Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.19 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 ... 372
Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 515351 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #2500 on: 24.05.18 , 13:05 »
Share

В мене ще є підозра, що 143/144 буде курсувати двогрупно. Тобто з Кременчука до Києва 8-9 вагонів, а в Києві дочіпка пару вагонів. Про це може свідчити стоянка по Києві 29 хвилин в сторону Ворохти. Відповідно в Кременчуку будуть сформовані дві групи по 8-9 вагонів.
Я також схиляюсь до цієї думки, хоча де Київ ще візьме 8-9 вагонів? Хоча, якщо врахувати, що тільки цього року на Південно-західній залізниці поїзди №104/103, №226/225 і 138/137 стали щоденними, то десь (де?) вони їх беруть...
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 372


View Profile
« Reply #2501 on: 24.05.18 , 14:05 »
Share

В мене ще є підозра, що 143/144 буде курсувати двогрупно. Тобто з Кременчука до Києва 8-9 вагонів, а в Києві дочіпка пару вагонів. Про це може свідчити стоянка по Києві 29 хвилин в сторону Ворохти. Відповідно в Кременчуку будуть сформовані дві групи по 8-9 вагонів.
Конечно этот поезд стоило бы запускать в общий оборот с каким то 127/128  в нынешней ситуации или в 2016 году был поезд 277/278 Кременчуг-Полтава-Новоалексеевка через Красноград но при этом вагоны Полтава-Новоалексеевка с поездом 92/91 и с Харькова с поездом 81/82 под отмену чтобы все вагоны с 144/143 по прбытию в Кременчуг в 12.10 ехали или на Новоалексеевку или Ковель тогда и время было на экипировку и ТО
Logged
Entony
Active user

Posts: 3260


View Profile
« Reply #2502 on: 24.05.18 , 15:05 »
Share

Відкрили продажу на 143/144. Поки лише плацкарт один в продажі. Кременчук - Львів 150 грн., Бориспіль - Львів 128 грн.
А ось і схема. Вроді без причіпок з Києва.

Информация по вагонам поезда 143/144:
01   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
02   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
04   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
06   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
07   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
09   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
10   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
12   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
12   Купейный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
14   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
15   Плацкартный ( УСЛ)   ЮЖНАЯ
« Last Edit: 24.05.18 , 15:05 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 4016


View Profile
« Reply #2503 on: 24.05.18 , 15:05 »
Share

Галичина ходить з 10 К вагонами, тепер через день буде аж 3 о_О
Ше й блядь без електронного квитка
« Last Edit: 24.05.18 , 15:05 by sean » Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 372


View Profile
« Reply #2504 on: 24.05.18 , 15:05 »
Share

Уже продажу открыли один плацкартный вагон 9 СТОИМОСТЬ со всеми фичами 195 гривен за 1200 км
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1069


View Profile
« Reply #2505 on: 24.05.18 , 15:05 »
Share

12К двічі заведений, крюк?

Галичина ходить з 10 К вагонами, тепер через день буде аж 3 о_О
Ше й блядь без електронного квитка

2 купейних навіть
Logged
sean
Active user

Posts: 4016


View Profile
« Reply #2506 on: 24.05.18 , 15:05 »
Share

2 купейних навіть
Оу, це треш. На 01.07 бачу 12К тільки на 36 місць.
З гір взагалі тільки один К продається - оце вже врєдітєльство.
« Last Edit: 24.05.18 , 15:05 by sean » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #2507 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share

В мене ще є підозра, що 143/144 буде курсувати двогрупно. Тобто з Кременчука до Києва 8-9 вагонів, а в Києві дочіпка пару вагонів. Про це може свідчити стоянка по Києві 29 хвилин в сторону Ворохти. Відповідно в Кременчуку будуть сформовані дві групи по 8-9 вагонів.
Конечно этот поезд стоило бы запускать в общий оборот с каким то 127/128  в нынешней ситуации или в 2016 году был поезд 277/278 Кременчуг-Полтава-Новоалексеевка через Красноград но при этом вагоны Полтава-Новоалексеевка с поездом 92/91 и с Харькова с поездом 81/82 под отмену чтобы все вагоны с 144/143 по прбытию в Кременчуг в 12.10 ехали или на Новоалексеевку или Ковель тогда и время было на экипировку и ТО
Nik UZ, так все-таки 143/144 буде двома складами обслуговуватись чи одним, як ви писали раніше?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 372


View Profile
« Reply #2508 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share

В мене ще є підозра, що 143/144 буде курсувати двогрупно. Тобто з Кременчука до Києва 8-9 вагонів, а в Києві дочіпка пару вагонів. Про це може свідчити стоянка по Києві 29 хвилин в сторону Ворохти. Відповідно в Кременчуку будуть сформовані дві групи по 8-9 вагонів.
Конечно этот поезд стоило бы запускать в общий оборот с каким то 127/128  в нынешней ситуации или в 2016 году был поезд 277/278 Кременчуг-Полтава-Новоалексеевка через Красноград но при этом вагоны Полтава-Новоалексеевка с поездом 92/91 и с Харькова с поездом 81/82 под отмену чтобы все вагоны с 144/143 по прбытию в Кременчуг в 12.10 ехали или на Новоалексеевку или Ковель тогда и время было на экипировку и ТО
Nik UZ, так все-таки 143/144 буде двома складами обслуговуватись чи одним, як ви писали раніше?
не могу вам сказать судя из вагонов которые есть то одним составом
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 372


View Profile
« Reply #2509 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share

Интересно было бы посмотреть телеграмму за этот поезд ещё непонятна повязка локомотива до Ромодана
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 ... 372
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!