Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 360
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 361531 times)
Entony
Active user

Posts: 2370


View Profile
« Reply #1610 on: 08.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ну от і ситуація з Ясинею вияснилась. З 12/03-2017 скасували зупинку по Ясині для 016 Харків - Рахів та 026 Одеса - Рахів.
Logged
evgeni75
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #1611 on: 08.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Очередная отмена беспересадочных вагонов на Москву Кременчуг-Москва и Сумы-Москва с 20.03
Давно пора!
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #1612 on: 09.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Очередная отмена беспересадочных вагонов на Москву Кременчуг-Москва и Сумы-Москва с 20.03
Давно пора!

угу, а чем ездить теперь в Сумы и Кременчуг? И так по одному дневному поезду в том направлении было, и врятли эти поезда останутся на участке Харьков - Сумы/Кременчуг
Logged
maksimka
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #1613 on: 09.02.18 , 01:02 »
Share Reply with quote

Очередная отмена беспересадочных вагонов на Москву Кременчуг-Москва и Сумы-Москва с 20.03
Давно пора!

угу, а чем ездить теперь в Сумы и Кременчуг? И так по одному дневному поезду в том направлении было, и врятли эти поезда останутся на участке Харьков - Сумы/Кременчуг
99й,143й,45й, по дням 235й, мест немерянно. Харьков- Сумы вообще направение, лишенное логики, при остром дефицыте тепловозов утром из Харькова идет коротыш 99й, за ним 143й из 3 вагонов, потом 117 3-4 вагона, летом еще Одесский огрызок, и все отдельными тепловозами, при этом эти огрызки пустые. Назад та же ситуация- огрызки вечером в Харьков
« Last Edit: 09.02.18 , 01:02 by maksimka » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2484


View Profile
« Reply #1614 on: 09.02.18 , 09:02 »
Share Reply with quote

Ну от і ситуація з Ясинею вияснилась. З 12/03-2017 скасували зупинку по Ясині для 016 Харків - Рахів та 026 Одеса - Рахів.
То есть построить вторую платформу с лишком сложно? Лучше лишить лыжников возможности попасть на курорты Закарпатья?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 745


View Profile
« Reply #1615 on: 09.02.18 , 09:02 »
Share Reply with quote

Очередная отмена беспересадочных вагонов на Москву Кременчуг-Москва и Сумы-Москва с 20.03

- так а шо, проїзд в вагонах Кременчук-Новоолексіївка та Суми-Новоолексіївка до Харкова дорожче вийде, користуйтесь послугами УЗ...
- хоча графік літній перероблять, та відкриють продаж, з другої сторони Укравтодор вже звозить балки на ст.Кобеляки для монтування шляхопроводу через залізницю, часткова денна відміна потягів на ділянці Кременчук-Полтава реальна, а от Суми-Харків причом тут хз.
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1616 on: 09.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Він більше стоятиме на змінах тяги:
1. Жлобін - ТЕП на ТЕП (або ЧС4т на ТЕП)
2. Калінковичі - в будь-якому випадку зміна бригади і швидше за все й тепловоза (ТЕП на ТЕП, що поробиш)
3. Коростень - білоруський ТЕП на 0,5х2М62
4. Козятин - щось жмеринське
5. Жмеринка - щось на Котовське
6. Котовськ - розмін електровозів (або просто зміна бригад
5 пункт явно зайвий, оскільки при перекладанні маршруту 93/94 через Житомир без заміни лока в Жмеринці можна обійтись. В якості тягової одиниці від Козятина до Подільська (Котовська) я б використав козятинський ВЛ40 або ВЛ80. Якщо задіяти козятинський вильник відповідно із козятинською бригадою, то у Жмеринці не те що лок, а й навіть бригаду можна не змінювати і вистачить всього 2-хвилинної зупинки. Тобто вийде, що змінювати лок доведеться 5 разів проти чотирьох.
Є кілька "але".
Козятинці до Котовська обкатані одинично (якщо вже ті що були не на пенсії), а УЗ ой як не хоче обкатувати когось на ділянки з нестабільним рухом (кількарічної давнини ситуація з 283/284 на Шевченка через Трипілля - показова в цьому плані). Та й взагалі обкатувати кого-сь де небудь поза визначених нині меж.
У Козятина немає своїх ВЛ40у. Вони або Жмеринські, або Конотопські. На Жмеринських відповідно їздить ТЧ-4, а конотопські зазвичай в загоні на ТР-2/ТР-3, або ж на хозяйках з дарницькими бригадами. І лісом вони цю затєю пошлють (у Козятина і Жмеринки зараз і так бригад не вистачає вивозити поточні поїзди; влітку там по місяцю-два трудилися конотопці, чернігівчани, дарничани тощо).

