Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.18 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 355
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 354507 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #530 on: 11.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

А чего вцепились в этот 43/44 ?
Прямой поток Чернигов - Ивано-Франковск стремится к нулю. Время прохождения Львова аховое. Еще и северный ход. Я не вижу тут пассажиропотока в принципе.
Продлевайте что-то нормальное, с нормальным временем прибытия в Львов, и южным ходом, чтобы собрать хотя бы несколько вагонов в Чернигов. А если нельзя продлить, потому что поезда обслуживаются не в тех депо, что надо, то и не нужно заниматься ерундой.
Розумієте, справа ж не конкретно в 43/44, в Чернігові навіть ніхто й не знав, який саме поїзд мають продовжити. Просто була сенсаційна новина, рознесена всіма регіональними медіа зі слів поважного пана Кравцова про те, що поїзду на захід бути. Взагалі першому повноцінному внутрішньоукраїнському поїзду в Чернігові. На фоні застою, безнадії останніх років і щорічних каліцтв 846/844 це було масово сприйнято чернігівцями як перемога, без перебільшень. А тут виходить зрада, виходить, що чоловік зайнявся популізмом, не маючи від причетних обґрунтування такого продовження.
Очевидно, що 43/44 - це абсолютно непідходящий для продовження варіант. Він жахливий для Чернігова у всьому: і в часі відправлення (до закінчення робочого дня), і в часі прибуття до Львова, і у відсутності Вінниці з Тернополем. Я вже казав раніше, що міні-перемога - це 46 з Ніжина (єдиний мінус, що він також північним ходом). Хорошим варіантом могли б бути БПВ 657/46 з перепричепленням по Ніжину. Але тут одразу вбачається два питання: маневри по Ніжину та зворотнє повернення.
Тому підсумовуючи - незадоволення на форумі з'явилося в першу чергу через те, що сам факт наявності поїзда в новому графіку як доконана річ був озвучений з вуст першої особи на УЗ.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2362


View Profile
« Reply #531 on: 11.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Озвучені факти від УЗ були:
Чернігів  - ІФ;
Одеса - Рахів;
Одеса - Лисичанськ.
Поки цього не видно. Так, що потрібно посилатись на ці слова УЗ і звалювати їх листами. Як це робить, наприклад, пан Іван Шостак про видовження Одеса - Яремче до Рахова.
Ніхто ж представників УЗ не тягнув за язика щодо цих нових напрямків з 10 грудня.
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #532 on: 11.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Розумієте, справа ж не конкретно в 43/44, в Чернігові навіть ніхто й не знав, який саме поїзд мають продовжити.
Це не зовсім так. Вже було попередньо відомо саме про 43/44 - як у внутрішніх залізничних колах, так і поза ними. У ЗМІ, звісно, подібна інформація не потрапила, втім ствердження про "ніхто не знав" не є коректним.

Просто була сенсаційна новина, рознесена всіма регіональними медіа зі слів поважного пана Кравцова про те, що поїзду на захід бути.
Нажаль, така інформація до уваги місцевими чернігівськими медіа взята не була (хоч я і пропонував її багатьом ресурсам і спільнотам у соцмережах).

Взагалі першому повноцінному внутрішньоукраїнському поїзду в Чернігові.
Тобто літня Одеса/Херсон/Білгород-Дністровський (перелічив за роками) не був повноцінним?)

На фоні застою, безнадії останніх років і щорічних каліцтв 846/844 це було масово сприйнято чернігівцями як перемога, без перебільшень. А тут виходить зрада, виходить, що чоловік зайнявся популізмом, не маючи від причетних обґрунтування такого продовження.
Про каліцтва - дуже влучно. Якщо не заперечуєте, заберу цю цитату на майбутню зустріч в УЗ (з посиланням на автора, якщо вимагається).

Очевидно, що 43/44 - це абсолютно непідходящий для продовження варіант. Він жахливий для Чернігова у всьому: і в часі відправлення (до закінчення робочого дня), і в часі прибуття до Львова, і у відсутності Вінниці з Тернополем.
Чернігів спокійно мириться із надто нічними підходами/відходами. Хоча звісно, більш зручний розклад в часі та періодичності, а також маршрут "низом", без сумнівів, додасть населеності такому поїзду.

