Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 10:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2017—2018 рр.

Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 66
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2017—2018 рр.  (Read 86500 times)
Привид з 2007-го
Guest
« Reply #480 on: 21.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

При тому що згідно з тарифною сіткою ПЗ мусили б продавати квитки з Лозової аж до Якимівки за 18 грн з копійками. Треба вже якось їх змусити то робити.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 82


View Profile
« Reply #481 on: 21.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

з 25 червня приміський поїзд № 6277 сполученням Лозова – Дніпро-Головний відправлятиметься зі станції Лозова о 05:57 (замість 06:13).

А хватит времени пересесть с поезда Киев-Константиновка?

05.42 і 05.57 ? Ризиковано...
Logged
Роман_ZP
User

Posts: 4


View Profile
« Reply #482 on: 23.06.18 , 23:06 »
Share Reply with quote

 На святкові та вихідні дні з нагоди Дня Конституції України, для перевезень пасажирів на популярних приміських маршрутах. Придніпровська залізниця призначила додаткові приміські поїзди.

Так, 28 червня та 1 липня у сполученні Дніпро-Головний – Генічеськ – Дніпро-Головний курсуватиме приміський поїзд № 6706/6705/6707- № 6708/6706/6705. Відправлення з Дніпра – о 09:48, прибуття до Генічеська – о 14:36. У зворотному напрямку цей поїзд вирушатиме о 14:56, у Дніпрі – о 19:43.
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5671


View Profile
« Reply #483 on: 24.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

Странно что они его не завели как ЭПК по 200 гривен за билет чтобы сразу нарубить капусты :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #484 on: 24.06.18 , 10:06 »
Share Reply with quote

якщо завести як ЕПК - одразу надто наочно буде видно невивіз.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7166


View Profile
« Reply #485 on: 24.06.18 , 11:06 »
Share Reply with quote

якщо завести як ЕПК - одразу надто наочно буде видно невивіз.
Не буде.
Бо, по-перше, друга пара не настільки популярна в пасажирів.
По-друге, одна пара (регулярна) все одно присутня.
По-третє, ще не викинули місця на 231 на 27 на 13.10. Там теж мають бути місця.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #486 on: 24.06.18 , 11:06 »
Share Reply with quote

тоді інерційність мислення - поширений феномен у науці і техніці.

Тобто звикли боятись що заведення в режимі ЕПК першої (регулярної) пари є неприйнятим, бо видно невиїзд, при чому настільки звикли. що не замислюючись переносять цей підхід на 2-гу пару.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2480


View Profile
« Reply #487 on: 27.06.18 , 14:06 »
Share Reply with quote

А Львівська служба приміських перевезень напевне хоче получити якусь грамоту чи відзнаку від УЗ :) Кожного місяця зміни приміських і в основному по Карпатському регіону. Хоча напевне це і добре.

Львівська залізниця внесла зміни в графік руху кількох приміських поїздів для зручнішого транспортного сполучення мешканців Закарпаття та Львівщини.

