Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.18 , 07:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 252962 times)
sean
Active user

Posts: 3071


View Profile
« Reply #2690 on: 13.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

Тим паче, вони самі стимулюють зайчатину. Якщо у людини так склались обставини, якщо їхати потрібно і якщо місця є, чому б не оформити проїзд з +10%, до прикладу.
Це мені нагадало часи, як колись не дай Боже було втратити квиток з каси - він ніде не фігурує, його ніяк відновити не можна і взагалі ти ніхто. А, то це і зараз так, якщо купити квиток в касі?
Залізниця парадоксів.
« Last Edit: 13.06.18 , 10:06 by sean » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21715


View Profile
« Reply #2691 on: 13.06.18 , 11:06 »
Share Reply with quote

Но в  случае опоздания я смогу уехать на 213 по этому же билету (купейный вагон)?
В правилах перевезення где-то был такой пункт.
Никогда не было такого пункта,  ибо это противоречит самим правилам, ведь билет действует исключительно на конкретный поезд.

Есть пункт о том,  что если пассажир опоздал на пересадку по вине УЗ, то тогда пассажир может переоформить билет на другой поезд (в котором есть свободные места) без дополнительных комиссий и сборов, либо получить 100% средств от неиспользованного по вине УЗ билета.
так, але цей пункт передбачає що запас часу на пересадку був узгоджений з касиром або поїзди були оголошеними узгоджені. В старій редакції правил там взагалі говорилось про 3 години запасу.
Учасник форума Yambor колись (років зо 9 тому) запізнювався на тодішній 170 (це був ранковий Львів - Київ, той що з вагонів і локомотива і був 6,5 годин у дорозі) через запізнення тодішнього поїзда 36 Вроцлав - Львів і в тому сезоні ці поїзди офіційно вважались узгодженими, попри те, що там було хвилин з 20 на пересадку.
Так йому у касі видавали нову плацкарту на п. 74:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=18084.msg168791#msg168791

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #2692 on: 13.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Єдиний законний шлях, якщо не хочеться чекати 213, але щоб бути впевненим у виїзді - купити два квитки Київ - Фастів. Один на 139, другий на 213.

Якщо встигли на 139 - на 213 можна повернути онлайн, якщо не встигли - повернути 10% через касу на 139. Але це дорогі варіанти через необхідність повернення квитка. 
Logged
sean
Active user

Posts: 3071


View Profile
« Reply #2693 on: 13.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Єдиний законний шлях, якщо не хочеться чекати 213, але щоб бути впевненим у виїзді - купити два квитки Київ - Фастів. Один на 139, другий на 213.
Та ну ;)
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 309


View Profile
« Reply #2694 on: 13.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

Дело в том, что я уже купил билеты на 139 поезд, причём отдал 250 грн.:)
И ещё проблема в том, что на 213 тоже мест пару штук..
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 309


View Profile
« Reply #2695 on: 13.06.18 , 13:06 »
Share Reply with quote

705 сам не схильний набирати запізнення, але його буває притримують з відходом з Перемишля через запізнення польського поїзда, а крім того ще прикордонники деколи притримують.
705 як-раз може навіть наздоганяти запізнення, але не завжди достатньою мірою щоб повністю прибути по графику у випадку коли його притримували.

Я на 705 ездил пару раз и он постоянно ехал минута в минуту на максимально допустимых скоростях. Там график сумасшедший:)
или уже ему дали пару минут запаса?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21715


View Profile
« Reply #2696 on: 13.06.18 , 13:06 »
Share Reply with quote

ось тут Вам людина описує нагон 13 хвилин лише на ділянці Перемишль - Львів http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122942.msg492821#msg492821
Logged
sergius
Active user

Posts: 1857


View Profile
« Reply #2697 on: 13.06.18 , 13:06 »
Share Reply with quote

З допису не зовсім зроуміло за рахунок чого було здійснено скорочення запізнення: нагоном в русі чи скорочення стоянки на кордоні.
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 309


View Profile
« Reply #2698 on: 13.06.18 , 14:06 »
Share Reply with quote

З допису не зовсім зроуміло за рахунок чого було здійснено скорочення запізнення: нагоном в русі чи скорочення стоянки на кордоні.
На участке Львов - Перемышль предусмотрен нагон. Я имею в виду участок Львов - Киев.
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 309


View Profile
« Reply #2699 on: 13.06.18 , 14:06 »
Share Reply with quote

Но в  случае опоздания я смогу уехать на 213 по этому же билету (купейный вагон)?
В правилах перевезення где-то был такой пункт.
Никогда не было такого пункта,  ибо это противоречит самим правилам, ведь билет действует исключительно на конкретный поезд.

Есть пункт о том,  что если пассажир опоздал на пересадку по вине УЗ, то тогда пассажир может переоформить билет на другой поезд (в котором есть свободные места) без дополнительных комиссий и сборов, либо получить 100% средств от неиспользованного по вине УЗ билета.

Но вот на практике я очень сомневаюсь, ибо никто не будет специально регистрировать опоздание в 3-4 минуты, и все это только в претензионном порядке, после расшифровки самописца машиниста. То есть это может тянутся неделями. То есть Вам придётся покупать новый билет на 213 (если они будут на тот момент), а на 139 сдавать только через кассу, как при опоздании и получить 10%.
А потом уже с дублем возврата, если будет желание, можно попытаться вернуть остальную сумму в претензионном порядке.

Нашел вот таких 2 пункта в "Правилах перевезення..."
2.51. Дійсність проїзного документа (квитка і плацкарти) продовжується:
б) у разі запізнення пасажира на поїзд з пункту пересадки з вини перевізника.

{Підпункт "б" пункту 2.51 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016}


8.27. У разі запізнення пасажира в пункт пересадки з вини перевізника (запізнення або відміна погодженого поїзда) і на бажання продовжити поїздку перевізник повинен відправити пасажира без стягнення плати наступним поїздом, щоб пасажир прибув на станцію призначення з найменшим запізненням.

{Пункт 8.27 розділу 8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016}

8.29. Якщо пасажир або група пасажирів під час поїздки до пункту пересадки виявлять, що поїзд запізнюється, то вони повинні повідомити провідника (стюарда) вагона або машиніста дизель - чи електропоїзда про пересадку в певному пункті. Провідник вагона (стюард, машиніст) попереджає станцію пересадки про наявність у поїзді таких пасажирів для вжиття заходів щодо затримки поїзда або відправлення їх іншим поїздом.

{Пункт 8.29 розділу 8 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства інфраструктури № 586 від 01.12.2011, № 107 від 15.03.2016}


Поэтому остается только один вопрос: какие именно поезда являются "погодженими"?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 21 queries.