Я вже казав раніше, що міні-перемога - це 46 з Ніжина (єдиний мінус, що він також північним ходом). Хорошим варіантом могли б бути БПВ 657/46 з перепричепленням по Ніжину. Але тут одразу вбачається два питання: маневри по Ніжину та зворотнє повернення.
Чернігову, в ідеалі при існуючих пасажиропотоках, достатньо додати у п'ятницю регіоналку № 880/879 - 882/881, що зараз є тільки по неділях для "взяття столиці" студентами. Вечірній рейс із Славутича до Фастова дуже вдало доставить чернігівців та жителів ближніх хуторів до столиці о 21:09 в район 2-ї колії Київ-Пас'у (замість Північної) з подальшою пересадкою на будь-який смак:
21:15 № 105 до Одеси (Вінниця)
21:22 № 097 до Ковеля (Рівне, Луцьк)
21:25 № 076 до Кривого Рогу (Сміла)
21:33 № 139 до Кам'янця-Подільського (відчайдухи можуть десантуватись у Гречанах по Хмельницькому)
21:39 № 121 до Миколаєва (Біла Церква)
22:27 № 149 до Івано-Франківська (Львів)
22:41 № 091 до Львова
23:00 № 080 до Дніпра (Сміла)

Тому підсумовуючи - незадоволення на форумі з'явилося в першу чергу через те, що сам факт наявності поїзда в новому графіку як доконана річ був озвучений з вуст першої особи на УЗ.
Політика має бути поза межами здорового глузду учасників цього форуму. Втім, як і зайві емоції, спровоковані наслідками такої собі "зради".



Окремо відмічу і дякую УЗ, що за результатами останньої зустрічі в УЗ все ж вдалось (хоч і на зиму, але вже щось) зробити по станції Ніжин узгодження пересадки з поїзда № 74 Львів - Москва (що йде "низом" через Тернопіль/11:33_38, Хмельницький/13:41_46 та Вінницю/15:42_47) на приміський № 6309 Ніжин - Чернігів. Хоч час на пересадку (біготня через міст із валізами) невеликий - 12 хвилин (21:17 прибуває 74-й, 21:29 відправляється 6309-та) - але вже більш-менш запасний варіант для тих, хто був би радий відвідати західну Україну і пізнім вечором повернутися додому у Чернігів. Тож варіант Дмитра Костюка, який я трішки "модернізував", тепер дієвий і найближчим часом є сенс його випробувати на практиці. (нажаль УЗ трохи не так все зробила, але краще, аніж ніяк)



Що ж до "каліцтва" 846/844, то тут безперечно варто виокремити "міжнародку", яка щоразу рухається взад-вперед із зміною часу зима-літо. Останній сталий літній варіант з обгоном 844-ї по Ніжину "Белым Аистом" № 86/85 з Мінська, це вже щось. За весь час з квітня до вересня не доводилось саме цей рейс бачити із суттєвими збоями. А от вечірній 846 вже давненько проситься на "виправку". Але це настільки великий вийде пост і презентація, що окремої теми буде мало. Та й клята політика ворожнечі між службою та двома депо (Фастів та Чернігів) цьому аж ніяк не сприяє.
« Last Edit: 11.11.17 , 13:11 by art-trans » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #533 on: 11.11.17 , 15:11 »
Share Reply with quote

Це не зовсім так. Вже було попередньо відомо саме про 43/44 - як у внутрішніх залізничних колах, так і поза ними. У ЗМІ, звісно, подібна інформація не потрапила, втім ствердження про "ніхто не знав" не є коректним.
Вибачаюсь, висловився некоректно. Я мав на увазі простих потенційних пасажирів, не наближених до залізничних кіл.

