Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 15:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 ... 372
Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 498908 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #2510 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share

А чи всі вагони поїзда №144/143 Кременчук - Ворохта будуть їхати з ІФ до Ворохти? Може половину складу будуть по ІФ відчіпляти і обслуговувати там (а наступного разу інші), часу там вистачить... Ідея дурна (сам розумію), але я не можу догнати, як за 1,5 год в Кременчузі можна рухомий склад до рейсу такого великого підготувати?
« Last Edit: 24.05.18 , 16:05 by Дніпровець » Logged
sergius
Active user

Posts: 3475


View Profile
« Reply #2511 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share

Николай, так сможете ответить, есть ли возможность регулировать мощность отопления на каждом вагоне.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 368


View Profile
« Reply #2512 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share

Николай, так сможете ответить, есть ли возможность регулировать мощность отопления на каждом вагоне.
возможность на самом вагоне есть потребление по мощности один вагон 48 кВт можно непосредственно в самом вагоне включать одну группу 24 кВт или 2 группы 48 кВт или под вагоном отключать одну группу. ТЭП 150 может только питать высоковольтные статические преобразователи вагонов
Logged
sergius
Active user

Posts: 3475


View Profile
« Reply #2513 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share

Оу, значит даже 24 возможно
Но вот почему
ТЭП 150 может только питать высоковольтные статические преобразователи вагонов
Как то странно. Хмм... а от ВВ преобразователей что запитывается? Освещение и кондиционер (в вагонах без генераторов)?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 368


View Profile
« Reply #2514 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share

Оу, значит даже 24 возможно
Но вот почему
ТЭП 150 может только питать высоковольтные статические преобразователи вагонов
Как то странно. Хмм... а от ВВ преобразователей что запитывается? Освещение и кондиционер (в вагонах без генераторов)?
Да освещение кондиционер заряд АКБ насколько помню то ТЭП 150 и не выдавали 3000В было в пределах 2000В
Logged
sean
Active user

Posts: 3951


View Profile
« Reply #2515 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share

А чи всі вагони поїзда №144/143 Кременчук - Ворохта будуть їхати з ІФ до Ворохти?
Не всі. З гір тепер буде дефіцит К.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3475


View Profile
« Reply #2516 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share

Ладно, спасибо. Очень важная инфа. Надо будет это как-то детальнее изучить
...ТЭП 150 и не выдавали 3000В было в пределах 2000В
Кстати, про это рассказывал дядько Плескач. Такое тоже было во время испытательных поездок с крюковским МПЛТ. По его словам напряжение хоть и было заниженое, но выше минимально необходимого. Поэтому все системы нормально функционировали.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1659


View Profile
« Reply #2517 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share

Друзі, прошу підтримати флешмоб в ЦРТІ:
пишемо комент що хочемо прояснити ситуацію з новопризначеним поїздом 143/144 і тегаємо Красноштана.

Ссилка на мій пост:
https://facebook.com/groups/757403080965685?view=permalink&id=1712955712077079
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1659


View Profile
« Reply #2518 on: 24.05.18 , 18:05 »
Share

На 26 та 28 травня призначено 179/180 Київ - Дніпро складом від 79/80.
793 Київ - Рівне на ці дні продається на букінгу як 10 сидячок другого класу. Яким складом його призначили? В кого які є гіпотези?

UPD. Сам відповім на своє питання: складом РПЧ8 третього класу.
« Last Edit: 24.05.18 , 18:05 by jbond989 » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #2519 on: 24.05.18 , 18:05 »
Share

Друзі, прошу підтримати флешмоб в ЦРТІ:
пишемо комент що хочемо прояснити ситуацію з новопризначеним поїздом 143/144 і тегаємо Красноштана.
Якщо квитки вже в продажу, то тут хіба що лишається дочекатися середини червня і подивитися, як то усе буде...

У мене питання в іншому: Кременчук - Ворохта зробили для того, щоб задіяти Кременчуцький склад вагонів і щоденним №136/135 Чернівці - Одеса, Білгород-Дністровський. А чи не простіше літом було 136 вкоротити до Одеси і потім Кремечуцький, Одеський (якийсь склад) і Чернівецький закрутити в обороті? Кременчук - Одеса - Чернівці (деталі не описую, то всеодно припущення)...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 ... 372
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!