Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.18 , 05:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Киев и Одессу в МИУ хотят соединить железной дорогой

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Print
Author Topic: Киев и Одессу в МИУ хотят соединить железной дорогой  (Read 6498 times)
Andersen
Active user

Posts: 2108


View Profile
« Reply #60 on: 20.03.18 , 16:03 »
Share Reply with quote

Я не против 160 )  Но всё стоит деньги.
Если ЕС готов заплатить - плз. Сколько км из Варшавы до Львова по жд? 450? Из них наверно около 40 км по украинской стороне можно отремонтировать до 160, остальные - кривые. На них будет 80-100 максимум. Если достигать 4:55 В - Л, то будет супер.
Если же ЕС не заплатить, то деньги лучше потратить на ямочные ремонты, на постепенное повешение скорости на Киев - Полтава, Киев - Здолбунов, Киев - Одеса, на Львов - Надвирна и т.д.
Logged
tera
Active user

Posts: 380


View Profile
« Reply #61 on: 03.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

От і все.

ПАТ "Укрзалізниця" планує закупити вагони компанії Talgo для збільшення швидкості поїзда «Інтерсіті+» Київ – Одеса
Середа, 30 травня 2018 15:15

Укрзалізниця розглядає можливість використовувати вагони компанії Talgo для збільшення швидкості поїзда «Інтерсіті+» Київ – Одеса.
Про це повідомляє прес-служба компанії, зсилаючись на в.о. голови правління товариства Євгена Кравцова.
Він зазначив, що вирішувати питання швидкісного сполучення між столицею України та головним містом півдня країни потрібно на державному рівні, адже це серйозний проект, який потребує суттєвих інвестицій.

«Наразі ми аналізуємо шляхи збільшення швидкості поїзда «Інтерсіті+» сполученням Київ – Одеса на існуючій інфраструктурі без будівництва паралельної нової колії. Для цього ми розглядаємо можливість придбання вагонів Talgo, які себе вже зарекомендували в інших країнах та дозволяють збільшити швидкість на існуючий інфраструктурі на 20-25 %. Це дозволить зменшити час у дорозі «Інтерсіті+» Київ – Одеса до близько 5,5 годин. Для цього Укрзалізниці потрібна державна підтримка та виділення 250-400 млн грн державних кошті на закупівлю рухомого складу», - розповів Євген Кравцов.

За його словами, поїзд між Одесою та Києвом із таким часом у дорозі буде дійсно зручним варіантом подорожі, який уже мають пасажири, що користуються поїздами «Інтерсіті+» між Києвом і Львовом, Києвом і Харковом, Києвом і Дніпром. Ці маршрути заповнюються на 95 %.
Усі необхідні інфраструктурні роботи на цій ділянці компанія готова виконати своїми силами.

«Цей проект можна реалізувати впродовж двох років. А будівництво окремої швидкісної лінії Київ – Одеса потребує близько 5 млрд доларів, яких наразі компанія не має, і тут потрібна довгострокова державна програма», - підкреслив Євген Кравцов.
https://vcrti.com.ua/haluzi/zaliznychnyi-transport/pat-ukrzaliznytsia-planuie-zakupyty-vahony-kompanii-talgo-dlia-zbilshennia-shvydkosti-poizda-intersiti-kyiv-odesa
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6812


View Profile
« Reply #62 on: 03.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

Это было ожидаемо. И это здраво.
Logged
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #63 on: 04.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

А чим зараз обмежена швидкість руху на Київ-Одеса - великою кількістю кривих чи станом колії, який складно / немає сенсу покращити через великий потік вантажних поїздів? У другому випадку тальго навряд допоможе.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #64 on: 04.06.18 , 00:06 »
Share Reply with quote

Для цього Укрзалізниці потрібна державна підтримка та виділення 250-400 млн грн державних кошті на закупівлю рухомого складу», - розповів Євген Кравцов.
Это ключевые слова, если этого не сделают под выборы, этого могут не сделать вообще...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #65 on: 04.06.18 , 09:06 »
Share Reply with quote