Просто була сенсаційна новина, рознесена всіма регіональними медіа зі слів поважного пана Кравцова про те, що поїзду на захід бути.
Нажаль, така інформація до уваги місцевими чернігівськими медіа взята не була (хоч я і пропонував її багатьом ресурсам і спільнотам у соцмережах).
Артем, я не безпідставно написав про "всіма". З ходу нарахував за запитом українською і російською посилання на 6 інтернет-медіа Чернігівщини, у т.ч. й усіх топових (город.сн. свобода, ВВ, челайн, 0462), та на 1 франківський. Новина також була опублікована як мінімум у двох друкованих виданнях (що бачив особисто), одне з яких - рейтингова у області газета з накладом у 80 тис. примірників ("Гарт"), стаття на перших сторінках. Журналіст зверталася на вокзал за довідкою, її запевнили, що поїзд буде, але графік ще не оголошений.

Взагалі першому повноцінному внутрішньоукраїнському поїзду в Чернігові.
Тобто літня Одеса/Херсон/Білгород-Дністровський (перелічив за роками) не був повноцінним?)
Згоден, також не коректно сформулював. Мав на увазі цілорічний поїзд, а не літній вивіз. Щось на зразок харківської "Мрії" чи вкороченого до Чернігова екс-382 (не згадаю вже номера).

Чернігову, в ідеалі при існуючих пасажиропотоках, достатньо додати у п'ятницю регіоналку № 880/879 - 882/881, що зараз є тільки по неділях для "взяття столиці" студентами. Вечірній рейс із Славутича до Фастова дуже вдало доставить чернігівців та жителів ближніх хуторів до столиці о 21:09 в район 2-ї колії Київ-Пас'у (замість Північної) з подальшою пересадкою на будь-який смак
Багато-багато плюсів, як і раніше.
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #534 on: 11.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

[на правах оффтопу]

рейтингова у області газета з накладом у 80 тис. примірників ("Гарт"), стаття на перших сторінках. Журналіст зверталася на вокзал за довідкою, її запевнили, що поїзд буде, але графік ще не оголошений.
Дякую. Про ГАРТ посміявся від душі))) [відчуваю себе пенсіонером]

Згоден, також не коректно сформулював. Мав на увазі цілорічний поїзд, а не літній вивіз. Щось на зразок харківської "Мрії" чи вкороченого до Чернігова екс-382 (не згадаю вже номера).
147/148 Чернігів - Сімферополь. Формування Придніпровської. Помер наприкінці жовтня 2011 року, незадовго до переходу на зимовий час. У парному напрямку від Чернігова був на нитці також покійного білоруса 496 Вітебськ - Євпаторія. Від Москви резервом з Ніжина вертали. (ото часи були)

Чернігову, в ідеалі при існуючих пасажиропотоках, достатньо додати у п'ятницю регіоналку № 880/879 - 882/881, що зараз є тільки по неділях для "взяття столиці" студентами. Вечірній рейс із Славутича до Фастова дуже вдало доставить чернігівців та жителів ближніх хуторів до столиці о 21:09 в район 2-ї колії Київ-Пас'у (замість Північної) з подальшою пересадкою на будь-який смак
Багато-багато плюсів, як і раніше.
[/quote]
Спасибі. До речі, забувся нагадати про пересадку 6308 Чернігів - Ніжин > 45 Лисичанськ - Ужгород (в перспективі) по станції Ніжин. Звісно, майже 1 година 47 хвилин (18:55 - 20:42) це забагато, але краще за нічого. Хоча нинішній 235-й Ужгород із зрушенням на 30 хв. пізніше був би в цьому плані щоп'ятниці більш влучним, особливо при маршруті "низом".
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #535 on: 11.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

До речі, забувся нагадати про пересадку 6308 Чернігів - Ніжин > 45 Лисичанськ - Ужгород (в перспективі) по станції Ніжин. Звісно, майже 1 година 47 хвилин (18:55 - 20:42) це забагато, але краще за нічого.
Угу, я про неї вже писав двічі вище:
Я вже казав раніше, що міні-перемога - це 46 з Ніжина (єдиний мінус, що він також північним ходом).
Пересадка дуже смачна, і те очікування ніщо порівняно з усіма вигодами - починаючи від ранкового Рівного зі Здолбунова, розкішним Львовом і усім головним карпатським ходом. Назад би так само - і ми б забули про той ненароджений франківський.
оф про видання для пенсіонерів. Таки да, але напевно ніхто більше в області не має більшого від них тиражу :) Виправ, якщо я не правий.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7066


