Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.07.18 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: давайте народимо трамвай

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
Print
Author Topic: Пропозиція: давайте народимо трамвай  (Read 7750 times)
_vs_
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #80 on: 01.12.17 , 13:12 »
Share

03:25 — це пакращення на рівному місці аналогічно до гібриду лисиці з вужем 45/46. Там досить було все просто видовжити і не зміщувати на 6 годин пізніше.
Зручність прибуття видовженого 606 в якийсь Кривий Ріг, нехай він навіть за населенням рівний Львову, має бути десятою справою відносно зручності відправлення з Рахова і прибуття до Львова усталеним графіком.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2262


View Profile
« Reply #81 on: 01.12.17 , 13:12 »
Share

Я б ще запропонував таке: щоб не було відправлення в 3:25 з Рахова - прокласти 133/134 маршрутом через ІФ - Стрий. Цього літа якраз 133/134 курсував по цій ділянці. Тоді відправлення можна буде змістити з Рахова хоча б на 1 ночі. Звісно, що проходження всіх станцій до Львова буде надто не зручне але, хоч щось буде курсувати на ділянці ІФ - Стрий з пасажирських поїздів. З часом, якщо там заведуть якийсь Ковель - Рахів чи ще щось інше, то можна буде повернути 133/134 назад через Ходорів.
До речі, одної з причин чому 133/134 в літній час ходив через Стрий - Моршин було те, що не хватало місця на ділянці Львів - Ходорів - ІФ. І щось мені здається, що після 27 березня 2018 року знову якийсь поїзд переведуть саме на цю ділянку.
І так я повністю розумію, що одним поїздом не можливо задовільнити всіх пасажирів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #82 on: 01.12.17 , 14:12 »
Share

Entony, повністю тебе підтримую про курсування мегараховоза через Стрий. Теж про це думав, але не наважувався писати на публіку, щоб не посипався знов шквал критики типу нах той Моршин, Калуш може через Франик кататися, в Стрию зміна машини і т.д.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #83 on: 01.12.17 , 17:12 »
Share

Та скільки тих там вагонів 605/606? Після 10 грудня в схемі всього 8 вагонів. Так як обслуговувати їх буде Львів, то буде задіяний всього один склад під 605/606.
На мою думку відправлення в 3:25 з Рахова не зручне і прибуття до Львова в 10:50 за 1 годину після прибуття 701 Чернівці - Львів.
Якщо відмінять 605/606, то зі сторони Рахова, Яречме, Ворохти і навіть ІФ перший поїзд, що прибуватиме до Львова буде в 9:50.
При всій повазі до мешканців Півдня та Придніпров'я, а також при тій кількості поїздів, що буде після 10 грудня на ділянках від Ворохти до Львова і навіть від ІФ до Львова - має бути потяг, що прибуває до Львова перед початком робочого дня.
Якщо призначать пропонований паном Віктором поїзд, тоді комплексно нехай призначають (або відновлюють) хоча б Чернівці - Львів з прибуттям до Львова перед початком робочого дня.
До речі, за це і кричали і бились мешканці Хуста, Виноградова, щоб відновити 601/602 Солотвино - Львів з прибуттям до Львова зранку.


і, напевно, відправка мегатрамвая на 3 години скоріше з Рахова буде не вельми приваблива для Центру і Півдня.
А ранкове прибуття з Франика до Львова ще могло би бути, якби 667/668 перевели через день на рівненський хід та поклали на нитку 608 від Чернівців до Львова. Але це мало би статися якесь чудо:)
В ідеалі, якщо справді станеться якесь диво, було б добре зробити 667/668 поїзд з черезденним курсуванням через Рівне/Стоянів, спільною ниткою між Ковелем та Луцьком і Чернівцями та Підзамчем в обидва боки з проходженням дільниці Львів - Чернівці приблизно дзеркальним розкладом 23:50 - 06:00. Це буде і гідна заміна 607/608, і на дільниці Львів-Рівне-Львів закриється прогалина в обидва боки.
Але, кому ж це треба. Їм тільки напиши, відразу надсилають заготовлені відмазки, в яких немає реальних відповідей, чому не так. Тупий-тепезний-найтупіший консерватизм. Чи як його ще можна назвати?!
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3615


View Profile
« Reply #84 on: 01.12.17 , 20:12 »
Share

Пропозиція пустити трамвай через Стрий дійсно здорова.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #85 on: 01.12.17 , 20:12 »
Share

