Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      TikémouV' - нижчий тариф на TERи в Окситанії

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: TikémouV' - нижчий тариф на TERи в Окситанії  (Read 1212 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« on: 09.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

SNCF вирізняється скупістю спецпропозицій на TERи (наприклад порівнянні з Німеччиною) і комбінації з досить високим їх рівнем. В результаті TERи десь далеко від передмість великих міст - ходять куцими (наприклад двовагонна електричка - дуже типова) і при цьому порожніми, бо повний тариф на велику відстань - аж надто немилосердний, а якихось можливостей платити менше тим, хто їде на TERі далеко - немає. Це при тому, що є довжелезні ділянки, де нічого крім TERів не ходить. При подорожі на більшу відстань - зазвичай виходить дешевше - просто об'їхати безПДСне місце по сусідніх залізницях на ПДСах.

Щось нижче, ніж повний тариф - є лише в окремих регіонах - наприклад приблизні аналоги німецьких земельних квитків у Ельзасі чи спецпропозиція з можливістю завчасної покупки обмежної кількості квитків по 1 євро у Ланґедок-Русільйоні
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116695.msg409734#msg409734

Приїхавши в Окситанію - виявив що там є своя спецпропозиція TERи, не така зручна, але теж краще ніж нічого.
Називається TikémouV'
Суть у чому - частина рейсів (як правило від половини до третини) - підпадають під цю пропозицію. В розкладі вони відзначенні зеленим фоном і приміткою TikémouV'
На них дозволено замість квитка по повному тарифу взяти квиток по тарифу TikémouV'
Тариф TikémouV' такий:
до 40 км - 2,5 євро (для порівняння звичайний тариф на TERи на 40 км -8,5 євро, а от на відстанях <9 км тариф TikémouV' - це маленьке западло, бо повний тариф TERів нижчий, наприклад 1,2 євро за відстані до 2 км, 1,4 євро за 3 км і аж до 2.4 євро за 8 км).
41-80 км - 5 євро (для порівнння - звичайний тариф на TER на 41 км - 8,7 євро, на 80 км - 14,8 євро)
>80 км, на будь яку більшу відстань у межах тієї області де TikémouV' пропонується, НЯР це колишній регіон Південь-Піринеї - короште навколо Тулузи - 7,5 євро. Для порівняння повна вартість проїзду на TERі на 81 км - 15 євро, на більші відстані - ще більше.
Попри те, що нещодавно була адміністративно-територіальна реформа і регіони Південь-Піренеї і Лангедок-Русільйон об'єднали, але спецпропозиції на TERи наразі лишились такими, якими вони були згідно до старого адміністративного поділу і межі дій відповідних спецпропозицій поки-що відповідають колишнім (уже не актуальним) межам регіонів.

Кількість квитків - по тарифу TikémouV' - не обмежена, можна взяти хоч перед відходом, синій автомат з крутилкою - якщо він стоїть на станції в межах зони дії тарифа TikémouV' - дозволяє обрати тариф TikémouV' замість повного.
Сайти SNCF і TER-SNCF - якщо робити пошук від станції до станції намагаються втулити квиток по повному тарифу, про те що буває тариф TikémouV' навіть не натякнуть. Касири теж не схильні інформувати пасажирів про існування цього тарифа, якщо пасажир в явний спосіб сам не питає.
Але якщо знати - можна підти на сайт TER-Occitanie, там є окрема форма для покупки через інтернет квитка на TER по тарифу TikémouV' (окрема від форми покупки квитка від станції до станції, треба знайти в тарифа тариф TikémouV' і там буде форма для покупки, при чому вона без прив'язки до розкладу, тобто пасажир ще сам повинен зіставити з табличним розкладом і тим, чи буде такий квиток чинним для проїзду в потрібний час).