View Profile
« Reply #536 on: 12.11.17 , 00:11 »
Share Reply with quote

Смотрю новые графики, и просто нет слов! Нехватка вагонов плюс идиотизм - это дальше некуда, и никакими словами это не описать.
1) Дневной пассажирский Бердянск-Запорожье. Это что такое? Да, еще плацкартные вагоны! В общем, дизель "повышенной" комфортности Бердянск-Запорожье появится, видать, очень нескоро. Прискорбно.
Нет, это как? Вот, как??? )))) Иль, бардак с автобусным сообщением? Объясните толком. Кто будет ехать в плацкарте максимум 200 км? Да и по логике вещей, автобусом, может много лучше?

С другой стороны, цена плацкарта говорит о том, что УЗ, зачем-то, пошла пассажирам навстречу. А зачем? Действительно ли в тех краях такой бардак с автобусами, что без этого поезда, ну, никак нельзя?

2) С таким подходом, ждем от УЗ новых пассажирских поездов (со спальными вагонами, то есть) сообщений типа Львов-Здолбунов, Киев-Шепетовка, Тернополь-Жмеринка и т.д. ))))) Да, еще чтобы и постель могла предлагаться (вагоны, ведь, спальные).

Да там три общих вагона будет в этом поезде
Почему общих? Три плацкартных. И постель с чаем можно оформить при желании. Все как в лучших домах Парижа и Лондона (с).
Ранее этот маршрут обслуживал "дизельный трамвайчик" под №807/808, но потом его забрали на Львовскую дорогу, а вместо него назначили 607/608.
А насчет бардака с автотранспортом....а причем автотранспорт? Автотранспортом можно доехать из любой точки Украины в любую - зачем тогда вообще поезда?
Касаемо необходимости этого поезда - без него можно было бы обойтись в межсезонье, если бы был сквозной пригородный Запорожье - Бердянск, а не с перестоем по Пологам в оба направления. Летом, кстати к 607/608 идет белорусская прицепка в Бердянск и назад.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2311


View Profile
« Reply #537 on: 12.11.17 , 10:11 »
Share Reply with quote

В первый рейс 737 было выкуплено билетов (после Днепра):
- первого класса 29/80    =>загрузка 36%
- второго класса 172/360 =>загрузка 48%
Logged
Vert
Active user

Posts: 5488


View Profile
« Reply #538 on: 12.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

В первый рейс 737 было выкуплено билетов (после Днепра):
- первого класса 29/80    =>загрузка 36%
- второго класса 172/360 =>загрузка 48%

038К
Каменское   7
Днепр   145
Запорожье   103
Не продано   21
Населенность   92%

738П
Запорожье   78
Днепр   117
Не продано   239
Населенность   45%
Logged
анатолич
User

Posts: 121


View Profile
« Reply #539 on: 12.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

В первый рейс 737 было выкуплено билетов (после Днепра):
- первого класса 29/80    =>загрузка 36%
- второго класса 172/360 =>загрузка 48%

038К
Каменское   7
Днепр   145
Запорожье   103
Не продано   21
Населенность   92%

738П
Запорожье   78
Днепр   117
Не продано   239
Населенность   45%

В первом случае, так понимаю количество из Киева и до..., а во втором, на станциях Запорожье и Днепр до Киева.
Во всех случаях поездов Киев-Запорожье через Днепр львиный пассажиропоток дает Днепр именно. А глянешь например расписание по вокзалу Днепра, так может создаться впечатление что Днепр захудалый городишко - три с половиной пар поездов как начальная-конечная станция прибытия-отправления в зимний период. )) Иногда так обидно от этого становится, особенно посмотрев на Киев, Львов, Одессу, Харьков....

Наверное поезд 71/72 "Запорожье" перевели ходом через Кривой Рог, потому что Днепр забирал много пассажирских мест у запорожцев, а у Кривого наоборот был не такой большой выбор.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 355
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 20 queries.