Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 87
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 48715 times)
Дніпровець
User

Posts: 136


View Profile
« Reply #550 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Це правда. Я розклади не вигадую :)
На сайті Білоруської залізниці він значиться. Хто має доступ до платного Експрес-3 нехай викладуть.
Розклад споганили 052 (як мінімум до початку дії літнього часу). Думаю причина і так зрозуміла. На багато поїздів зі Сходу/Півдня України до Києва вже давно відкрита продажа. Відповідно прокладали нову нитку, яка взагалі не була запланована. Вийшло те, що я опублікував.
З кінця березня думаю покращать розклад 052.
Плюсами даної ситуації є те, що (яким би не був розклад 052 до Києва) появилась нова нитка від Запоріжжя до Києва. Тепер можна буде призначати 051/052 щоденно (якщо буде попит) або на нитку 051/052 через день прокласти новий поїзд.
То я так зрозумів, що поїзди на Київ №103 і 52 це два окремі поїзди будуть?
Logged
Gornostaeff
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #551 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Вообще странное решение от УЗ. Я бы оставил через день 52 и 104 действующим графиком, а на шикарную разработанную новую нитку 52-го повесил нынешний 84-й (с соответствующим замедлением для ряда дополнительных остановок).
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 175


View Profile
« Reply #552 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

такая нитка могла бы пригодиться более медленным (не НЭ) поездам из более далёких городов - Новоалексеевки, Бердянска, Мариуполя.
Для пассажиров из Запорожья/Днепра такая нитка почти бесполезна.

Если проблема с участком Мироновка-Киев в "прайм-тайм", может что-то нашлось бы в эту сторону через Лозовую-Полтаву?
« Last Edit: 13.11.17 , 12:11 by sanyok_ua » Logged
sergius
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #553 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

... а на шикарную разработанную новую нитку 52-го повесил нынешний 84-й
Наверное так и будет. Просто махнутся номерами. Только с 104.

Нам же обещали "нове сполучення з Маріуполем".
« Last Edit: 13.11.17 , 12:11 by sergius » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10917


View Profile
« Reply #554 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Також поки ще не завели в безплатний експрес.
Вибачте, а чим відрізняється платний від безплатного?
Logged
Gornostaeff
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #555 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

... а на шикарную разработанную новую нитку 52-го повесил нынешний 84-й
Наверное так и будет. Просто махнутся номерами. Только с 104.

Нам же обещали "нове сполучення з Маріуполем".
Тогда теряется смысл 104-го, т.к. сейчас он идеален для прибытия в Киев до начала рабочего дня. Прибытие в 11:39 - это практически тоже, что и в 13:15. Зачем с Мариуполя два дублирующих друг друга поезда?
Раньше 104, еще будучи 184, прибывал в 12 в Киев, и через час за ним прибывал 84. Смысла было ноль. Вот и продавили ранее прибытие на 7 утра.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 253


View Profile
« Reply #556 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

такая нитка могла бы пригодиться более медленным (не НЭ) поездам из более далёких городов - Новоалексеевки, Бердянска, Мариуполя.
Для пассажиров из Запорожья/Днепра такая нитка почти бесполезна.

Если проблема с участком Мироновка-Киев в "прайм-тайм", может что-то нашлось бы в эту сторону через Лозовую-Полтаву?


Я как раз хотел это предложить, для спасения 52-го поезда. Может есть возможность его из Запорожья выпихивать до полуночи, и далее на Лозовую и Полтаву?
Днепр, к сожалению, в таком варианте пролетает. Но зато Павлоград получит прямое сообщение с Киевом, недавно кто-то по этому поводу жаловался.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3350


View Profile
« Reply #557 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

А Павлоград осилит ценник НЭ?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2139


View Profile
« Reply #558 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Мелитополь как-то осиливает ценник 11/12. Автобус Киев - Павлоград - 400 гривен, НЭ не будет намного дороже. А пересадки (типа ловить в Лозовой 125/126, на который еще и билет попробуй вылови) не все любят.
Logged
Дніпровець
User

Posts: 136


View Profile
« Reply #559 on: 13.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Маю одну ідею з для "нових сполучень з Маріуполем" (сильно не критикуйте).
Щоб не псувати графік поїзду №52... Можна залишити 1,5 рази на добу поїзд Маріуполь - Київ, але з вагонів колишнього поїзду №26/25 зробити через денний поїзд Львів - Маріуполь з адекватним відправленням зі Львова! Бо поїздів на лінії Івано-Франківськ - Одеса вже вистачає, якщо дійсно вагони поїзду №26/25 віддали Чернівцям для поїзду №136/135.  
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 87
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.