Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 09:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: давайте народимо трамвай

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
Print
Author Topic: Пропозиція: давайте народимо трамвай  (Read 8858 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #120 on: 12.12.17 , 18:12 »
Share

А які поїзди відмінив запуск 45? 99, по суті, видовжили до Лисичанська, 13 перевели на Тернопіль-Самбір. Відмін як таких не було. А запуск даного трамвая передбачає відміну 605, бо йтиме тим самим графіком. Ще й перевага в тому, що теперішній львівський состав 605 можна використати на якесь локальне сполучення, наприклад, Львів(Ковель) - Тернопіль - Чернівці. Ще й в додачу 133 стане щоденним, а Запоріжжя отримає прямий зв'язок з Закарпаттям. То ж які відміни Ви мали на увазі?
Будуть...це буде як завжди пачка потягів.Навіть може піти під роздачу щось Київського формування на Миколаїв..Так і 120 можуть різанути..замість нього перекинути якись інакший...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #121 on: 12.12.17 , 19:12 »
Share

А які поїзди відмінив запуск 45? 99, по суті, видовжили до Лисичанська, 13 перевели на Тернопіль-Самбір. Відмін як таких не було. А запуск даного трамвая передбачає відміну 605, бо йтиме тим самим графіком. Ще й перевага в тому, що теперішній львівський состав 605 можна використати на якесь локальне сполучення, наприклад, Львів(Ковель) - Тернопіль - Чернівці. Ще й в додачу 133 стане щоденним, а Запоріжжя отримає прямий зв'язок з Закарпаттям. То ж які відміни Ви мали на увазі?
Будуть...це буде як завжди пачка потягів.Навіть може піти під роздачу щось Київського формування на Миколаїв..Так і 120 можуть різанути..замість нього перекинути якись інакший...
Не знаю, побачимо. Але я б так песимістично не налаштовувався.
От взяти для прикладу поїзди, які курсували в старому графіку між Одесою та Львовом (26 і 136). Коли львівські провідники рознюхали, що 26 буде одеського формування, між ними здійнялася серйозна паніка: куди ми дінемся, куди вагони віддадуть.
Те ж саме було і в Чернівцях, бо ж состав 136 мали дати (чи так і дали) на 26/36 і буковинці почали кіпішувати, що від них заберуть сполучення з Одесою.
А в кінцевому результаті вийшло все досить оптимістично: вагони від 26 дали на 275, 605 і 145, ніхто у Львові без роботи не лишився. А Чернівцям не те що залишили сполучення з Одесою, ще й дали на обслуговування поїзд їхнім провідникам і дотягнули до Білгорода-Дністровського. Так, кокнули 607. Але при великому бажанні людей, які на це здатні, можна 667, який став щоденний, зробити зручний овернайтний графік в обидва боки між Львовом та Чернівцями. Тобто, в загальному рахунку мінус лише один - відміна 607. А плюсів значно більше: сполучення Одеси з Перемишлем та Раховом(Яремчем), Чернівців з Б-Д, новий поїзд Львів - Дніпро, новий Львів - Чоп та щоденний замість черезденного Чернівці - Ковель.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #122 on: 25.12.17 , 16:12 »
Share

Є ще така думка:

- трамвай Миколаїв - Рахів з ПГВ Запоріжжя - Чернівці/Ужгород по парних/неперних через Кривий ріг-Тернопіль-Стрий хай буде;

- 2 складами 119 та одним 231 можна запустити 2-групний щоденний поїзд Запоріжжя/Дніпро-Ужгород/Чернівці, щоб їхав щодня через Дніпро-Бердичів-Шепетівку по парних до Ужгорода та по непарних до Чернівців;

- Кропивницькому дати 42 поїзд;

- 275 хай курсує за маршрутом Львів - Запоріжжя через Тернопіль-Вінницю-Дніпро в той день, коли нема 86.
« Last Edit: 25.12.17 , 21:12 by Doobey » Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #123 on: 25.12.17 , 22:12 »
Share