Пропозиція пустити трамвай через Стрий дійсно здорова.
А хіба не так? Калуська лінія матиме ПДС, а на лінії Рахів - Львів час відправки/прибуття буде приблизнотаким же, як сьогодні у 605/606.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #86 on: 01.12.17 , 22:12 »
Share

Пропозиція пустити трамвай через Стрий дійсно здорова.
... ба більше, якщо це буде 16 вагонів, то по Стрию можна половинити: 8 вагонів на Рахів, а інші 8 вагонів - кудись в бік Мукачевого.
Якщо я нічого не пропустив, то там будуть 2 групи: із Запоріжжя та із Миколаєва.... ,  які можуть почергово черезденно бігати до закарпатських Рахова та Ужгорода... нормально?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #87 on: 08.12.17 , 08:12 »
Share

Ідея трохи модифікувалась через прокладання 119/120 через Первомайськ, але суть її залишається незмінною. Багато вагонів від 119/120 майже добу перестоюють у Запоріжжі, аби УЗ мала змогу зв’язати нікопольсько-марганецьку агломерацією з Вінницею-Хмельницьким-Тернополем-Львовом. Сама по собі ця агломерація не заповнює цілого составу, тобто вагони мало того, що перестоюють добу, та ще й неефективно використовуються. В той час як по основному ходу через Дніпро спостерігається невивіз з претензією на піхвєц. Разом з тим, після зміни прямування маршруту 133/134 через Вінницю-Хмельницький в цієї агломерації появився состав, який проходить близько неї – в Апостолово. Тому до 134/134 можна дотягнути групу вагонів через Нікополь, Марганець, і зчіпляти її з поїздом Миколаїв – Івано-Франківськ в Апостолово.

Самому поїзду 133/134 миколаївського формування бракує одного складу до щоденного курсування, з дочіпкою запорізьких вагонів можна забезпечити щоденне курсування.

Миколаїв на сьогодні умовно має 34-36 вагонів 133/134 (два склади). При щоденному курсуванні до Апостолова курсують 11-12 вагонів, далі зчіплюються з запорізькими.

Запоріжжя разом з Кривим Рогом умовно мають 54 вагони 119/120. Всі вони працюють із Запоріжжя: 6-7 вагонів щодня причепки до 133/134 на три склади вимагають із 54 вагонів віддати 21-24 на причепки, у підсумку залишиться два склади мінімум по 16 вагонів, які можна використати для спрямування маршруту 119/120 через Дніпро і таким чином обертати його щоденно двом складами через Дніпро, Кропивницький, Первомайськ. Часу має вистачити впритик, якщо графік 119/120 із П’ятихаток прокласти через Дніпро, то прибуття в Запоріжжя має вийти в районі 10:45, відправлення із Запоріжжя – в районі 16:00.
Після тривалих обдумувань хочу висловити свою думку з приводу "трамвайності" поїздів №120/119 і №134/133.

1) З приводу станції РАХІВ: там все добре і нічого туди вже не треба давати (Іван, без образ), бо регіональний поїзд №605/606 Львів - Рахів (може колись експрес ДПкр) там всеодно бути повинен.

2) Поїзд №134/133 дійсно можна зробити щоденним за рахунок причіних вагонів Запоріжжя - Апостолове, АЛЕ обертати по станції ЧЕРНІВЦІ, оскільки у новому графіку 2017/2018 по цій станції забрали аж 2 поїзди (зі Львова і Харкова) і №668 Чернівці - Ковель ситуацію не врятує, а на Одесу (ще й через день) до уваги не беру, бо то курорт.

3) Поїзд №119/120 ("Запорізька Січ") із Запоріжжя (через Дніпро) можна зробити 2-груповим через день по парних (бо по непарних №231/232 ходитиме) і спрямувати на Ужгород/Перемишль (як я вже писав в паралельній темі).

