Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Першочергові зміни інфраструктури для покращення пасажирського руху

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Author Topic: [Fantasy] Першочергові зміни інфраструктури для покращення пасажирського руху  (Read 2780 times)
Andersen
Active user

Posts: 2266


View Profile
« Reply #40 on: 26.09.18 , 16:09 »
Share

Здолбунов - Киев в 2013 был 3:13. Это восстановить и ещё подтянуть на минут 3-5. И ещё кое-чего. И будет Ровно - Киев за 3:25. Давно предлагаю.

« Last Edit: 26.09.18 , 16:09 by Andersen » Logged
Volodymyr
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #41 on: 26.09.18 , 17:09 »
Share

На Ровно уже сейчас можно пустить конкурентный ИС со скоростью хюндая ... Вот только где взять ПС на это все?...
На Рівне-Луцьк/Холм можна організувати 1 пару ІС на день. Це обійдеться скажімо 1 хороший електровоз + 1 "лококрюк". А  якшо крім того купити 1 нормальний автобус і ганяти його Рівне-Здолубунів під кожне прибуття ІС+ на/з Львова, то вийде ще 2-3 додаткових сплучення в інший час доби (ну і швидкісне сполучення зі Львовом на здачу).
Автобусами можна дуже сильно покращити кількість швидких рейсів. Було б бажання. Гарно організовані довозки  Луцьк-Ківерці, Рівне-Здолбунів, Черкаси-Сміла, Кропивницький-Знам'янка можуть докорінно змінити доступність цих обласних центрів для швидкісного сполучення (і попутно збільшити заселення прибуткових ІС+).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 944


View Profile
« Reply #42 on: 26.09.18 , 18:09 »
Share

На Ровно уже сейчас можно пустить конкурентный ИС со скоростью хюндая ... Вот только где взять ПС на это все?...
На Рівне-Луцьк/Холм можна організувати 1 пару ІС на день. Це обійдеться скажімо 1 хороший електровоз + 1 "лококрюк". А  якшо крім того купити 1 нормальний автобус і ганяти його Рівне-Здолубунів під кожне прибуття ІС+ на/з Львова, то вийде ще 2-3 додаткових сплучення в інший час доби (ну і швидкісне сполучення зі Львовом на здачу).
Автобусами можна дуже сильно покращити кількість швидких рейсів. Було б бажання. Гарно організовані довозки  Луцьк-Ківерці, Рівне-Здолбунів, Черкаси-Сміла, Кропивницький-Знам'янка можуть докорінно змінити доступність цих обласних центрів для швидкісного сполучення (і попутно збільшити заселення прибуткових ІС+).
Ці апендикси якраз мають пряме залізничне сполучення, там песи доцільні (якщо їх мати). Там само як варто підігнати щось швидке і більше Львів - Чернівці під 705/706. Обернутися воно там навряд чи встигне, а от якщо буде два ДП, то їх можна буде пускати дзеркально з прив'язкою до хюндая. А от Чернівці - Хмель під 716 і навпаки — це якраз ніша для автобуса (незважаючи на залізницю до КП). Більше того, автобус УЗ можна пустити і до румунських поїздів на В. Сірет, попередньо розкрутивши цю тему як швидку та комфортну. Автобусами можна навіть закрити чорну діру Львів - Чоп посеред дня з прив'язкою до поїздів з/на ЧнТ - Кошице - Прага/Братислава/Відень — хоча там краще окремий ІС+ до Мукачева так, щоб він і на RegioJet устиг.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2266


View Profile
« Reply #43 on: 26.09.18 , 18:09 »
Share

Могу писать проект если УЗ меня за это деньги заплатит. Кредитных средств есть. Лишных денег нет, поэтому Днепрский СМ ничего ни у кого не забирает.

Не понятно чем УЗ заниматься, почему не берет кредит и покупает скоростные составы.

Я ещё раз говорю - правильный содействован ПС окупается и поэтому по сути является бесплатным. Но правильно - это значит работать весь день и деньги принести. 3 раза Киев - Харьков (3 х 5 = 15 часов) или 5 раз на Кропивницкий (5 х 3,5) = 17,5). Тем быстрее поезд доедет, тем больше рейсов он успеет за день.

Пригород - отдельная тема, но Вы очень сильно ожибайтесь если думаете что медленные поезда - это  выгодно. Наоборот  составы  не успеют ничего и соответственно ещё меньше деньги приносят.
16-25 грн. за 90 км никуда не вписывается, нужно брать хотя бы 40, и то искать модель софинансирования с властей. И речь не идёт о поезд каждый час, вообще не в этом дело.