Незважаючи на вкрай обмежені матеріально-технічні можливості, Львівська залізниця йде назустріч пасажирам та докладає максимальних зусиль для забезпечення належного рівня перевезень у приміському сполученні. Зважаючи на численні звернення громадян, для зручнішого транспортного сполучення мешканців Мукачівського та інших районів Закарпаття, а також Львівщини, залізничники внесли зміни в графік руху кількох приміських поїздів.
Починаючи з 27 червня 2018 року поїзд №6502/6166 Мукачево–Львів курсує за наступним графіком: відправлення з Мукачевого 08:30 (замість 8:20), Мукачево-Прилад. 08:34-08:35, Кольчино 08:40-08:41, з. п. Чинадієво 08:46-08:47, Чинадієво 08:50-08:51, Карпати 08:55-08:56, Пасіка 08:59-09:00, Драчино 09:04-09:05, Свалява 09:10-09:12, Неліпино 09:16-09:17, Сасівка 09:20-09:21, Вовчий 09:27-09:28, з. п. 1663 км 09:35-09:36, Занька 09:41-09:42, Яблунів 09:48-09:49, Воловець 09:55-10:01, Гукливий 10:08-10:09, Скотарське 10:17-10:19, Бескид 10:32-10:33, Опорець 10:38-10:39, Лавочне 10:45-10:46, Тернівка 10:52-10:53, Славське 11:02-11:04, Тухля 11:16-11:17, Гребенів 11:29-11:30, Сколе 11:40-11:42, Верх:-Синьовидне 11:53-11:54, Ниж. Синьовидне 11:59-12:00, Ниж. Стинава 12:03-12:04, Любинці 12:08-12:09, Гірне 12:13-12:14, Конюхів 12:19-12:20, Стрий 12:29-12:39, Угерсько 12:47-12:48, П`ятничани 12:52-12:53, Більче 12:57-12:58, Пісочна 13:05-13:06, Миколаїв-Дністр. 13:13-13:15, Задорожна 13:20-13:21, Черкаси Дн. 13:25-13:26, Дмитрія 13:30-13:31, Щирець-І 13:35-13:36, Щирець-ІІ 13:39-13:40, Семенівка 13:44-13:45, Пустомити 13:49-13:51, Глинна Наварія 13:55-13:56, Оброшин 14:03-14:04, Скнилів 14:10-14:12, прибуття у Львів 14:21.
Починаючи з 2 липня цього року поїзд 6189/6507 Львів–Лавочне–Чоп курсуватиме за наступним графіком: відправлення зі Львова 14:00 (замість 14:16), Скнилів 14:10-14:11, Оброшин 14:17-14:18, Глинна Наварія 14:26-14:27, Пустомити 14:30-14:31, Семенівка 14:35-14:36, Щирець-ІІ 14:41-14:42, Щирець-І 14:44-14:45, Дмитрія 14:49-14:50, Черкаси Дн. 14:54-14:55, Задорожна 14:59-15:00, Миколаїв-Дністр. 15:06-15:07, Пісочна 15:14-15:15, Більче 15:22-15:23, П`ятничани 15:26-15:27, Угерсько 15:31-15:32, Стрий 15:40-15:50, Конюхів 15:58-15:59, Гірне 16:04-16:05, Любинці 16:10-16:11, Ниж. Стинава 16:15-16:16, Ниж. Синьовидне 16:20-16:21, Верх. Синьовидне 16:27-16:28, Сколе 16:38-16:40, Гребенів 16:50-16:51, Тухля 17:02-17:03, Славське 17:16-17:18, Тернівка 17:25-17:26, Лавочне 17:32-17:34, Опорець 17:39-17:40, Бескид 17:45-17:46, Скотарське 18:00-18:03, Гукливий 18:08-18:09, Воловець 18:16-18:18, Яблунів 18:26-18:27, Занька 18:34-18:35, з. п. 1663 км 18:42-18:43, Вовчий 18:51-18:52, Сасівка 18:57-18:58, Неліпино 19:01-19:02, Свалява 19:06-19:08, Драчино 19:12-19:13, Пасіка 19:16-19:17, Карпати 19:20-19:21, Чинадієво 19:25-19:26, з. п. Чинадієво 19:29-19:30, Кольчино 19:33-19:34, Мукачево-Прилад. 19:38-19:39, Мукачево 19:42-20:57, далі – за чинним розкладом.
Починаючи з 2 липня цього року поїзд №6506 Мукачево–Стрий курсуватиме за таким графіком: відправлення з Мукачевого 16:08 (замість 15:19), Мукачево-Прилад. 16:11-16:12, Кольчино 16:16-16:17, з. п. Чинадієво 16:22-16:23, Чинадієво 16:25-16:26, Карпати 16:31-16:32, Пасіка 16:35-16:36, Драчино 16:40-16:41, Свалява 16:46-16:47, Неліпино 16:51-16:52, Сасівка 16:55-16:56, Вовчий 17:01-17:02, з. п. 1663 км 17:09-17:10, Занька 17:15-17:16, Яблунів 17:22-17:23, Воловець 17:30-17:31, Гукливий 17:37-17:38, Скотарське 17:42-17:43, Бескид 17:56-17:57, Опорець 18:03-18:04, Лавочне 18:10-18:11, Тернівка 18:17-18:18, Славське 18:25-18:27, Тухля 18:38-18:39, Гребенів 18:51-18:52, Сколе 19:01-19:03, Верх. Синьовидне 19:13-19:14, Ниж. Синьовидне 19:19-19:20, Ниж. Стинава 19:23-19:24, Любинці 19:28-19:29, Гірне 19:33-19:34, Конюхів 19:40-19:41, прибуття у Стрий 19:50.
« Last Edit: 27.06.18 , 14:06 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 2480


View Profile
« Reply #488 on: 02.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

Крот не крот але ще дві електрички обіцяє обновити.

Львівська залізниця відновить курсування капітально відремонтованого електропоїзда ЕР2т на дільниці Львів–Сянки.

