Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.01.18 , 06:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 107099 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3433


View Profile
« Reply #1440 on: 11.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Раховоз, крім бронячої підтримки, мав накатану основу – пасажирів "Буковини", переведеної на молдавський хід.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3329


View Profile
« Reply #1441 on: 11.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

17 годин для 141/142 було замало, а от <12 год зараз стало в норму.
В кого є ця відповідь УЗ про "17 годин для 141/142 було замало"? Прошу надайте скан-копію чи посилання на неї. Хочу отримати "свіжу" відповідь від причетних про "<12 год зараз стало в норму".
Logged
sean
Active user

Posts: 2836


View Profile
« Reply #1442 on: 11.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Няп, десь тут викладали скан. Але хз, де його знайти.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3329


View Profile
« Reply #1443 on: 11.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Няп, десь тут викладали скан. Але хз, де його знайти.
А кому він хоч був адресований, тоді б я вже звернувся до конкретного форумчанина.

Не можу я зрозуміти, як хочуть накатати пассажирів дебіли з департаменту за місяць, коли прямий щоденний на Київ вперше мабуть за останні років 20, а то й більше! Та ще пускаючи його південним ходом та як наслідок диким відправленням з та прибуттям до столиці!
Згадайте ще про невизначеність із відкриттям продажу квитків для тих бойківських станцій. До останнього часу тривала інтрига "Самбір чи Стрий"... з раховозом було простіше - ми знали про нього за 30 діб... і продаж відкрили завчасно, що в умовах літнього ажіотажу + накатаності пасажирами Затернопілля + імітація тернополянами теребовлян дало позитивний результат. Коломия з околицями теж посприяла своїми пасажирами. У випадку з Бойківщиною - фактор раптовості + непоінформованість. Що казати, коли мешканці Городенки досі з подивом дізнаються про курсування "прямого поїзда до Києва"... через 3 роки його курсування, бо давно звикли, що в ту діру нічого нормального не може ходити.

П.С. Я розумію, що раховоз мав бронячу підтримку, і з часом накатав потік, тут же місцеві депутати інертні, однак поїзд потрібен!
Жмеринські прес-релізи чого варті... за 1 добу усе Закарпаття довідалось про призначення київського раховоза + тисячне перепощення у соцмережах. Щодо нардепів, то на той час вони як і у випадку з Бойківщиною абсолютно нічим не сприяли... один із них тільки зумів написати "винятково завдяки моїм старанням призначили Київ-Рахів", але місцеві ЗМІ одразу викрили його.
Logged
sean
Active user

Posts: 2836


View Profile
« Reply #1444 on: 11.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

А кому він хоч був адресований, тоді б я вже звернувся до конкретного форумчанина.
Я того точно не пам'ятаю, най би хтось з форумчан відгукнувся зараз.
Logged
RVR
Active user

Posts: 892


View Profile
« Reply #1445 on: 12.01.18 , 07:01 »
Share Reply with quote

С 10 февраля Баку-Харьков один раз в неделю вместо двух. По понедельникам из Харькова, по субботам из Баку.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3433


View Profile
« Reply #1446 on: 12.01.18 , 08:01 »
Share Reply with quote

А ви певні, що скан був? Комусь з наших сказали на Робочій групі, що він з чимось в обороті (потрійному НЯР), а на питання з чим - глухий відказняк.
Logged
гнч
Guest
« Reply #1447 on: 12.01.18 , 15:01 »
Share Reply with quote

Поїзд 13/14 надалі НЕ буде їздити по Волосянці та Сянках, бо буде повернутий на Мукачево. І заїзд в Жмеринку заберуть.

Половинити Кобзар по Самбору не будуть, бо вони нарешті усвідомили нашу ідею дворічної давнини: половинити Кобзар по Стрию і дати зв’язок на Моршин, Долину та Калуш.

Золотой волшебный поезд для г. Хмельницкий
Солотвино Київ   13   
...
Батьово-Пас.   20:03   20:05
Чоп-Пас.   20:26   20:56
Ужгород   21:20   21:26
Сянки   23:50   23:59
Львів   03:23   03:46
Тернопіль-Пас.   05:40   05:49
Хмельницький   07:42   07:47
Жмеринка-Пас.   09:15   09:36
Вінниця   10:20   10:36
Козятин-1   11:34   11:36
Київ-Пас.   13:44

Если нужно добраться из Ужгорода или Львова, в Хмельницкий утром на работу.
Из Хмельницкого в Жмеренку на дизель до Могильова-Под (хотя может гречанскую электричку подвяжут под нее скоро) и электричку на Вапнярку
В Винницу утром по делам и Киев тоже!
Вечером обратно
Київ Солотвино   13   

Київ-Пас.      16:41
Козятин-1   18:48   18:50
Вінниця   19:46   19:49
Жмеринка-Пас.   20:32   20:52
Хмельницький   22:27   22:34
Тернопіль-Пас.   00:27   00:32
Львів   02:26   02:52
Сянки   06:04   06:14
Ужгород   08:51   08:57
Чоп-Пас.   09:23   09:49

Во Львов если планируется вылет из Ряшева
в Ужгород с прицелом на Словакию и Чоп на Венгрию.

Не поезд а БОМБА! жаль, что мало кто про него знает
И очень будет жаль если существенно изменят его график
Хотя Жмеренкой можно пожертвовать.
Logged
Jyraff
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #1448 on: 12.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Поїзд 13/14 надалі НЕ буде їздити по Волосянці та Сянках, бо буде повернутий на Мукачево. І заїзд в Жмеринку заберуть.
Половинити Кобзар по Самбору не будуть, бо вони нарешті усвідомили нашу ідею дворічної давнини: половинити Кобзар по Стрию і дати зв’язок на Моршин, Долину та Калуш.
А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11186


View Profile
« Reply #1449 on: 12.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.