А на счёт УЗ - там злоупотребление в УЗ за сотные миллионов.
« Last Edit: 26.09.18 , 18:09 by Andersen » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 186


View Profile
« Reply #44 on: 26.09.18 , 19:09 »
Share

Кредитных средств есть. Лишных денег нет, поэтому Днепрский СМ ничего ни у кого не забирает.
Не понятно чем УЗ заниматься, почему не берет кредит и покупает скоростные составы.
Про кредити, які зараз висять на УЗ чули? Пару років тому ледь не про дефолт мова йшла. Бо Хюндаї - кредит, Дарницький міст - кредит, електровози ДС3 - лізинг, ЕПЛки і ті в лізинг, і багато всього іншого. Нормальні кредити під нормальні відсотки за таких умов не сильно хочуть давати. Тут хоч ЄБРР дав на електрифікацію Миколаїв-Долинська, і то вже перемога. Подивіться на проекти електрифікацій, і Бердичів-Коростень-Овруч, і Ковель-Ізов, і Ковель-Ягодин, там всюди окупність менша за 5-7 років, і навіть під це кредити не дають, бо див. вище. А під Ваші ідеї з окупністю років у 20+ і подавно.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2477


View Profile
« Reply #45 on: 26.09.18 , 22:09 »
Share

В условиях большой вероятности очередных потрясений в стране (к сожалению о полной стабильности говорить нельзя) мало кто видит смысл вкладывать в то, что окупается больше 2-3 лет. И банально - посмотрите на статистику рождаемости и смертности, в восточных областях умирает более, чем в 2 раза больше, чем рождается. Такими темпами Днепр через 10-15 лет станет 800-тысячником. И тогда сразу вопрос - зачем туда строить новую скоростную магистраль длиной больше 100 км?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #46 on: 29.09.18 , 12:09 »
Share

Могу писать проект если УЗ меня за это деньги заплатит.
Именно "проект"?! С цифрами, предполагаемыми объемами работ, стоимостью этих работ, расходами на закупку и последующее обслуживание ПС, сроком окупаемости затраченных средств, и так далее? В таком случае это действительно можно будет назвать проектом. А то, что Вы рисуете - в лучшем случае, с определённой натяжкой, можно назвать презентацией. Красивые картинки, которые никого ни к чему не обязывают. И не более того.

Что касается злоупотреблений - так этим пускай занимаются НАБУ, Генпрокуратура, СБУ и прочие компетентные органы. Много таких дел в производстве? Против Бланка, Бальчуна и прочих. Публикации в СМИ на тему "воруют-с" - это просто пыль и информационный шум.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #47 on: 29.09.18 , 13:09 »
Share

ЛиС, Andersen написав, що він готовий розробляти проект, якщо йому за це платитимуть гроші. Проект "з цифрами" - це серйозна річ і багато роботи. Спочатку потрібно подуумати правильне технічне завдання, які є обмеження по часу, грошах і т п, а також яка саме основна ціль ставиться перед проектантом. Мені здаєтья, що Andersen розробляє свої "передпроектні ескізи" тримаючи в голові зовсім інше техзавдання, ніж більшість форумчан (або більшість дискутуючих взагалі навіть не задумувались про постановку техзавдання).
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #48 on: 29.09.18 , 13:09 »
Share

ЛиС, Andersen написав, що він готовий розробляти проект, якщо йому за це платитимуть гроші.
Ну так не бачу проблеми - є НДКТІ та інші проектні інститути, нехай влаштовується на роботу - і вуаля! УЗ якраз і оплачує розробку проектів, в яких зацікавлена. 

Проект "з цифрами" - це серйозна річ і багато роботи.
Так саме це я і мав на увазі. Тому заяви типу "платіть гроші, я зроблю проект" силами однієї людини, яка вміє користуватися інтернетом і гуглмепс виглядає досить дивно.

А ТЗ має ставити замовник проектанту, але аж ніяк не навпаки.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8872


View Profile
« Reply #49 on: 29.09.18 , 13:09 »
Share

....
А всіляких "проЖЕктів", які з реальністю мають мало спільного, хоча на перший погляд з точки зору "пересічного пасажира" виглядають привабливо теж вистачає
Ось, наприклад, так званий "Орлан" і ще трохи на тему "Орлана"
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.116 seconds with 21 queries.