Наскільки я розумію, білоруси не в захваті (м'яко кажучи) від того що УЗ викрутила їм руки і не дозволила в новому графіку призначити 283/284 Барановичі-Херсон, а замість цього дозволила лише ПГВ із перепричепленням по Одесі.
Інсайдер з БЧ підказує - щоденний 94/93 є ініціативою сябрів.

Якщо так важко знову призначити 287/288 (хоча я вважаю його дуже бажаним) для вивезення чернігівців до пляжів Одещини, то можна спробувати так. Зберегти на літо прямування 93/94 через Гомель та Чернігів, але далі на Одесу пустити його не через Вінницю-Подільськ, а через Миронівку-Шевченка-Помічну-Колосівку.
Для цього знадобиться або обкатувати чернігівські бригади до Шевченка, а на це УЗ не піде й відповідно викрутить сама собі руки кинувши це діло через Фастів - Білу Церкву і далі (як було з 283/284) з розміном бригад (і електровозів) по Києву, що у свою чергу ще збільшить його час у дорозі. Та й сполучення Чернігова з Вінницею в такому випадку припиниться.

Взагалі не розумію навіщо чіпати 93/94, якщо білоруси пошлють лісом всі задумки. Тут по факту вийшов на електростик - і майже по зеленій до самої Одеси.

Стосовно того, що на Затоку відпочивати їздить чимало білорусів, я з Вами згоден, у вересні 2016 року коли вже закінчувався сезон у кількох метрах від мене на пляжу лежала жінка з Білорусі.
Ліричне відступлення. Якби БЧ не були така вперта і зрушила 85-й ранком на Київ на 3 години раніше, то наявний залишок у 6 вагонів спокійнісінько сідав на нитку шустряка 761/762 до Одеси і так само без поспіху ставав на нитку 86 до Мінську. Але у зверненні фірмова бюрократична "дякуємо, розглянемо в межах повноважень" явно натякнула.
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #1617 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

99й,143й,45й, по дням 235й, мест немерянно. Харьков- Сумы вообще направение, лишенное логики, при остром дефиците тепловозов утром из Харькова идет коротыш 99й, за ним 143й из 3 вагонов, потом 117 3-4 вагона, летом еще Одесский огрызок, и все отдельными тепловозами, при этом эти огрызки пустые. Назад та же ситуация- огрызки вечером в Харьков

99-й через день, и отправляется в свинячий визг из города, 143 также через день (ну хоть в разные дни с 99) с закрытой продажей, ему тоже недолго осталось, 235 1-2 раза в неделю и даже не в пиковые дни. 45/46 да, спасает немного ситуацию, но снова таки закрытая продажа до Харькова (до Чугуева мест немерянно)

Было неплохо, чтобы хотя бы на выходные ездило что-то региональное Харьков - Конотоп летним графиком 143/144. Вагоны взять от "Вечерних Зорей", забрав их с пригорода, либо существующие от 143/117.

А что с Новоалексеевскими прицепками? тоже под отмену, врятли будут гонять 2-3 вагона под отдельным локом
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7081


View Profile
« Reply #1618 on: 09.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

В суточной продаже обычно с местам проблемы нет.
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #1619 on: 09.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

В суточной продаже обычно с местам проблемы нет.
А вот тут лично проверял. В суточной продаже на 45/46 Харьков - Люботин билеты не продаются, хотя вагон на 40% пустым был. С чем это связано? Боюсь предположить, что связано это с тем, чтобы люди ездили на маршрутках. Если я не прав, поправьте меня.
« Last Edit: 09.02.18 , 15:02 by byfly » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 360
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 21 queries.