Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 02:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 ... 341
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 336461 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 313


View Profile
« Reply #2510 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share Reply with quote

А чи всі вагони поїзда №144/143 Кременчук - Ворохта будуть їхати з ІФ до Ворохти? Може половину складу будуть по ІФ відчіпляти і обслуговувати там (а наступного разу інші), часу там вистачить... Ідея дурна (сам розумію), але я не можу догнати, як за 1,5 год в Кременчузі можна рухомий склад до рейсу такого великого підготувати?
« Last Edit: 24.05.18 , 16:05 by Дніпровець » Logged
sergius
Active user

Posts: 2230


View Profile
« Reply #2511 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share Reply with quote

Николай, так сможете ответить, есть ли возможность регулировать мощность отопления на каждом вагоне.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 235


View Profile
« Reply #2512 on: 24.05.18 , 16:05 »
Share Reply with quote

Николай, так сможете ответить, есть ли возможность регулировать мощность отопления на каждом вагоне.
возможность на самом вагоне есть потребление по мощности один вагон 48 кВт можно непосредственно в самом вагоне включать одну группу 24 кВт или 2 группы 48 кВт или под вагоном отключать одну группу. ТЭП 150 может только питать высоковольтные статические преобразователи вагонов
Logged
sergius
Active user

Posts: 2230


View Profile
« Reply #2513 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Оу, значит даже 24 возможно
Но вот почему
ТЭП 150 может только питать высоковольтные статические преобразователи вагонов
Как то странно. Хмм... а от ВВ преобразователей что запитывается? Освещение и кондиционер (в вагонах без генераторов)?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 235


View Profile
« Reply #2514 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Оу, значит даже 24 возможно
Но вот почему
ТЭП 150 может только питать высоковольтные статические преобразователи вагонов
Как то странно. Хмм... а от ВВ преобразователей что запитывается? Освещение и кондиционер (в вагонах без генераторов)?
Да освещение кондиционер заряд АКБ насколько помню то ТЭП 150 и не выдавали 3000В было в пределах 2000В
Logged
sean
Active user

Posts: 3185


View Profile
« Reply #2515 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

А чи всі вагони поїзда №144/143 Кременчук - Ворохта будуть їхати з ІФ до Ворохти?
Не всі. З гір тепер буде дефіцит К.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2230


View Profile
« Reply #2516 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Ладно, спасибо. Очень важная инфа. Надо будет это как-то детальнее изучить
...ТЭП 150 и не выдавали 3000В было в пределах 2000В
Кстати, про это рассказывал дядько Плескач. Такое тоже было во время испытательных поездок с крюковским МПЛТ. По его словам напряжение хоть и было заниженое, но выше минимально необходимого. Поэтому все системы нормально функционировали.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #2517 on: 24.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Друзі, прошу підтримати флешмоб в ЦРТІ:
пишемо комент що хочемо прояснити ситуацію з новопризначеним поїздом 143/144 і тегаємо Красноштана.

Ссилка на мій пост:
https://facebook.com/groups/757403080965685?view=permalink&id=1712955712077079
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #2518 on: 24.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

На 26 та 28 травня призначено 179/180 Київ - Дніпро складом від 79/80.
793 Київ - Рівне на ці дні продається на букінгу як 10 сидячок другого класу. Яким складом його призначили? В кого які є гіпотези?

UPD. Сам відповім на своє питання: складом РПЧ8 третього класу.
« Last Edit: 24.05.18 , 18:05 by jbond989 » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 313


View Profile
« Reply #2519 on: 24.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

Друзі, прошу підтримати флешмоб в ЦРТІ:
пишемо комент що хочемо прояснити ситуацію з новопризначеним поїздом 143/144 і тегаємо Красноштана.
Якщо квитки вже в продажу, то тут хіба що лишається дочекатися середини червня і подивитися, як то усе буде...

У мене питання в іншому: Кременчук - Ворохта зробили для того, щоб задіяти Кременчуцький склад вагонів і щоденним №136/135 Чернівці - Одеса, Білгород-Дністровський. А чи не простіше літом було 136 вкоротити до Одеси і потім Кремечуцький, Одеський (якийсь склад) і Чернівецький закрутити в обороті? Кременчук - Одеса - Чернівці (деталі не описую, то всеодно припущення)...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 ... 341
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 20 queries.