Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Киев и Одессу в МИУ хотят соединить железной дорогой

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Author Topic: Киев и Одессу в МИУ хотят соединить железной дорогой  (Read 7960 times)
Andreyka199701
Active user

Posts: 342


View Profile
« Reply #70 on: 06.06.18 , 15:06 »
Share Reply with quote

А кто в курсе, почему на участке Киев - Фастов такие маленькие скорости?
Там практически везде прямой участок (исключая кривую по Глевахе; но и ее можно ускорить до 140, на львовском направлении Ху-и пролетают такие кривые 140).
Ремонты тут вообще не прекращаются никогда..
Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 342


View Profile
« Reply #71 on: 06.06.18 , 15:06 »
Share Reply with quote

Quote
Київ-Фастів з 45 хвилин до 32-35 хвилин
Сейчас реально за 39 минут.
Когда еще ходила Шкода 719, это было вполне возможно, лично так ехал)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #72 on: 03.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

А кто в курсе, почему на участке Киев - Фастов такие маленькие скорости?
Бо залізниця - не метро, де усі склади рухаються з однією швидкістю з різномірними часово-просторовими "зазорами" між ними (складами). Спробуйте десь роздобути графічне зображення руху (чи самі накресліть) і побачите, скільки чого і де треба поставити під обгін (однократний чи двійний). Обігнати можна тільки в певних місцях - там де є колійний розвиток (для цієї мети). Уявіть собі вузький (на 1 особу) коридор, в якого випустили десяток пенсіонерів, десяток немовлят і десяток студентів. Через кожні 100 метрів є камери "для обгону"... хто перший прибіжить до фінішу, і чому так повільно?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9089


View Profile
« Reply #73 on: 03.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9089


View Profile
« Reply #74 on: 03.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

Бо залізниця - не метро, де усі склади рухаються з однією швидкістю з різномірними часово-просторовими "зазорами" між ними (складами).
На залізниці, інколи(дуже рідко) так теж буває. Називається така штука "паралельнй графік руху". Колись на дільниці Київ-Фастів був майже паралельний графік руху. Не ідеальний, але близький до того. Щось на зразок такого

Коли почалися ігри з "прискореним" та "швидкісним" рухом, звичайно, що він уже не буде таким. Чому "майже" - тому що паралельнім він був у "пікові" години - зранку і ввечері, коли була велика кількість приміських та пасажирських поїздів. Природно, що "ниток" вантажних поїздів в цей час не було взагалі, а пасажирські спеціально сповільнювали, щоб мати змогу без обгонів пропустити велику кількість приміських. Після того, як пасажирські почали сильно прискорювати, а приміські скорочувати виникли передумови до обгону приміських пасажирськими, і графік фактично став "нормальним"(це термін такий), де пасажирський, приміський та вантажний мають різну швидкість руху.
« Last Edit: 03.07.18 , 17:07 by ЛиС » Logged
nikooolay
Active user

Posts: 673


View Profile
« Reply #75 on: 03.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Вообще, эти Интерсити в Запорожье, Одессу и т.п., что дольше 5-6 часов, по сути занятие фигней, внутреннюю и доступную авиацию надо развивать, на данном этапе это будет дешевле, чем строительство/модернизация скоростных жд.
скоростная жд 220...250+, мы говорим о хотя бы 160
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #76 on: 03.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

Називається така штука "паралельнй графік руху".
Колись самому чесалися руки "пришвидшити" раховоз між Вінницею і Києвом... зобразив тільки регулярні рейси пасажирських і приміських... побачив те хитросплетіння, і одразу відпало бажання туди втручатись ... кожні 5..7 хвилин щось мчить/їде/повзе + ворожі маршрути в околицях... як не згадати фастівські електрички, пасажири яких змушені іноді терпіти трикратні обгони. Звісно, можна усім РС усереднити швидкість і буде ідеальний паралельний графік.

Andreyka199701, дещо з того можете побачити тут http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg389507#msg389507 (і кілька наступних сторінок). Можете собі теж таке викреслити для усіх поїздів (без вантажних) з Фастова до Києва у ранковий час. По Києву Волинському позначте також ріжучі маршрути із відповідними захисними інтервалами... і отримаєте відповідь на усі Ваші запитання.

Можу дати Вам "кілометрово-годинну основу" (у Ворді), щоб не графили сітку. Роздільна здатність 1хв/1км (ширина 24 год, кілометраж не пам'ятаю... можна на двох аркушах).
Logged
sergius
Active user

Posts: 2544


View Profile
« Reply #77 on: 03.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

Господа, тут вопрос был немного другой. Не "почему такие маленькие скорости большинства поездов", на который был дан развернутый ответ, а "почему маленькие скорости вообще". Да, существующие поезда на локомотивной тяге (не экспрессы, более 10 вагонов) вряд ли смогут достигать скорости более 120 км/ч. Но для Ху/Коней это было бы кстати.

Есть ли на данный момент техническая возможность повысить скорость по перегонам с 120 до 140 км/ч?
« Last Edit: 03.07.18 , 21:07 by sergius » Logged
Andreyka199701
Active user

Posts: 342


View Profile
« Reply #78 on: 03.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Господа, тут вопрос был немного другой. Не "почему такие маленькие скорости большинства поездов", на который был дан развернутый ответ, а "почему маленькие скорости вообще". Да, существующие поезда на локомотивной тяге (не экспрессы, более 10 вагонов) вряд ли смогут достигать скорости более 120 км/ч. Но для Ху/Коней это было бы кстати.

Есть ли на данный момент техническая возможность повысить скорость по перегонам с 120 до 140 км/ч?
Да, sergius, я именно это имел в виду.
Но ребятам большое спасибо за развернутые ответы, это очень интересно. По свободе пошуршу на этот счёт.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9089


View Profile
« Reply #79 on: 04.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Есть ли на данный момент техническая возможность повысить скорость по перегонам с 120 до 140 км/ч?
Если откапиталить, то и до 160 можно, ну за исключением пары кривых. Тут вопрос не столько в технической возможности, а в наличии финансирования под такой проект, начиная с разработки ТЭО и, собственно, проекта, и заканчивая самими работами по модернизации.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.167 seconds with 21 queries.