Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.10.18 , 19:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... 360
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 361225 times)
Entony
Active user

Posts: 2370


View Profile
« Reply #1450 on: 12.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Таємниця розкрита. З 1 лютого 357/358 Київ - Рахів матиме додаткову зупинку по Фастові в дві сторони. Тому й закрито продажу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1451 on: 12.01.18 , 20:01 »
Share Reply with quote

А ви певні, що скан був? Комусь з наших сказали на Робочій групі, що він з чимось в обороті (потрійному НЯР), а на питання з чим - глухий відказняк.
зрозуміло. дякую за інформацію.

Таємниця розкрита. З 1 лютого 357/358 Київ - Рахів матиме додаткову зупинку по Фастові в дві сторони. Тому й закрито продажу.
Провідники проклинають Фастів через те, що там багато "людей з посвідками УЗ" пруться у вагон "підвезіть до наступної зупинки". Переважно це особи керівного складу, яким провідники не можуть (не сміють) відмовити в явній формі.
З іншого боку, якщо 357 з Кива змістять на 20:05 (117 - на 20:12, а 49 - на 20:19), а 143 змістять на 23:хх, то 357 можна ще додати Козятин. Щоб Фастів та Козятин не відчули незручностей від перенесення 143 на 23:хх (із Києва).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1452 on: 12.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз
Пропоную до обговорення свій варіант порятунку сполучення лінії Самбір-Ужгород з Києвом.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2346


View Profile
« Reply #1453 on: 12.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз
Але це не повинно бути якоюсь глобальною перешкодою. Якщо нарішають половинення 49 по Львову, і не буде вільного електровоза, то нехай чіпляють тепловоз. Тим більше зараз, коли в тому регіоні набирає оберти тепер і дефіцит електровозів.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1047


View Profile
« Reply #1454 on: 13.01.18 , 09:01 »
Share Reply with quote

Таємниця розкрита. З 1 лютого 357/358 Київ - Рахів матиме додаткову зупинку по Фастові в дві сторони. Тому й закрито продажу.
Продаж з 1 лютого відкрили. Фастова в графіку немає...
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1455 on: 13.01.18 , 10:01 »
Share Reply with quote

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз
Але це не повинно бути якоюсь глобальною перешкодою. Якщо нарішають половинення 49 по Львову, і не буде вільного електровоза, то нехай чіпляють тепловоз. Тим більше зараз, коли в тому регіоні набирає оберти тепер і дефіцит електровозів.
Додатковий електровоз для УЗ не проблема. Он з Харкова чергове відро відправили. І таких ще чимало, тож загадуйте. Хай працюють.
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #1456 on: 13.01.18 , 11:01 »
Share Reply with quote

Quote
Продаж з 1 лютого відкрили. Фастова в графіку немає...
На оф сайте есть
Logged
sergius
Active user

Posts: 2346


View Profile
« Reply #1457 on: 13.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

Додатковий електровоз для УЗ не проблема. Он з Харкова чергове відро відправили. І таких ще чимало, тож загадуйте. Хай працюють.
Ну так а що не так сказав?
...коли в тому регіоні набирає оберти тепер і дефіцит електровозів.
Раз передають. І не тільки з Харкова.
В тому меседжі наголосив, що потрібно бути більш гнучким з тягою.

Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #1458 on: 13.01.18 , 21:01 »
Share Reply with quote

Quote
Продаж з 1 лютого відкрили. Фастова в графіку немає...
На оф сайте есть
Остановку ещё не включили (не завели) в действующее расписание. Считают, что до 1 февраля ещё время есть.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 745


View Profile
« Reply #1459 on: 14.01.18 , 09:01 »
Share Reply with quote

А чому б не половинити Кобзар по Львову? Щоб не забирати сполучення у Самбора, там все ж цілком пристойна висадка/посадка.
Мабуть тому що це потребує додатковий електровоз
Але це не повинно бути якоюсь глобальною перешкодою. Якщо нарішають половинення 49 по Львову, і не буде вільного електровоза, то нехай чіпляють тепловоз. Тим більше зараз, коли в тому регіоні набирає оберти тепер і дефіцит електровозів.
Додатковий електровоз для УЗ не проблема. Он з Харкова чергове відро відправили. І таких ще чимало, тож загадуйте. Хай працюють.

що правда, то правда. ЧС7 зараз майже без роботи на ПЗ, чого б їх не відправити на ЛЗ щоб вивільнити більше ВЛ10?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... 360
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 21 queries.