Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.18 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 ... 372
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 396796 times)
Vert
Active user

Posts: 5529


View Profile
« Reply #3020 on: 08.08.18 , 19:08 »
Share Reply with quote

Ещё вопрос в том,  что свободных скоростных электропоездов тоже нет. На ИС+ сейчас тоже с местами полная попа.

Вот как раз 743/744 наименее загруженная пара среди всех ИС+, и зимой, и летом. Особенно из Львова.

Но я бы его продлевал его до Пшемысля по 5,6,7 дням.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #3021 on: 08.08.18 , 20:08 »
Share Reply with quote

Я как-то не совсем представляю, как организовать оборот Тарпанов и Хюндаев так, чтобы рейс в Ужгород и обратно не был среди ночи.
У кого-то есть идеи?
Мабуть так, щоб Тарпан прибував до Ужгорода близько півночі і в районі 5 ранку їхав на Київ.
І, швидше за все, так і буде. 829 планується перевести при цьому на Сянківський хід. Але це все поки на словах. Підтверджуючих телеграм не бачив. Точно знаю, що на Закарпаття поїде саме Тарпан. Бо і габарити пристосованіші, і пантографів менше, ніж в Хундалая, щоб рвати конташку. Коли це станеться, яким графіком поїде і чи довго проїздить, поки точно не знає ніхто.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #3022 on: 08.08.18 , 20:08 »
Share Reply with quote

9,5 - 10 годин з Києва до Ужгорода на Інтерсіті + в день. Цікаво, чи багато таких людей захочуть свій день змарнувати, хіба від без виході... Краще тоді б ще один НЕ (хоча б із Дніпра/ Запоріжжя) запроваджували з прибуттям до Ужгорода о 07.00-08.00 годині ранку, був би толк якийсь! От як будуть поїзди швидкість понад 300 км/год мати тоді можна було б щось запроваджувати на такі відстані. А так тільки думають як більше бабла з пасажирів скосити...
Logged
Entony
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #3023 on: 08.08.18 , 20:08 »
Share Reply with quote

Якщо на ділянці Львів - Ужгород - Львів Тарпан має бути орієнтовно ниткою 829/830, то з Києва до Львова він має прибути в 17:00 - 18:00. Здається на зимові свята якраз ходив якийсь швидкісний Київ - Львів, що прибував до Львова в такий час.
Аналогічно з Ужгорода раннім ранком. Зі Львова на Київ нова нитка орієнтовно десь в 9:00 - 10:00 ранку зі Львова.
В дві сторони буде плюс-мінус година перед трансформером.
Але, якщо 829/830 кинуть на Сянки - хто ж тоді буде заповнювати Тарпан між Львовом та Ужгородом, якщо розклад у 829/830 буде приблизно такий самий як є зараз і як буде у Тарпана.
Хоча і не здивуюсь, що може бути ситуація, яка є із 735/736. В одну сторону денно, в іншу нічний сидячий швидкісний.
« Last Edit: 08.08.18 , 20:08 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #3024 on: 08.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

Я как-то не совсем представляю, как организовать оборот Тарпанов и Хюндаев так, чтобы рейс в Ужгород и обратно не был среди ночи.
У кого-то есть идеи?
Мабуть так, щоб Тарпан прибував до Ужгорода близько півночі і в районі 5 ранку їхав на Київ.
І, швидше за все, так і буде. 829 планується перевести при цьому на Сянківський хід. Але це все поки на словах. Підтверджуючих телеграм не бачив. Точно знаю, що на Закарпаття поїде саме Тарпан. Бо і габарити пристосованіші, і пантографів менше, ніж в Хундалая, щоб рвати конташку. Коли це станеться, яким графіком поїде і чи довго проїздить, поки точно не знає ніхто.
Але де ж той Тарпан візьмуть?  Наскільки мені відомо немає вільного ПС УЗШК. І навіть цього літа через нестачу ПС були вимушені робити Київ-Кривий Ріг/Тернопіль черезденним щоб вивільнити склад на Одесу. Закупка трансформерів щоб вивільнити склад УЗШК теж не передбачається.  Тобто якийсь з рейсів ІС потрібно буде різати . І тепер питання -чи варто це робити -відповідь очевидна-НІ.
Або в уз є ще один варіант - я думаю що скоріш за все так вони і зроблять-просто подовжать 743/744 складом тарпана до Ужгорода максимально посунувши графік щоб по Ужгороду встигнув обернутись-так Ужгород і Мукачево буде посеред ночі і це буде явний повітровоз після Львова-але це піар проект і задля рейтингу якогось чиновника лишати умовно Кривий Ріг без ІС-це тупість.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #3025 on: 08.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

