Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      Львів, якась дивна новина

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Львів, якась дивна новина  (Read 1104 times)
Megapups
Active user

Posts: 11491


View Profile
« Reply #10 on: 29.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Подземный переход продолжить нельзя, потому что на его уровне проходят как раз таки завокзальные пути, а пассажирский пути вокзала - проходят на уровне второго этажа. Единственное, есть выход из перехода на 25 и 26 пути (кажется такие у них номера), которые используются (использовались) в редких случаях как пассажирские. Например, в 2004 году туда подвозили "прыхильников" Януковича с Донбасса.
Logged
VB
Active user

Posts: 2764


View Profile
« Reply #11 on: 29.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Воно там ще й нижче, наче... Але й перехід можна робити якимось похилим. Травелатори там, бла-бла. Або й з прямим виходом на ті завокзальні, якщо вирішать робити ще до депо й ВЧД. Але ж там не пусто... А на місці 25, 26, - то згоден, можна робити. 431 метр платформи. Навіть 24-та, - там також є коротка платформа 100 метрів. Але ж попробуй туди завести 1435...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #12 on: 29.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

... а важко прочитати про це в профільній темі про євроколію?
Тиждень тому я вивісив там посилання на генплан Львова із цим тунелем і коліями 1435. Одразу зникнуть усі запитання.
Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #13 on: 29.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

У ЛЬВОВІ РОЗГЛЯДАЮТЬ 15 ВАРІАНТІВ ПРОДОВЖЕННЯ ТРАМВАЙНИХ МАРШРУТІВ. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
16 червня 2017
 За його словами, серед найрентабельніших маршрутів є продовження трамвайної колії вулицею Коперника. Найвитратніші пропозиції – продовження колій тунелем через залізницю.
14 і 15. Йдеться про продовження трамвайних колій тунелем через залізницю. Це найвитратніші проекти, але дослідження показує, що цілком рентабельні.

http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_doslidyly_15_variantiv_prodovzhennya_tramvaynyh_marshrutiv_vizualizatsiya_86414.html

Правильно--тунелем через Головний вокзал
Малоймовірно,бо на наступний пік планувався ремонт площі Двірцевої,хоча...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #14 on: 29.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

... Малоймовірно,бо на наступний пік планувався ремонт площі Двірцевої,хоча...
Колись бачив як охайно бідбілили великі дерева на пр. Дружби Народів у Києві (з обох боків), а наступного дня приїхали "лісоруби" і спилили усі дерева під модернізацію виходу з одноіменного метро та побудову торговельного центру.
Тому, в нашій країні це цілком можливо: сьогодні ремонт площі, а за кілька днів її розриють.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2337


View Profile
« Reply #15 on: 29.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Можно совместить.

А вообще это городское фэнтези, даже у Киева нет денег на нормальное развитие транспортной сети, прежде всего метро, что уж говорить за львовский трамвай, у которого с 1930-х наиболее значительным расширением стали полторы ветки в спальники, из них одна на Сыхов потребовала 25 лет финансовой подготовки. Скорее всего, максимум, что там сделают из обсуждаемых по ссылке фломастерингов, это проложат смычку по Коперника или продлят какой-нибудь из окраинных маршрутов в спальник. Смычка по Коперника в принципе дело нужное, однако в том районе плотность трамвайной сети выше средней по Львову, а совсем рядом пролегает трамвайная линия по Бандеры, которую давно пора капитально реконструировать. Впрочем, виденный мной проект реконструкции предполагал укладку асфальта, так что это lose-lose ситуация.
« Last Edit: 29.10.17 , 18:10 by Emblaze » Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #16 on: 29.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

Не будемо офтопити про трамвай.А то отримаємо на горіхи...від..
Приведено просто як інфа,яка показує,що права рука не конче знає що робить інша (в даному випадку проектує).
Наш мер має слабкість до трамваїв і в його "Пріоритети 2020" входять 4 лінії,цієї нема.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2337


View Profile
« Reply #17 on: 29.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

В смысле, до 2020 года четыре линии продлить или "только" реконструировать? Вторая задача тоже не кажется слишком реалистичной.
Logged
tera
Active user

Posts: 288


View Profile
« Reply #18 on: 29.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

 Просто відповідь.

"Пріоритети 2020
Розширення трамвайних гілок: нове трамвайне сполучення у 4 мікрорайони – Топольна (вул Щурата-Мазепи), стадіон (вул Кн.Ольги, Наукова, Вернадського), з Сахарова до вул. Коперника, продовження вул. Пасічної"

http://lviv2020.com/infrastructure/
Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 20 queries.