Ідея схеми рухомого складу залишається такою, як Віктор описав, але Південно-східні регіони отримають сполучення з Чернівцями, Ужгородом і (якщо можливо) Перемишль, якщо говорити про регулярні рейси.
На Рахів (якщо комусь це болить) достатньо того, щоб поїзди №41 і №109 у Львів прибували раніше, ніж Харків/Одеса - Рахів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #88 on: 08.12.17 , 09:12 »
Share

...
3) Поїзд №119/120 ("Запорізька Січ") із Запоріжжя (через Дніпро) можна зробити 2-груповим через день по парних (бо по непарних №231/232 ходитиме) і спрямувати на Ужгород/Перемишль (як я вже писав в паралельній темі).
...
А чому та "Запорізька Січ" має бути черезденною? 119 зараз щоденний, і в планах п.Віктора теж так і мало лишатися.
Як на мене, хай собі 231 буде черезденним в той день, коли не буде 86. А 119 має бути щоденним через Дніпро та Шепетівку. Відповідно, йому треба буде прокласти надшвидку нитку, щоб долітав до Львова годин за 16, максимум 17. Щодо Ужгорода, то навіть за умови курсування туди 9-10 вагонів зробити щоденний поїзд Запоріжжя - Ужгород 2 составами дуууже важко. До Мукачева - реально. І, як на мене, це не є погано. Бо між Мукачевом та Ужгородом, як правило, в ПДСах перевозиться цілюще закарпатське повітря.
Можна ще замахнутися на такий фокус, щоб поїзд Запоріжжя - Закарпаття був 2-групним Запоріжжя - Ужгород/Львів з використанням запорізьких та львівських вагонів. Львів'яни після втрати 26 поїзда зрадіють точно, а запорізцям не так напряжно буде обертати вагони 119-го, які вже можна буде розділити не на 2, а на 3 состави і графік зробити до самого Ужгорода і не такий шалений.
Оборот львівських вагонів: Львів - Запоріжжя - Ужгород - Запоріжжя - Львів.
Оборот Запорізьких: Запоріжжя - Ужгород/Львів.
Таблички міняти по Запоріжжю, по Львову відстоювати півсостава, поки інші півсостава змотаються на Закарпаття і назад.
Стосовно Перемишля, то не знаю, чи УЗ так просто захоче запустити туди ще 1 поїзд з дірявими вагонами, пристосованими для контрабасу. Побачимо, як себе зарекомендує Одеса - Перемишль. Далі можна буде думати і про запорізьку ПГВ до нього.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #89 on: 08.12.17 , 09:12 »
Share


А чому та "Запорізька Січ" має бути черезденною? 119 зараз щоденний, і в планах п.Віктора теж так і мало лишатися.
Щодо Ужгорода, то навіть за умови курсування туди 9-10 вагонів зробити щоденний поїзд Запоріжжя - Ужгород 2 составами дуууже важко. До Мукачева - реально. І, як на мене, це не є погано. Бо між Мукачевом та Ужгородом, як правило, в ПДСах перевозиться цілюще закарпатське повітря.
Можна ще замахнутися на такий фокус, щоб поїзд Запоріжжя - Закарпаття був 2-групним Запоріжжя - Ужгород/Львів з використанням запорізьких та львівських вагонів. Львів'яни після втрати 26 поїзда зрадіють точно, а запорізцям не так напряжно буде обертати вагони 119-го, які вже можна буде розділити не на 2, а на 3 состави і графік зробити до самого Ужгорода і не такий шалений.
Оборот львівських вагонів: Львів - Запоріжжя - Ужгород - Запоріжжя - Львів.
Оборот Запорізьких: Запоріжжя - Ужгород/Львів.
Таблички міняти по Запоріжжю, по Львову відстоювати півсостава, поки інші півсостава змотаються на Закарпаття і назад.
Стосовно Перемишля, то не знаю, чи УЗ так просто захоче запустити туди ще 1 поїзд з дірявими вагонами, пристосованими для контрабасу. Побачимо, як себе зарекомендує Одеса - Перемишль. Далі можна буде думати і про запорізьку ПГВ до нього.
Про поїзд №120/119 "Запорізька Січ" я писав через день, бо у Віктора на це 2 склади пропонувалось (тому до Ужгорода щоденним не підійшло), а Ваша думка з вагонами ще й до Мукачево також непогана (підтримую її)!
З приводу Перемишля: не треба ігнорувати той факт, що половина (може більше) пасажирів Схід/південь - Захід їздить саме до Польщі (з пересадкою у Львові), тому я (і деякі інші формучани в паралельних темах) пропонували якесь сполучення з Польщею. Ну також Ви праві, подивимось, як себе проявить поїзд №35/36 Одеса - Перемишль!
 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 21 queries.