Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2017—2018 рр.

Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2017—2018 рр.  (Read 87199 times)
www3
Active user

Posts: 562


View Profile
« Reply #550 on: 07.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

То все лажа. На/з Північної у штатному режимі йде тільки 6605, 6612, 6632, все інше Київ-Пас приміський. На жаль...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3933


View Profile
« Reply #551 on: 18.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Обычно оперативные изменения на пригороде готовятся за 10 дней. Тут такая херня. Заведение поезда Рига - Киев на 06:42 требует существенно ухерить расписания двух зассаных электричек: 6202/6004 Козятин → Київ и 6604 Малин → Святошин. Оба элека не короткие, зажаты рамками отправления из начальных по проходу скорого, и дополнительно зажаты обгонами по пути. Не самая сладкая работа для графистов. 10 дней до запуска поезда, изменений пока не объявлено. Но, вангую, графики будут ухерены до полного охуевания, потому что самый лояльный для пригородных пассажиров вариант предусматривает тянуть и 92-й, и раховоз, и челноки, а это означает много работать, а поскольку пригородный пассажир убыточен, то работать будут не по самому лояльному для него варианту, а по самому быстрому, т.е. на отъебись.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 631


View Profile
« Reply #552 on: 18.09.18 , 21:09 »
Share Reply with quote

Два кандидата на истрибление как высокоубыточные...  А статистику нарисуют.
Logged
Юра
User

Posts: 69


View Profile
« Reply #553 on: 18.09.18 , 22:09 »
Share Reply with quote

Якщо грохнуть малинську, то прийдеться мудрити з оборотом. Адже це остання електричка з Києва.  А ще, вона підв'язана під засилку до Немішаєвого.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 241


View Profile
« Reply #554 on: 19.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3933


View Profile
« Reply #555 on: 20.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Якщо грохнуть малинську, то прийдеться мудрити з оборотом. Адже це остання електричка з Києва.  А ще, вона підв'язана під засилку до Немішаєвого.

Я точно бачив у відносно свіжих оборотках, що під засилку до Немішаєвого підв"язана перша бомжацька 03:55.
Logged
www3
Active user

Posts: 562


View Profile
« Reply #556 on: 20.09.18 , 14:09 »
Share Reply with quote

Донедавна була Малинська, однак у вересні декілька разів була засилка з Технічної перед Бородянською, а один раз взагалі нічого не було, люди просто чекали на Немішаєво вітру з поля. 
Logged
www3
Active user

Posts: 562


View Profile
« Reply #557 on: 20.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

Теоретично тут питання більшого обгону малинської по Ірпеню, хоча мені здається вона буде просто плентатися після Ірпеня "по удалєнию" за 92, а той за 31. Тобто раз в 6 днів буде збій в графіку, а це не новина для вузла :)
« Last Edit: 20.09.18 , 15:09 by www3 » Logged
www3
Active user

Posts: 562


View Profile
« Reply #558 on: 20.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

Водночас хочу запитати стосовно подання пропозицій по новому приміському графіку з грудня. Чи на разі це робити зараз, чи все таки трохи пізніше?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3933


View Profile
« Reply #559 on: 20.09.18 , 17:09 »
Share Reply with quote

Теоретично тут питання більшого обгону малинської по Ірпеню, хоча мені здається вона буде просто плентатися після Ірпеня "по удалєнию" за 92, а той за 31. Тобто раз в 6 днів буде збій в графіку, а це не новина для вузла :)

Тут не питання більшого обгону по Ірпеню, а в тому, що її треба загнати в Ірпінь на 7 хвилин раніше під подвійний обгон. А ті сім хвилин взяти нізвідки, бо вона напочатку маршруту зарегульована іншим обгоном. Ставити під обгін раніше можна хіба по Немішаєво, але це блять трохи зарано і далі вона вибиває говночовники. В підсумку єдиний варіант в лоб, щоб не рухати до купи ще й "Говносвитязь" - випускати ще раніше, переносячи обгон "Говносвитязем", потім розтягувати до Немєша. В підсумку будь-яке нововведення призводить до того, що приміські пасажири менше спатимуть, цю дрочь я ще по фастівському вузлу підмітив.
Logged
Tags: timetable 
Pages: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 21 queries.