Як дізнатись що чи пропонується тариф TikémouV' на потрібну ділянку/поїзд?
Зайти на сайт https://www.ter.sncf.com/occitanie/
далі завантажити PDF з розкладом по потрібній ділянці (якщо викликати розклад між станціями - в результатах пошуку про TikémouV' падлюки не пишуть, тому треба саме PDF), тобто зайти у Fiches Horaries і далі треба знати до якої ділянки відноситься потрібний Вам маршрут поїздки (для цього треба трохи знати географію, ну або у мапу ліній підглядати). У PDFі - потрібні поїзди будуть відзначені зеленим тлом і приміткою Train ouvert au tarif Tikémouv’

P.S. в процесі написання цього повідомлення - виявив, що виявляється у мене були інші ділянки в подорожі, де тариф TikémouV' уже пропонується (наприклад Брів-Ла-Гаярд - Рокамадур-Падірак), при чому квиток я брав в касі і там прописувався конкретний TER і касирка мене ще перепитувала і ставила ще пів-десятка непотрібних запитань, і зрештою втулила мені його по повному тарифу. Хоч-би сказала, що можна цьому поїзді по TikémouV' їхати. На той момент я взагалі не знав що таке взагалі буває. Коротше в касі ці падлюки схоже не схильні з власної ініціативи повідомляти про цю можливість тим, хто сам про неї не знає і явним чином не просить.
« Last Edit: 09.11.17 , 19:11 by Maxy » Logged
Volotar
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #1 on: 10.11.17 , 00:11 »
Share Reply with quote

P.S. в процесі написання цього повідомлення - виявив, що виявляється у мене були інші ділянки в подорожі, де тариф TikémouV' уже пропонується (наприклад Брів-Ла-Гаярд - Рокамадур-Падірак), при чому квиток я брав в касі і там прописувався конкретний TER і касирка мене ще перепитувала і ставила ще пів-десятка непотрібних запитань, і зрештою втулила мені його по повному тарифу. Хоч-би сказала, що можна цьому поїзді по TikémouV' їхати. На той момент я взагалі не знав що таке взагалі буває. Коротше в касі ці падлюки схоже не схильні з власної ініціативи повідомляти про цю можливість тим, хто сам про неї не знає і явним чином не просить.

Повна протилежність дойчебану :( Пам'ятаю, якось в Аахені мені DB-касирка навіть радила наступного разу купувати квиток з Аахену на сайті бельгійських залізниць, бо так буде дешевше, аніж повний тариф DB.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1142


View Profile
« Reply #2 on: 01.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Maxy, а в чому причина такої "дурної" організації системи приміських поїздів у Франції?

Чому вони віддають перевагу ганяти порожні поїзди аніж зменшити якимось чином тариф та заповнити їх, підвищивши мобільність населення та знявши навантаження з автомобільних доріг? Сильна централізація і відсутність бажання та спроможності у регіональних органів влади займатись активно питанням пасажирських перевезень?  Чи якісь ідеологічні моменти? 
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #3 on: 01.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Не знаю точно. Ніде не доводилось зустрічати хоч якихось пояснень, маю винятково власні домисли на цю тему.
Не певен що тобі це цікаво.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1142


View Profile
« Reply #4 on: 01.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Звісно цікаво, інакше б не питав.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #5 on: 02.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Maxy, а в чому причина такої "дурної" організації системи приміських поїздів у Франції?

Чому вони віддають перевагу ганяти порожні поїзди аніж зменшити якимось чином тариф та заповнити їх, підвищивши мобільність населення та знявши навантаження з автомобільних доріг? Сильна централізація і відсутність бажання та спроможності у регіональних органів влади займатись активно питанням пасажирських перевезень?  Чи якісь ідеологічні моменти? 

Региональные органы и устанавлывают тарифы на ТЭР. Проблемы
тех пассажиров, которые пересаживаются с парижского или международного
поезда, их не сильно волнуют (или не догадались, что они вообще есть).

Что касается игнорирования промежуточной станции системой СНЦФ,
то она не всегда справидливо работает. Перестроили систему
для авиакомпаний...