А для ИС+ в Запорожье через Днепр Тальго эффекта не даст? Там же тоже Ху-и не очень быстро едут.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #66 on: 05.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

А для ИС+ в Запорожье через Днепр Тальго эффекта не даст? Там же тоже Ху-и не очень быстро едут.
Вообще, эти Интерсити в Запорожье, Одессу и т.п., что дольше 5-6 часов, по сути занятие фигней, внутреннюю и доступную авиацию надо развивать, на данном этапе это будет дешевле, чем строительство/модернизация скоростных жд.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2108


View Profile
« Reply #67 on: 06.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

Но можно подтянуть Киев - Одеса до 5,5 часа, уложиться в ваших 5-6 часовых рамках. Вопрос ведь об этом был. И да, думаю что система пассивного наклона куса может даст до пол часа экономии и по Одессе и по Днепре.
Если и в дальнейшем рассматривать Киев - Одеса через Винницу, то надо подтянуть Киев - Винница до 160 км/ч. За Винницы уже есть небольшой участок шелкового пути, там прямо приятно ехать, даже старые вагоны ведут себя адекватно, не шатаются. Значить умеют строит если хотят!
Ну и местами делать Киев - Фастов 4-путный.
Киев - Винница до 160 км/ч - идеальный предвыборный проект для винницкая власть в стране. Цель: Винница - Киев за 1:40.
Logged
opex
Active user

Posts: 11547


View Profile
« Reply #68 on: 06.06.18 , 12:06 »
Share Reply with quote

В Одессу шоссе надо нормальное а не это вот что есть. Некоторые шумахеры за 3:50 долетают, но это конечно опасно.
А так чтоб за 5 доезжать  - вполне можно если валить 130 как разрешено на автомагистралях. Но для этого надо автомагистраль и не пускать туда перегруженные фуры.
Logged
chs8_vova
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #69 on: 06.06.18 , 15:06 »
Share Reply with quote

Но можно подтянуть Киев - Одеса до 5,5 часа, уложиться в ваших 5-6 часовых рамках. Вопрос ведь об этом был. И да, думаю что система пассивного наклона куса может даст до пол часа экономии и по Одессе и по Днепре.
Если и в дальнейшем рассматривать Киев - Одеса через Винницу, то надо подтянуть Киев - Винница до 160 км/ч. За Винницы уже есть небольшой участок шелкового пути, там прямо приятно ехать, даже старые вагоны ведут себя адекватно, не шатаются. Значить умеют строит если хотят!
Ну и местами делать Киев - Фастов 4-путный.
Киев - Винница до 160 км/ч - идеальный предвыборный проект для винницкая власть в стране. Цель: Винница - Киев за 1:40.

Повністью погоджуюсь.
Потенціально:
1. Київ-Фастів
Київ-Боярка - 4 колії; Київ-Пас-Київ-Вол - 120; Київ-Вол-Боярка- 160; Боярка-Глеваха-120; Глеваха-Фастів- 160 км/год
Київ-Фастів з 45 хвилин до 32-35 хвилин

2. Фастів-Козятин
Прохід по Фастів-1 до 120 км/год; Фастів 1- Триліси - 140;  Триліси-Харліївка- 160 (по попільні до 140); Харліївка-Вчерайшне - 120 км/год; Вчерайшне-Козятин- 160; по Козятину - 40-80
Фастів-Козятин з 47 хвилин до 30-32 хвилин

3. Козятин-Вінниця
Козятин-Блок пост 127- 100-120 км/год; Блок пост 127 -Варшиця- 160 км/год; Варшиця-Калинівка - 140/120/100 км/год; прохід Каоинівки 120 км/год; Калинівка-Вінниця Вантаж- 160км/год; Вінниця-Вантаж-Вінниця-120/100

Козятин-Вінниця  47 хвилин до 30-32 хвилин

Загалом Київ-Вінниця - 1 год 32/42 хвилини
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.142 seconds with 21 queries.