Трошки історії як "чудили" з розкладом 143/144.
Пару тижнів назад, коли почали заводити змінені (і не змінені) розклади на зимовий час - розклад 143/144 був без серйозних змін в дві сторони (зі збереженням всіх діючих зупинок).
Нічого не віщало біди )).
Пізніше помітили форумчани, що все-таки в одну сторону розклад змінили, плюс позабирали деякі зупинки (мова йде про Ворохта - Кременчук). В зворотному напрямку все знову було без змін. Навіть сайт УЗ показував проходження Києва в 05:14 - 05:35. На жаль не зберіг цього розкладу. Можливо хтось десь має в себе цей розклад.
ІМХО, в авральному порядку почали готуватись до пуску рельсобусів. Рейс 143/144 в напрямку Києва прискорили за рахунок відміни зупинок, щоб пропустити через Київ раніше початку курсування бусів.
Виявляється, що хтось такий розклад проклав на 05:14 до Києва але чомусь він не підійшов.
Уявили перспективу таких дій. Або навіть почали надходити скарги. Вирішили повертати все назад.
І тепер вчора чи позавчора знову змінили розклад в сторону Кременчука. При тому додумались скоротити час на оборот по Кременчуці, з несиметричною кількістю зупинок та й з додатковими витратами на солярку між Гребінкою та Ромоданом.
А по існуючому вже пропустити не можна. Якщо пропускати пізніше, то і далі будуть якісь обмеження, в наслідок яких він не зможе вчасно приїхати до Кременчука. Або локбригади перевищують ліміти. Тому похапцем згадали і реалізували цей варіант.