Нещодавно в парк моторвагонного рухомого складу регіональної філії «Львівська залізниця» повернувся після капітального ремонту електропоїзд ЕР2т №7250 у складі 10 вагонів. Під час проведення капремонту цього електрорухомого складу було виконано додаткові роботи для можливості його подальшої експлуатації на маршрутах регіональних поїздів. Оновлений склад залізничники планують найближчим часом запустити в постійну експлуатацію, відновивши курсування поїзда 6023/6024 сполученням Львів–Сянки.
Зауважимо, що це вже третя «електричка» протягом двох років, що пройшла капітальний ремонт в умовах ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод». Торік влітку та восени на базі ремонтних потужностей ПрАТ «КЕВЗ» для Львівської залізниці було капітально відремонтовано та модернізовано два 10-вагонні електропоїзди, що курсують нині в приміському русі на маршрутах Львів–Трускавець та Львів–Здолбунів.
За інформацією служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця», крім робіт, передбачених нормативною документацією, під час проведення капітального ремонту електропоїзда ЕР2т №7250 відновлено кузови вагонів зі заміною пошкоджених елементів, встановлено нові двері салонів, сталеві двері службового тамбура, перехідних майданчиків, зовнішні розсувні двері. Салони вагонів обладнано блоками сидінь 3-го класу, в туалетних приміщеннях трьох вагонів встановлено обладнання з підвищеним рівнем комфорту, модернізовано систему освітлення вагонів, прожекторних та буферних ліхтарів зі встановленням світильників із світлодіодними елементами. Крім того, встановлено систему оповіщення, електронних маршрутних покажчиків та інформаційних табло в салонах, а також систему відео спостереження. Кабіни керування споряджено зовнішніми камерами для огляду електропоїзда на шляху прямування, зокрема для фіксування нестандартних ситуацій та реєстрації недоліків об’єктів інфраструктури. Вартість проведення капітального ремонту та додаткових робіт становить близько 42 млн гривень.
Вже цього місяця львівські залізничники планують скерувати на капітальний ремонт електропоїзд Ер9т-747 приписки моторвагонного депо Здолбунів, відновлення якого має завершитися орієнтовно восени. Поряд із тим, виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот поставив завдання перед службою приміських пасажирських перевезень провести відповідні переговори та до кінця цього року скерувати на ремонт у ПрАТ «КЕВЗ» ще один електропоїзд.
Зважаючи на те, що до 2017-го впродовж кількох років капремонт не проходив жоден електропоїзд Львівської філії, уведення в експлуатацію оновлених поїздів залізничники розглядають як один зі шляхів виходу зі складного становища, пов’язаного в тому числі з вимушеним курсуванням електропоїздів у чотиривагонному складі. Насамперед це дасть змогу збільшити кількість вагонів у приміському сполученні та сформувати підмінні приміські потяги для можливості відставляти інші електропоїзди на ремонт без зняття вагонів із графіка. Ці та ряд інших заходів увійшли до комплексної програми дій для забезпечення стабільної та ефективної роботи філії, яку подано на розгляд керівництву ПАТ «Укрзалізниця». Серед першочергових заходів та потреб, що стосуються господарства приміських пасажирських перевезень Львівської залізниці, організація ремонту 18 колісних пар моторних вагонів та 40 колісних пар причіпних вагонів електропоїздів ЕР-2 в умовах майстерень ст. Ворожба регіональної філії «Південно-Західна залізниця», заміна бандажів колісних пар електропоїздів та налагодження проведення капітального ремонту дизель-поїздів ДР1А на базі Львівського локомотиворемонтного заводу, додаткове централізоване забезпечення 160 бандажів та 100 суцільнокатаних коліс для ремонту колісних пар електропоїздів приписки моторвагонного депо Львів.
Серед перспективних напрямків, спрямованих на підвищення якості та комфорту перевезень пасажирів у приміському сполученні – налагодження процесу комплексної модернізації моторвагонного рухомого складу шляхом встановлення нового сучасного енергоощадного обладнання й систем керування. Крім того, львівські залізничники сподіваються на підсилення свого моторвагонного парку новими дизель-поїздами, які планує закупити Укрзалізниця. Очікується, що реалізація цих заходів дозволить забезпечити приміські пасажирські перевезення необхідною кількістю моторвагонного складу, вивільнивши при цьому до 10 тепловозів, що вимушено задіяні нині у приміському русі, а також забезпечить експлуатацію електропоїздів у 6-10 вагонних складах.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2018/july/1624/
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4225


View Profile
« Reply #489 on: 11.07.18 , 08:07 »
Share Reply with quote

Колеги,  наскільки ризикованою є пересадка по ст. Нижньодніпровськ з е/п Межова-Дніпро (приб.  7.11) на е/п Дніпро-Генічеськ (відпр. 7.27)? 
Одному знайомому треба з Межової в Запоріжжя потрапити години до 10-ї. Я його,  звісно,  попередив,  що від Нижньодніпровська до Запоріжжя мабуть стоячи їхати доведеться. 
Logged
Tags: timetable 
Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 66
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.1 seconds with 20 queries.