Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 02:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 302698 times)
Entony
Active user

Posts: 2311


View Profile
« Reply #3010 on: 08.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Вибори-вбибори... Піар страшна сила :) Так, що все може бути. ІНТЕРСІТІ+ Київ -Ужгород також.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #3011 on: 08.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Ну, есть предложение перевести 735-736 в трансики и освободить состав. Но в ответе наших "кривавих друзів" значилось, что Хруня после раннего прибьітия в Киев подвязана под обслуживание и следующий рейс. Скорее всего, ентот рейс - обедний харьковский, и очень большие сомнения, что с 06:10 он подается на 07:13 в Запор - там одно время ездил Тарпаша сам на себя. Если нам надо куда-то пустить освободившийся состав, прибьітие в Киев нужно такое, чтоб убраться и обслужиться перед харьковским рейсом. Для гипотетических Ужа и Мукачево енто при всех раскладах означает отправление посреди ночи, что ни есть гут.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #3012 on: 08.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Чергове пакращення - з 17.09 131-132 "Говножанщина" всьо. З зв"язку зі зменшенням пасажиропотоку та з метою зменшення експлуатаційних затрат. Перевезення пасажирів забезпечуються поїздами 45-46 та 127-128. До речі, склад можна буде задіяти на двогрупному поїзді Харків - Одеса через Христинівку.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 289


View Profile
« Reply #3013 on: 08.08.18 , 12:08 »
Share Reply with quote

Чергове пакращення - з 17.09 131-132 "Говножанщина" всьо. З зв"язку зі зменшенням пасажиропотоку та з метою зменшення експлуатаційних затрат. Перевезення пасажирів забезпечуються поїздами 45-46 та 127-128. До речі, склад можна буде задіяти на двогрупному поїзді Харків - Одеса через Христинівку.
Ну по 1) 46/45 "Закарпаття" має своїх пасажирів до столиці (переважно), а зі столиці на схід інші їдуть; 2) 128/127 на Ковель їде.. А восени якраз до Львова на екскурсії їздять (а дехто в Європу туризм/заробітки). Тому я не бачу іншого альтернативного напрямку, куди задіяти склад від 131/132 най би собі їздив з Харкова до Львова!
Logged
Jyraff
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #3014 on: 08.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

а если давление идет из Ужгорода по линии губернатора, тогда делать второй скоростной поезд Киев - Ужгород через Сцянки, тоже не более 8 часов в пути.
Там же ж колія в хлам. 13 їде 5.40 зі Львова до Ужгорода, щоб добитись 3-х годин, треба капітальні ремонтні роботи провести.
Logged
VSK
User

Posts: 23


View Profile
« Reply #3015 on: 08.08.18 , 14:08 »
Share Reply with quote

В даній ситуації коли північний хід має 1;5потяга в напрямку Слобожанщини  131/132 вже не є таким необхідним як скажімо рік тому коли не було ні 127/128 ні 45/46. Але от зробити 111/112 щоденним  та прискорити на 2години точно б не було зайвим.
« Last Edit: 08.08.18 , 14:08 by Vk » Logged
Entony
Active user

Posts: 2311


View Profile
« Reply #3016 on: 08.08.18 , 15:08 »
Share Reply with quote

А ось інформація про поїздку Тарпана  до Ужгорода.

Швидкісний поїзд «Тарпан» здійснив експериментальну поїздку в сполученні Львів – Ужгород – Львів.

У ніч із 7 на 8 серпня цього року відбулась експериментальна поїздка двосисистемного швидкісного електропоїзда ЕКр1 «Тарпан» виробництва ПАТ «Крюківсьбкий вагонобудівний завод» («КВБЗ») на дільниці Львів – Лавочне – Мукачево – Ужгород. Рейси за цим маршрутом та зворотно пасажирський поїзд здійснив із метою визначення можливості курсування на цій дільниці, зокрема для підтвердження динамічних характеристик рухомого складу, визначення максимальних швидкостей руху тощо.
Участь в експериментальній поїздці потяга ЕКр1 взяли представники філії «Українська залізнична швидкісна компанія», заводу-виробника, фахівці відповідних департаментів ПАТ «Укрзалізниця» та господарств регіональної філії «Львівська залізниця».
За попередніми результатами експериментальних рейсів, серйозних зауважень до інфраструктури на цій дільниці не виявлено, рухомий склад подолав маршрут за графіком та зі встановленими швидкостями. За остаточними результатами аналізу всіх показників буде реалізовано комплекс заходів для можливості запровадження регулярного курсування швидкісного поїзда на цій дільниці.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/479573/
Logged
_vs_
Active user

Posts: 857


View Profile
« Reply #3017 on: 08.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

Идет давление на администрацию УЗ от депутатских популистов назначить поезд Киев - Ужгород скоростным электропоездом

9,5 чч в пути очень хреново. Нужно понимать, откуда идет давление. Реально поедет лишь Киев - Мукачево с временем хода 8 часов, а если давление идет из Ужгорода по линии губернатора, тогда делать второй скоростной поезд Киев - Ужгород через Сцянки, тоже не более 8 часов в пути.
До речі, суто теоретичне питання — а два Хюндая можна зчепити докупи без втрати швидкості? (705 і гіпотетичний Київ-Мукачево)
Logged
Zarazko
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #3018 on: 08.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

Идет давление на администрацию УЗ от депутатских популистов назначить поезд Киев - Ужгород скоростным электропоездом

9,5 чч в пути очень хреново. Нужно понимать, откуда идет давление. Реально поедет лишь Киев - Мукачево с временем хода 8 часов, а если давление идет из Ужгорода по линии губернатора, тогда делать второй скоростной поезд Киев - Ужгород через Сцянки, тоже не более 8 часов в пути.

Если приехать в Мукачево после 20:00, то в Ужгород просто ничем не доберешься. Прекрасно знаю, что из Мукачево вагоны едут полупустые в Ужгород, но другого транспорта попросту нету (не считая такси) - с маршрутками в Закарпатье очень плохо дело. Я беру билеты до Ужгорода вынуждено как раз из-за этого фактора.
Logged
W_777
Active user

Posts: 278


View Profile
« Reply #3019 on: 08.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

Я как-то не совсем представляю, как организовать оборот Тарпанов и Хюндаев так, чтобы рейс в Ужгород и обратно не был среди ночи.
У кого-то есть идеи?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 20 queries.