Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 87
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 48725 times)
Vert
Active user

Posts: 5398


View Profile
« Reply #540 on: 12.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Наверное поезд 71/72 "Запорожье" перевели ходом через Кривой Рог, потому что Днепр забирал много пассажирских мест у запорожцев, а у Кривого наоборот был не такой большой выбор.

Нет, его перевели для нормальной связи Марганца, Никополя и Покрова с Киевом (население вместе вместе с районами > 250000 чел., как небольшой областной центр). Эти люди никуда не девались, а загружали те самые днепровские поезда и немного 76-й из Кривого Рога.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 175


View Profile
« Reply #541 on: 12.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote



Во всех случаях поездов Киев-Запорожье через Днепр львиный пассажиропоток дает Днепр именно. А глянешь например расписание по вокзалу Днепра, так может создаться впечатление что Днепр захудалый городишко - три с половиной пар поездов как начальная-конечная станция прибытия-отправления в зимний период. )) Иногда так обидно от этого становится, особенно посмотрев на Киев, Львов, Одессу, Харьков....

Я думаю, не стоит в данном случае расстраиваться, по сути Днепр и Запорожье входят в одну агломерацию "Приднепровье", для западного направления самый дальний крупный  город - Запорожье, это нормально, что с него стартуют поезда и проходят через Днепр. Посмотрите примеры у соседей: Гданськ vs Гдыня, Сочи vs Адлер.

Гораздо больше печалит вот это: http://dnk.aero/ru/page/info.raspisanie

Такое расписание под стать городу в 100-200 тысяч, а не центру несколькомиллионной агломерации.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1878


View Profile
« Reply #542 on: 13.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Через те, що в останній момент вирішили призначити щоденно 103/104 Київ - Маріуполь відбулось кілька кардинальних змін, а саме:
- 141/142 Одеса - Маріуполь повністю перекладений розклад (в сторону Маріуполя прибуття буде в 18:57, а не в 12:20), з Маріуполя буде відправлення в 20:08 (по нитці 096 Маріуполь - Бахмут). Поки ще в сторону Одеси не завели в безплатний експрес.
- також переклали повністю розклад 052 Запоріжжя - Київ. Відправлення із Запоріжжя буде в 02:28, Дніпро 04:11 - 04:29, Шевченко 09:12 - 09:15, прибуття в Київ в 11:39. Також поки ще не завели в безплатний експрес.
Logged
Дніпровець
User

Posts: 136


View Profile
« Reply #543 on: 13.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Через те, що в останній момент вирішили призначити щоденно 103/104 Київ - Маріуполь відбулось кілька кардинальних змін, а саме:
- 141/142 Одеса - Маріуполь повністю перекладений розклад (в сторону Маріуполя прибуття буде в 18:57, а не в 12:20), з Маріуполя буде відправлення в 20:08 (по нитці 096 Маріуполь - Бахмут). Поки ще в сторону Одеси не завели в безплатний експрес.
- також переклали повністю розклад 052 Запоріжжя - Київ. Відправлення із Запоріжжя буде в 02:28, Дніпро 04:11 - 04:29, Шевченко 09:12 - 09:15, прибуття в Київ в 11:39. Також поки ще не завели в безплатний експрес.
УЗ у своєму стилі: "...відправлення із Запоріжжя буде в 02.28"... Кому в такий час відправлення із Запоріжжя/Дніпра і прибуття в Київ потрібен? ще й в такому недешевому поїзді.   Хіба що для Маріупольців зробили!!В столицю більше по справах їздять, тому дуже потрібно багатьом ранкове прибуття!
Logged
opex
Active user

Posts: 11205


View Profile
« Reply #544 on: 13.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Гм, якщо локо-НЕ долітає з Шевченка за 2:24, то який технічний смисл у Хундаях за 2:08?
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1880


View Profile
« Reply #545 on: 13.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

И то для графика Киев - Шева за 2:24 нужен локомотив даже не на 140, на 120 жестким графиком хватит. В первом своем рейсе хюндай Днепр - Киев, кстати тоже это было 11 ноября, 2012 года, прошел участок Шева - Киев за 1 ч 55 минут - вот тут был смысл. Ну хотя бы 2 часа ровно сделали, но нет.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3350


View Profile
« Reply #546 on: 13.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Якщо про 052 - правда,  то це буде якийсь гівноекспрес. 
Logged
Entony
Active user

Posts: 1878


View Profile
« Reply #547 on: 13.11.17 , 11:11 »
Share Reply with quote

Це правда. Я розклади не вигадую :)
На сайті Білоруської залізниці він значиться. Хто має доступ до платного Експрес-3 нехай викладуть.
Розклад споганили 052 (як мінімум до початку дії літнього часу). Думаю причина і так зрозуміла. На багато поїздів зі Сходу/Півдня України до Києва вже давно відкрита продажа. Відповідно прокладали нову нитку, яка взагалі не була запланована. Вийшло те, що я опублікував.
З кінця березня думаю покращать розклад 052.
Плюсами даної ситуації є те, що (яким би не був розклад 052 до Києва) появилась нова нитка від Запоріжжя до Києва. Тепер можна буде призначати 051/052 щоденно (якщо буде попит) або на нитку 051/052 через день прокласти новий поїзд.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #548 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Гм, якщо локо-НЕ долітає з Шевченка за 2:24...
И то для графика Киев - Шева за 2:24 нужен локомотив даже не на 140, на 120 жестким графиком хватит.
Даже Славутич так ездил


Тогда же от Киева до Щевы можно было проехать  за 2:15 с локом до 120 км/ч. Если не быстрее.

Сейчас, судя по графикам шустрых составов, там состояние колеи заметно ухудшилось. Поэтому и времена хода возросли. Но лучше бы я ошибался.
« Last Edit: 13.11.17 , 12:11 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #549 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Плюсами даної ситуації є те, що (яким би не був розклад 052 до Києва) появилась нова нитка від Запоріжжя до Києва. Тепер можна буде призначати 051/052 щоденно (якщо буде попит) або на нитку 051/052 через день прокласти новий поїзд.
Нажаль, плюсів тут немає взагалі. На крайній випадок є нитка 282, хоч прибуття о 4,46 - це шлак, але такий розклад це жах. Десь 50-70% давав Дніпро, тепер з такою ціною ще щільніше будуть заповнюватись усі три пари ІС+.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 87
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.