Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: давайте народимо трамвай

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13
Print
Author Topic: Пропозиція: давайте народимо трамвай  (Read 8644 times)
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #100 on: 08.12.17 , 23:12 »
Share

Ковель-Харків пустили навколо Києва, щоб не дублювати існуючі потяги. А пропонований мною маршрут навряд чи складатиме конкуренцію якимось існуючим потягам. Можна закрити продаж до Києва, і використовувати його тільки як резервний наповнювач. Другий плюс - Житомирщина більш повно покрита буде(Коростень з Новоградом проти Бердичева). Ну але це не принциповий момент, можна і напряму через Білу Церкву - Козятин, або і через Житомир. Просто базуюсь на своєму досвіді. Коли шукаєш квитки з Києва на захід чи схід, а їх нема, починаєш дивитись з Білої Церкви, і уже щось з"являється)
А от відмову від Рокуватої і північний хід я вважаю однозначно виправданими і потрібними.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #101 on: 08.12.17 , 23:12 »
Share

Як на мене краще вже трамвай на Чернівці пускати...Там більша проблема з поїздами,а так було б гоод....Можна було б закрити багато напрямків.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1419


View Profile
« Reply #102 on: 08.12.17 , 23:12 »
Share

І так, до чого ми дійшли: 2-групний поїзд Миколаїв/Запоріжжя - Рахів(Чернівці)/Ужгород. Все йде точно через Львів-Стрий. Бажано північним ходом. Закарпатська група бажано через Дніпро. Ще й залишається актуальним і цілком реалізовним питання з повноцінним 119/120 поїздом (через Дніпро чи Марганець?).
За "чей счет банкет"? - За рахунок миколаївських вагонів 133/134 поїзда та запорізьких (чи ще криворізьких?) 119/120-го.
Треба тоді конкретно вирішити:
- що піде через Дніпро;
- що піде через Кропивницький;
- що піде через Вінницю;
- що піде через Шепетівку;
- що залишиться Кривому Рогу;
- чи варто в ту мозаїку ще втикнути дніпровські вагони 231-го;
- чи варто задіяти до повної картини львівські вагони 25-го.
Начебто, резерв вагонів на це все є, треба все грамотно розрулити з мінімумом головоломок для "них" (причетних УЗ).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #103 on: 09.12.17 , 12:12 »
Share

Якщо буде визнаний більш доцільним прямий варіант через БЦ - Козятин, то пропоную за рахунок звільненого часу додати заїзд не у Здолбунів навіть, а у Рівне!
Логіка така: ось у Луцьк потяги заїжджають, при тому що там треба двічі міняти напрямок. Якщо вже потяг заїжджає у Здолбунів і змінює напрям, то заїхати трохи далі - у Рівне - це не велика втрата! 15хв*2 = півгодини втрати часу, проти 1.5 години втрати у Луцьку.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4104


View Profile
« Reply #104 on: 09.12.17 , 13:12 »
Share

Кривий Ріг без Рокуватої -  це буде втрата чималої кількості потенційних пасажирів
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #105 on: 09.12.17 , 14:12 »
Share

Не буде. Як, по-вашому, будуть жителі Тернівського і Покровського(екс-Жовтневий) добиратись на Житомирщину, Рівненщину, Карпати? У них є якісь кращі альтернативи?
На Львів поїдуть 120-м, і це добре, у нас нема мети складати йому конкуренцію, пропонований потяг має бути доповненням.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4104


View Profile
« Reply #106 on: 09.12.17 , 18:12 »
Share

Не буде. Як, по-вашому, будуть жителі Тернівського і Покровського(екс-Жовтневий) добиратись на Житомирщину, Рівненщину, Карпати? У них є якісь кращі альтернативи?
На Львів поїдуть 120-м, і це добре, у нас нема мети складати йому конкуренцію, пропонований потяг має бути доповненням.
Ну ок.  Нехай так
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 313


View Profile
« Reply #107 on: 09.12.17 , 19:12 »
Share

Як на мене краще вже трамвай на Чернівці пускати...Там більша проблема з поїздами,а так було б гоод....Можна було б закрити багато напрямків.
.
Я зразу про це наголошував і тримаюсь своєї думки: однозначно треба на Чернівці і Ужгород робити з Придніпров'я.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1313


View Profile
« Reply #108 on: 09.12.17 , 22:12 »
Share

Як на мене, Ковель-Харків найбільш підходящий кандидат аби пропустити його через Житомир. Звичайно, будуть аргументи проти у вигляді дороговартісної тепловозної тяги від Житомира до НВ, потреби здійснювати додаткову пробу гальм по НВ (яка також збільшить експлуатаційні витрати на рейс) при зміні напряму, але практика доводить, що за наявності лоббі з боку місцевих органів влади можна вибити потяг навіть у технічно складних умовах. У випадку Житомира конкретно козирем є те, що УЗ прокинула місто з призначенням електрички Київ-Житомир, навмисно пустивши її так, щоб нею мало людей їздило, про що писав раніше Вітя Гарвона. При цьому місто надало знижку залізниці на оренду землі в якості оплати компенсації перевезення пільговиків. А отже, у житомирських органів місцевого самоврядування є привід вимагати від УЗ в якості компенсації за похерену електричку на Київ переведення трамваю Ковель-Харків через житомирський хід. Навіть у випадку відсутності заїзду в Київ, але із заїздом в Житомир його населеність буде куди вищою, ніж при заїзді в Козятин. Для житомирян в такому разі він ще й міг би стати своєрідною компенсацією за скасований пакращувачами 343/344 Харків-Житомир.

Стосовно чернівецького напрямку, як на мене, гріх після скасування 607/608 не дотягнути до Чернівців хоча б один із трьох святкових допів, які УЗ запланувала на свята в напрямку Львів-ІФ. Якщо час обороту по ІФ дозволяє, то продовжити маршрут до Чернівців хоча б якогось із них треба кров з носа.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #109 on: 10.12.17 , 18:12 »
Share

Як на мене, Ковель-Харків найбільш підходящий кандидат аби пропустити його через Житомир. Звичайно, будуть аргументи проти у вигляді дороговартісної тепловозної тяги від Житомира до НВ

Нормальний варіант. Тільки, звичайно, не через Новоград, а через Бердичів. Правда, НЯЗ, пересилка холодних локомотивів в хвості пасажирських потягів заборонена, тому доведеться стрибати через обручі(по Бердичеву перечіпляти електровоз у хвіст, потім накривати його тепловозом, по Житомиру у зворотньому порядку), такий оборот може бути не 20 хв, а 30 чи 40. Машку можна використовувати козятинську, плече засилки буде мінімальним(Козятин-Бердичів).

Варіант на Рахів запропонований Віктором, якщо ви не помітили, тому, що він збігається майже 1-в-1 з розкладом існуючого потяга Львів-Рахів. Відповідно, після запуска гіпотетичного трамвая його склад можна перекинути на інший напрямок, на ті ж Чернівці. Хоча по Чернівцям тепер, коли Чернівці-Ковель ходить щоденно, треба зробити нормальний графік для ковельського потяга, для початку(нормальний = зручний у сполученні Чернівці-Львів).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.13 seconds with 21 queries.