Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 23:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 ... 372
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 396607 times)
jbond989
Active user

Posts: 1158


View Profile
« Reply #3440 on: 30.09.18 , 19:09 »
Share Reply with quote

609/610 Харків - Лисичанськ та 795/796 Харків - Дніпро похоронили назавжди. Це помста харківській профспілці на чолі з Амбросімовим за гостру критику керівництва Паскомпанії. Так само, як і похорони 131/132 Харків - Львів та зменшення періодичності 81/82 Харків - Новоолексіївка.

Для відновлення зручного сполучення Дніпро - Харків без задіяння додаткового рухомого складу пропоную розглянути варіант зміни маршруту 375/376 Харків - Херсон через Дніпро.
Logged
VSK
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #3441 on: 30.09.18 , 19:09 »
Share Reply with quote



№202 Київ - Дніпро на 01.10.2018 р.

Київ-Пас.      10:34   (0 км)
Лазірки  12:48   12:51 (технічна)
Миргород   14:06   14:08   (248 км)
Полтава-Київська   15:20   15:22  (335 км)

Непогана нитка  між Києвом та Полтавою для майбутнього 142 Львів-Бахмут(якщо він все таки піде через Полтаву )
Єдине що потрібно так це додати зупинки  в Дарниці Борисполі Гребінці Лубнах та Ромодані. Таким чином ділянку Київ -Харків можна пройти за 8-8.5годин що є просто ідеально як для такого поїзда.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 791


View Profile
« Reply #3442 on: 30.09.18 , 20:09 »
Share Reply with quote


Непогана нитка  між Києвом та Полтавою для майбутнього 142 Львів-Бахмут(якщо він все таки піде через Полтаву )
Єдине що потрібно так це додати зупинки  в Дарниці Борисполі Гребінці Лубнах та Ромодані. Таким чином ділянку Київ -Харків можна пройти за 8-8.5годин що є просто ідеально як для такого поїзда.

Борисполь еще такое, но Ромодан, имхо, лишнее
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 527


View Profile
« Reply #3443 on: 30.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

Поїзд №140/139 Дніпро - Лисичанськ таки щоденним зробили. Тепер цікаво, з яким поїздом в обороті він буде (по Дніпру)? Це знову щось призначать (мало ймовірно), або якомусь вже існуючому поїзду графік змінять споганять!

Я вот вообще не знаю, с чем может быть 139/140 Днепр - Лисичанск в общем обороте?
Это бред какой-то.

Панове, спробуймо пофантазувати прогресивними мізками ЦЛ, та скомпілювати ці два фрагменти "у взаємний обіг по Дніпру":

Поезд также будет курсировать через Святогорск, Харьков и Павлоград.
Поезд будет ехать в течении 13 часов. Отправление из Лисичанска - в 21:30, прибытие в Днепр - 10:28. Обратное направление: из Днепра - в 06:30, прибытие в Лисичанск - в 20:10.

https://tribun.com.ua/52885

Дослівна цитата:
Quote
43/44  Івано-Франківськ - Дніпро, Бердянськ  Щоденно в осінньо-зимовий період до Дніпра, в літній період до Бердянська  Додати один склад поїзда та продовжити маршрут у літній період до Бердянська, у осінньо-зимовий період до Дніпра

Quote
Совпадєніє? Нє думаю.
ІФ - Дніпро цілорічно й щоденно?? А ще ніби буде Запоріжжя/Дніпро - Ужгород через день. А що це так ПасДеп розщедриться?? Чи якісь "жертви" таки будуть?
А з приводу 140/139 Дніпро - Лисичанськ: то хтось так пролобіював рішення, що не дочекавшись 9 грудня 2018 вже запускають у рейс з 28 жовтня (а ще й Київ - Лисичанськ з 30 вересня...). "Робота" депутатів перед виборами кипить наповну!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4298


View Profile
« Reply #3444 on: 30.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote


Для відновлення зручного сполучення Дніпро - Харків без задіяння додаткового рухомого складу пропоную розглянути варіант зміни маршруту 375/376 Харків - Херсон через Дніпро.
Можна й так.  Між Дніпром та Харковом використати нитку від Проміня в обидва боки.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #3445 on: 30.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Для відновлення зручного сполучення Дніпро - Харків без задіяння додаткового рухомого складу пропоную розглянути варіант зміни маршруту 375/376 Харків - Херсон через Дніпро.

Давно пора его через Днепр пустить и сразу двух зайцев можно убить - нормальное сообщение у Днепра (не кругосветное через Федоровку) с Херсоном и Николаевом и возможность доехать из Днепра до Харькова в первой половине дня. Ещё и время в пути сократится.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #3446 on: 01.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

З 6-го жовтня до нового графіку ІС+ 724/721 виконуватиметься складом Шкоди, яку зняли з Тернополя. Отже, вивільняється 1 Хюндай, який має десь з'явитись (якщо масштабних планових ремонтів Хюндаїв не передбачається). 
Logged
www3
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #3447 on: 01.10.18 , 08:10 »
Share Reply with quote

Это хорошо если пролобировали и плохо если не идеи УЗ. Один фиг гречка или поезд, от поезда хоть толк будет. Интересно на 139 вагоны из Харькова передадут? Шкода №2 уже больше месяца подпирает забор на Дарнице (это в тему отсутствия ПС для скоросного движения).
Logged
VSK
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #3448 on: 01.10.18 , 19:10 »
Share Reply with quote


Непогана нитка  між Києвом та Полтавою для майбутнього 142 Львів-Бахмут(якщо він все таки піде через Полтаву )
Єдине що потрібно так це додати зупинки  в Дарниці Борисполі Гребінці Лубнах та Ромодані. Таким чином ділянку Київ -Харків можна пройти за 8-8.5годин що є просто ідеально як для такого поїзда.

Борисполь еще такое, но Ромодан, имхо, лишнее
Ромодан не є лишнім по тій причині що за умови такого розкладу там виходить непогана пересадка на 670 до Кременчука та з приміського Ромни - Ромодан зявляється пересадка на  Полтаву-Харків-Бахмут.
А якщо ще зворотньо йому зроблять  прибуття до Києва біля 15.30 то ці пересадки будуть двохсторонні- з приміського з Кременчука можна буде пересісти в напрямку Києва Львова та з 141 можна буде пересісти на приміський до Ромн -Бахмачу.
Таким чином ділянка Ромни -Ромодан отримує двохсторонню  пересадку на Полтаву -Харків -Бахмут а ділянка Кременчук-Ромодан на Київ-Ковель Львів
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 643


View Profile
« Reply #3449 on: 01.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

З 6-го жовтня до нового графіку ІС+ 724/721 виконуватиметься складом Шкоди, яку зняли з Тернополя. Отже, вивільняється 1 Хюндай, який має десь з'явитись (якщо масштабних планових ремонтів Хюндаїв не передбачається). 
Даешь интерсити на Ужгород раньше плана?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 ... 372
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!