С уважением, Ульф
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3218


View Profile
« Reply #6 on: 02.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Чому вони віддають перевагу ганяти порожні поїзди аніж зменшити якимось чином тариф та заповнити їх, підвищивши мобільність населення та знявши навантаження з автомобільних доріг
Тариф на TER для регулярных пользователей замечательно уменьшается путем покупки проездного. К примеру, человеку живущему в окрестностях Ниццы и ездящему на работу в Монако, месячный проездной обойдется в 44 евро (при цене однократной поездки туда-обратно 7,8 евро). А проблемы туристов и редко ездящих их не волнуют.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #7 on: 03.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Проездные, по крайней мере на такие расстояния (Ницца - Монте Карло - всего-то 16 км) бывают и "нормальных" странах, где при сравнимом или более высоком уровне полного тарифа - такого "закисания" в региональных поездах нет. И вобще соотношение стоимости месячного абонемента и разового билета в одну сторону в 11,6 раз - не впечатляет. Да, это чуть лучше чем в большинстве даже "хороших" стран (чаще приходится встречаться с соотношением 1:15-1:20). Но при желании можно отыскать примеры чуть более хорошего соотношения.

Quote
А проблемы туристов и редко ездящих их не волнуют.
мне вот по опыту поездок по Германии показалось, что предложениями вроде земельных билетов - пользуются как-раз в основном не совсем туристы и не то, чтоб редкоездящие, а скорее как-раз частоездящие (и вероятно имеющие какой-то абонемент) в одной локации, а вот сегодня приехавшие в какую-то другую локацию. Т.е. как-бы и частоездящие и даже свои, но не совсем местные, но и не совсем приезжие, а так, дальние соседи.

Самое обидное - что сама по себе возможность ехать часть пути на ПДСе, а часть на TERе и чтоб тариф не переламывался - для Франции совсем не экзотика.
Полный тариф на поездку, где сочетаются сугубо IC (или поезда более низкой категории) и TERы - идет нормально, без перелома, все как у людей.
А вот если совокупляются акционный тариф IC или любые тарифы на TGV - то беда, там перелом тарифа. Такое впечатление что в доTGVшную эпоху они были нормальными, а потом как-будто покусал их кто-то.  
Тут похоже в том, что акционный тариф устроен "авиаобразно", что конечно затрудняет сочетание их в один тариф (тут я согласен с Ulfом), но по-моему даже в таких дурацких обстоятельствах задача была-бы математически разрешим, ну в крайнем случае можно было сопряжение придумать вместо суммы.
Quote
Региональные органы и устанавлывают тарифы на ТЭР.
а точно-ли это касается разового билета? Может только абонементы? А то тариф подозрительно одинаковый в разных местах Франции, я вроде где-то даже тарифную табличку видел.
« Last Edit: 03.12.17 , 04:12 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #8 on: 03.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote


Quote
Региональные органы и устанавлывают тарифы на ТЭР.
а точно-ли это касается разового билета?

По-моему, да. https://switzerland.voyages-sncf.eu/fr/news/libert%C3%A9-tarifaire-ter
Правда еще не везде ввели.

С уважением, Ульф
Logged
helhii
Active user

Posts: 553


View Profile
« Reply #9 on: 04.01.18 , 07:01 »
Share Reply with quote

Поскольку все это меня напрямую касается, я стал вчитываться.
Регионы получили право устанавливать свои тарифы совсем недавно, на фоне непрерывной ругани с СНЦФ о размере отчислений в ее пользу, до этого действовала национальная тарифная сетка. Принципиальной стала невозвратность билетов.
Как великое достижение подается то, что СНЦФ начала дистрибуцию "гаммы региональных предложений" ( и то, пока не в полной мере, в Роне Альпах там Иллико Молождежный в опциях) через свой адский сайт.
Я думаю, в этом суть тулузской кассирской подлости - СНЦФ выступает для своей же TER в качестве барышника, который торгует региональными продуктами из одолжения.

Quote
Сильна централізація і відсутність бажання та спроможності у регіональних органів влади займатись активно питанням пасажирських перевезень?  Чи якісь ідеологічні моменти?

Там так исторически. Во-первых, Париж, во-вторых,условная  линия Женева-Сан-Мало, которая много веков делила страну на две совершенно разные части. Думаю, и сейчас делит. Вот тут хорошая карта интенсивности многострадальных межрегиональных поездов. https://www.sncf-reseau.fr/sites/default/files/upload/_Carte/2015-juin/A3_traficGL_v1-2.pdf
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!