Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Першочергові зміни інфраструктури для покращення пасажирського руху

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: [Fantasy] Першочергові зміни інфраструктури для покращення пасажирського руху  (Read 3108 times)
Volodymyr
User

Posts: 144


View Profile
« on: 07.11.17 , 01:11 »
Share

Кропивницький, він же Кіровоград, незважаючи на відносну близькість до столиці, завжди мав погане сполучення з Києвом.
Гілка, яка з'єднує Кропивницький з магістраллю Київ-Дніпро, приєднується до неї під гострим кутом і прямий проїзд з Києва до Кропивницького неможливий. Призначений недавно "Столичний експрес", потяг 790 Київ-Кропивницький мусить їхати до Знам'янки, міняти там напрямок руху і повертатися назад більше 15км до відгалуження на Кропивницький.  Колії напрямків Київ-Знам'янка і Кропивницький-Знам'янка деяку відстань йдуть доволі близько одна від одної, менше 2 км. Якщо прокласти коротку сполучну колію (2км, синя лінія на малюнку), то прямий проїзд стане можливим.


Який з цього виграш: Скорочення десь на 30км шляху Кропивницький-Київ, відпаде потрреба в маневрах по Знам'янці. Час у дорозі Київ-Кропивницький скоротиться з теперішніх 4:44 до менше 4 годин. Можливість запуску потягів типу Кропивницький- Черкаси та Одеса-Кропивницький-Київ.
Для УЗ такий виграш не надто важливий ("пасажирські перевезення збиткові"). А от для 250-тисячного обласного центру покращення залізничного сполучення буде дуже відчутним.
Ситуація така, що зовсім невеликі інвестиції в залізничну інфрастурктуру можуть принести серйозну користь для регіону. Але Укрзалізниця в таких інвестиціях не зацікавлена. бо прибутків вони не принесуть.
Цей випадок - типовий приклад ситуації коли інвестувати в залізничну інфраструктуру повинна не УЗ, а держава чи область. З точки зору держави така інвестиція окупиться дуже швидко (зменшення навантаження на дороги, збільшення мобільності населення в регіоніі) навіть якщо прямий виграш для залізниці (скорочення пробігу для кількох потягів) і буде доволі низьким.

Я започаткував цю гілку не конкретно для Кропивницького, а з ідеєю зібрати схожі випадки з інших місць залізниць України, де відносно невеликі інвестиції в інфраструктуру могли б суттєво покращити якість пасажирського сполучення. В ідеалі це могла б бути підказка мерам і головам облдержадміністрації які інвестиції в УЗ їм можна лобіювати перед мінінфраструктури щоб заробити підтримку громади.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3096


View Profile
« Reply #1 on: 07.11.17 , 03:11 »
Share

Все же, будем справедливы, наиболее отсталым в смысле железнодорожного транспорта из облцентров страны является Житомир. Поэтому нельзя не упомянуть о давней проблеме электрификации участка Житомир-НВ.
Logged
opex
Active user

Posts: 11676


View Profile
« Reply #2 on: 07.11.17 , 07:11 »
Share

А как же Рахив, туда просто просится электрификация, двухпутка наша и еще один евро путь, плюс аэропорт с возможностью принимать суда до А380 включительно.
Logged
VB
Active user

Posts: 3366


View Profile
« Reply #3 on: 07.11.17 , 08:11 »
Share

Дима, а как же тоннель до Бычкова? Туда уже бескидские выехали...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3096


View Profile
« Reply #4 on: 07.11.17 , 09:11 »
Share

А как же Рахив, туда просто просится электрификация, двухпутка наша и еще один евро путь, плюс аэропорт с возможностью принимать суда до А380 включительно.
A380 совершенно недостаточно, нужно ориентироваться с запасом на будущее, на BFR.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2484


View Profile
« Reply #5 on: 07.11.17 , 09:11 »
Share

В Кропивницкий из Киева можно запустить МВПС, который сможет менять направление движения по Чернолесской. Этого будет вполне достаточно. Проблема только в отсутствии МВПС. Но при его появлении освободятся вагоны, которые сейчас ездят в Кропивницкий, их еще куда-то можно будет запустить.
Logged
opex
Active user

Posts: 11676


View Profile
« Reply #6 on: 07.11.17 , 10:11 »
Share

Я считаю, надо поддерживать тренд ремонта дорог. И тогда не надо будет гонять халабуду на 1000 человек раз в день, когда можно будет неопланом на 70 человек десять раз в день.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2484


View Profile
« Reply #7 on: 07.11.17 , 10:11 »
Share

Это не форум автомобилистов. И областной центр имеет право на удобное сообщение со столицей. Чем та же Шостка лучше Кропивницкого?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #8 on: 07.11.17 , 10:11 »
Share

Щодо тунелів, то в Берлибаші є 300-метровий тунель, який потрібно переробити під суміщену колію. Також міст біля "Центру Європи" (та усі штучні споруди) і землевідведеня варто підкоригувати під суміщенку. Летовисько будуватимуть на Свидовці - закладено в проект. Щодо Бичківського тунелю... було б не погано... одразу б вирішилось питання із "куди подіти (на що розміняти) у Рахові 357 із прибуттям о 14:00 (при відправленні із Києва о 20:00)"... він попрямував би до Ужгорода, чи, як тут пропонували, ще далі - Сянківською рокадою через Самбір до Львова.. далі вже ржачно робиться, коли уявляю продовження через Сокаль-Ковель-Сарни-Коростень до Києва. Ото буде мегатрамвай... і заліщицькі помідори роз'їдуться по всій "западенщині" гуртом та вроздріб. )))
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #9 on: 07.11.17 , 10:11 »
Share

Якщо прокласти коротку сполучну колію (2км, синя лінія на малюнку), то прямий проїзд стане можливим.
де відносно невеликі інвестиції в інфраструктуру могли б суттєво покращити якість пасажирського сполучення.
Шо шо? Ви б спочатку підрахували ваші відносно невеликі, а потім так палко писали про це. Тема цього обходу вже буда на форумі, нічого нового ви не розповіли, навіщо було створювати окрему тему - не зрозуміло, ваше пояснення не підходить, бо у вас немає розуміння необхідних інвестиції в подібні проекти.
Зважаючи на те що це чергові балачки, обирайте або тема переходить в Гумор, або закривається.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 21 queries.