Є ще така думка:

- трамвай Миколаїв - Рахів з ПГВ Запоріжжя - Чернівці/Ужгород по парних/неперних через Кривий ріг-Тернопіль-Стрий хай буде;

- 2 складами 119 та одним 231 можна запустити 2-групний щоденний поїзд Запоріжжя/Дніпро-Ужгород/Чернівці, щоб їхав щодня через Дніпро-Бердичів-Шепетівку по парних до Ужгорода та по непарних до Чернівців;

- Кропивницькому дати 42 поїзд;

- 275 хай курсує за маршрутом Львів - Запоріжжя через Тернопіль-Вінницю-Дніпро в той день, коли нема 86.
+100500
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #124 on: 25.12.17 , 22:12 »
Share

+100500
Серйозна критика. Навіть не знаю, як на неї реагувати.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 325


View Profile
« Reply #125 on: 26.12.17 , 11:12 »
Share

Є ще така думка:

- трамвай Миколаїв - Рахів з ПГВ Запоріжжя - Чернівці/Ужгород по парних/неперних через Кривий ріг-Тернопіль-Стрий хай буде;

- 2 складами 119 та одним 231 можна запустити 2-групний щоденний поїзд Запоріжжя/Дніпро-Ужгород/Чернівці, щоб їхав щодня через Дніпро-Бердичів-Шепетівку по парних до Ужгорода та по непарних до Чернівців;

- Кропивницькому дати 42 поїзд;

- 275 хай курсує за маршрутом Львів - Запоріжжя через Тернопіль-Вінницю-Дніпро в той день, коли нема 86.
В існуючих реаліях рухомого складу, то краще зробити 6 причіпних вагонів із Запоріжжя приєднувати до складу поїзда №134/133 Миколаїв - ІФ на Апостолове і зробити його щоденним (можливо з подальшим видовженням на Чернівці). А вивільнені вагони поїзду №120/119 запустити на сполучення Запоріжжя/Дніпро - Ужгород (або Мукачеве), дивлячись, як там по обороту уляжеться.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #126 on: 26.12.17 , 14:12 »
Share

Дніпровець, так я це і мав на увазі.
Було би щоденне сполучення Миколаїв - Рахів у вигляді 12 вагонів, до нього би чіпляли по парних 6 вагонів Запоріжжя - Чернівці, по непарних - Запоріжжя - Ужгород (чи навпаки, короче через день) південним ходом.
А з решток 120 та 232 поїздів зробити таке: щоденно 12 вагонів з Запоріжжя, 6 - з Дніпра через день ганяти північним ходом на Ужгород/Чернівці. Таким чином, наявним рухомим складом можна забезпечити щоденне сполучення Миколаєва з Раховом, Запоріжжя - з Ужгородом та Чернівцями, а Дніпра - через день з Ужгородом і Чернівцями.
276, якщо вже так вподобався південним ходом, хай собі ходить, тільки його реально видовжити до Запоріжжя.
А 42 через Кропивницький, щоб мешканці тих країв не відчули втрати сполучення зі Львовом, плюс ще бонус - на Трускавець.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #127 on: 26.12.17 , 15:12 »
Share

А 42 через Кропивницький, щоб мешканці тих країв не відчули втрати сполучення зі Львовом, плюс ще бонус - на Трускавець.
Пропоную пустити його з Покровська, щоб там теж не відчували втрати сполучення зі Львовом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #128 on: 26.12.17 , 16:12 »
Share

А 42 через Кропивницький, щоб мешканці тих країв не відчули втрати сполучення зі Львовом, плюс ще бонус - на Трускавець.
Пропоную пустити його з Покровська, щоб там теж не відчували втрати сполучення зі Львовом.
Чиїми вагонами?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.137 seconds with 21 queries.