Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.05.18 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 218526 times)
sergius
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #2360 on: 14.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

І дійсно розумним рішенням УЗ було перевести його на Стрий і половини до Трускавця  й ІФ відповідно... Хоча "розумні рішення" і УЗ часно несумісні речі :))
А ніхто не цікавився, по Стрию є можливість групувати вагони?
...зробити 94/93 на літній сезон щоденним (обіцяли видовжити до Білгорода-Дністровського, та поки віз і нині там) з причіпними до Херсона.
Тоді БЧ може "увімкнути БиЧку". Якщо не переробляти графік.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 768


View Profile
« Reply #2361 on: 14.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Єдиною втіхою є те, що з 10/06 "Кобзар"(чи "Славутич") буде тягати з Києва до Львова (і назад) вагони Київ - Варна. Можливо квиток в них буде дешевшим на ділянці Львів - Київ.
Та кому воно треба 4-5 разів на місяць? І до речі до 10.06 лишилось менше місяця, а продаж в цей вагон досі не відкрито.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #2362 on: 14.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Лучше бы пустили Барановичи - Херсон - Барановичи то было бы просто классно, больше вагонов было да  и спрос был. А так 2 вагона и стоять 2 часа по Киеву это просто будет адски невыносимо.
Logged
evgeni75
User

Posts: 86


View Profile
« Reply #2363 on: 14.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

Лучше бы пустили Барановичи - Херсон - Барановичи то было бы просто классно, больше вагонов было да  и спрос был. А так 2 вагона и стоять 2 часа по Киеву это просто будет адски невыносимо.
+ вполне согласен!
Logged
www3
Active user

Posts: 421


View Profile
« Reply #2364 on: 14.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

У Самбора є електричка на Львів та 601-602 з часом руху до двох годин. Якщо є потреба саме прямого сполучення то все ж тоді 13\14.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #2365 on: 14.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

А так 2 вагона и стоять 2 часа по Киеву это просто будет адски невыносимо.
Ночью. Ну и рисуют уже не 2, а 3 ежедневных вагона. А там, глядишь, и 5-6 будет.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2179


View Profile
« Reply #2366 on: 14.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

У Самбора є електричка на Львів та 601-602 з часом руху до двох годин. Якщо є потреба саме прямого сполучення то все ж тоді 13\14.
...з адекватним часом прибуття та відправлення з/до Києва.
Logged
art-trans
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #2367 on: 14.05.18 , 12:05 »
Share Reply with quote

...зробити 94/93 на літній сезон щоденним (обіцяли видовжити до Білгорода-Дністровського, та поки віз і нині там) з причіпними до Херсона.
Тоді БЧ може "увімкнути БиЧку". Якщо не переробляти графік.
Власне, я трішки "оЧеПятався". 93/94 буде щоденним, і причіпні на Херсон там вже закладені з червня. Питання в іншому - без рухання по стику Терюха - Горностаївка - Терюха видовжити до БД при нинішньому стані четвірок (про великі ЧСи взагалі мовчу) - буде справа не найприємніша (хоч як би не намагалися його прискорювати шоб воно "лєтєло на прєдєлє" - одна спотикалка на кордоні, і лєтєлкі дуже швидко обламають - не від хорошого життя нинішній повзучий намалювали, шишок набили).

І для того ж Чернігова якраз таки подібні "покращення" (на 2 години раніше з Білорусі і на 1 годину пізніше у зворотньому напрямку) будуть взагалі ідеалом. Якби... да поросли в роті гриби.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #2368 on: 14.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

art-trans, у даному випадку я не акцентував на питанні прискорення.
Кажучи про це
...зробити 94/93 на літній сезон щоденним (обіцяли видовжити до Білгорода-Дністровського, та поки віз і нині там) з причіпними до Херсона.
можете наткнутись на оці трабли, які колись обговорювали
1. Треба призначити "той шестисотий" Одеса - Херсон - "місто Х" при наявності 317/318.
2. Перестій цих вагонів по Херсону буде годин 15 - 20. Також збільшиться час прямування вагонів Херсон - Мінськ на ділянці Херсон - Чернігів з 12 годин (765+перечеплення по Києву до 94) до 19-20 (умовний 600-хх+перечеплення по Одесі до 94) +додається годинна стоянка по Одесі посеред дня (будете дуже часто гикати).
+ще одне: необхідність двох складів причіпок, що напевно буде бентежити чигунку.
Можливість задіяти один склад без тривалих очікувань на зворотній рейс з'являється тоді, коли час простою основного складу по Одесі буде достатній для обороту групи вагонів від Одеси до Херсону з простоєм по кінцевій (умовно) годину. А це не менше 10 годин (зараз 93/94 по Одесі стоїть біля трьох). Ну нехай 9, якщо його прокладуть з темпом ІС. Але все-одно, без радикальних змін цього буде важко досягти.


upd: або закільцювати причіпки з 93/94 на 99/100. Але це буде ще важче.
« Last Edit: 14.05.18 , 15:05 by sergius » Logged
www3
Active user

Posts: 421


View Profile
« Reply #2369 on: 14.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

У Самбора є електричка на Львів та 601-602 з часом руху до двох годин. Якщо є потреба саме прямого сполучення то все ж тоді 13\14.
...з адекватним часом прибуття та відправлення з/до Києва.

2 години електричкою до Львова і вибирай будь-який потяг. Північ Київської області все життя на моря так їздить через Київ-Пас і все нормально. А от як правильно зазначили вище, Калуш і Долина взагалі без будь-якого ПДС.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.125 seconds with 20 queries.