Звісно можна посунути 743 з Києва. Але, що тоді буде з Києва до Львова з виїздом до закінчення робочого дня? І ще, якщо змістити 743 з Києва, то вийде, що і трансформер і 743 прийдуть до Львова один за одним.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #3026 on: 08.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Панове, а ще можливий і такий варіант:
743 Київ 14:00 - Львів 19:00 - Ужгород 23:30
744 Ужгород 05:00 - Львів 09:30 - Київ 14:30
(по Києву, звісно, оборот з Тарпаном з іншого напрямку)

749/750 і 7/8, відповідно пересувати так, щоб 749/750 вийшов приблизно на теперішній графік 743/744.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #3027 on: 08.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Есть на момент несколько вариантов развития ситуации и ни один из них не поддерживается Департаментами в УЗ, однако есть давление популистов ради пиара, что грозит негативными последствиями для пассажира уже нашедшего свой поезд:
1. В УЗШК нет свободного ПСа, поэтому для назначения поезда Киев - Ужгород необходимо отменить любой действующий поезд, т.к. скорее всего на маршруте будет задействован ЭКр, тогда отменять придется 736/735. Но отменять нельзя, ибо населенность поезда летом 100%, тоесть невывоз. А если заставят отменить, тогда надо заново разрабатывать и искать вагоны для поезда на Запорожье, возможно ЦЛ сможет отменить 29/30, а состав на Запорожье задействовать, но надо понимать, что время в пути вырастет на 1,5-2часа.
2. Отдельный вопрос это время отправления, и тут тоже всё плохо. Опять же ПСа в УЗШК нету, поэтому для максимального использования ПСа нужно делать быстрый оборот в конечном пункте и использовать 1 состав конечно же. Тоесть, поезд получится дневной+ночной или наоборот ночной+дневной, при обоих вариантах это крайне неудобно ехать ночью сидя с включенным светом почти 10 часов, т.к. стоять по обороту нету времени. И тут 2 варианта :
- отправление утром из Киева около 705 в пакете, однако тогда приехать в Киев до последнего метро будет невозможным, чем вызовет много нареканий и жалоб типа "дебилы", "бездари"... Но чтобы не приезжать так позно в Киев, тогда надо укорачиваться до Мукачева.
- продлить нитку 743 до Ужгорода (Мукачева) и переработать 744 из Львова (при следовании до Ужгорода, если ехать до Мукачева то должны успеть сесть на 744). При таком раскладе на фиг некому не нужен такой поезд ночью в горах, будет возить воздух, после чего он успешно вернется маршрутом до Львова.
При всех раскладах электропоезда нынче не адаптированы к горным условиям совершенно, если проехали один раз, не значит что так будут ездить постоянно. Ездить по графику с очень коротким оборотом при наших "окнах", кучей предупреждений и отсутствием резерва хода на всем участке чревато быть постоянно вжаренным на приличное опоздание.
Все надеяться, что эта херня успешно умрет и не придется ломать всё то нажитое за годы успешной эксплуатации электропоездов электропоездов.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #3028 on: 08.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Вибори виборами але якщо все таки скажуть прокладати Київ - Ужгород, то потрібно зачекати до введення нового графіку або хоча б до переходу на зимовий час і там вже все міняти. Бо зараз серед ще діючого графіку робити такі серйозні призначення буде складно.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #3029 on: 08.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

Могут заставить ломать всё на перевод часов, а потом новый график будет не таким уж и новым.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 ... 372
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!