Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Украина(Харьков) - Рим

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Украина(Харьков) - Рим  (Read 1903 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« Reply #20 on: 19.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Щодо місця посадки на поїзд до Рима в Неаполі.

Є 3 варіанти - Неаполь-Чентрале (4 км від аеропорта, але це напрямок протилежний тому, котрим потім поїзд поїде на Рим), Казорія-Афрагола (5,5 км від аеропорта) і Аверса (13 км)
Якщо будете їхати з Неаполя і Рим фреччьї - є лише один варіант - Неаполь-Чентрале.

А от у випадку IC додається можливість посадки по Аверсі (час проїзду до Рима буде на 18 хв менше ніж з Неаполя-Чентрале) при проїзді на регіональному -  також можна сісти по Казорії-Афраголі. Нажаль більшість регіональних поїздів Неаполь - Рим - на цій зупинці не зупиняються, тому доведеться сісти на більш зупинчастий регіональний, щоб під'їхати до Аверси, щоб там пересісти на прямий регіональний до Рима.

З аеропорта Неаполя на головний вокзал (пл. Гарібальді) ходять і міські автобуси і аеропортовий експрес Alibus.

Квиток на Alibus коштує 5 євро, на звичайні міські автобуси - можна або купити за 1,1 євро квиток без права пересадки, або за 1,6 - з правом пересадки (чинний 90 хв). Квиток з правом пересадки може знадобитись, бо найближчий автобус в бік міста може у місті їхати одразу в бік центру, а не на вокзал, тому щоб потрапити на вокзал - треба буде пересісти.
Час в дорозі з аеропорта до вокзала відрізняється неістотно - Alibus в дорозі 21 хв, міський автобус (якщо безпересадковий до вокзала) - хвилин може 26. Це при тому, що там менше 4 км, і пішки можна хвилин за 45-50 дійти. Але наземний міський транспорт ближче до центра Неаполя об'єктивно повільний, там світлофори на кожному перехресті і тягнучки.
І дуже прикро що так доводиться так повільно повзти у напрямку, що протилежний до того, котрим далі на поїзді доведеться їхати.
Надодачу як Alibus, так і міські автобуси - рідко ходять. Alibus - раз на 20 хвилин, з міськими така історія - більшість маршрутів ходить ще рідше, але там кілька маршрутів, тому сумарний інтервал краще ніж у Алібуса. Але проблема у тому, що місце посадки на Alibus добре позначене і він стоїть як гора перед аеропотом, а от на зупинки міських автобусів коло аеропорта вказівників немає і  вони всі десь за рогом відносно термінала, щоб було їх не видно коли з аеропорта виходиш, при чому у різних маршрутів за різним рогом, таке свинство навмисно зробили, щоб приїзджі злякавшись складності - це ж треба вгадати по-перше в який бік треба кілька сот метрів від аеропорта пройти, щоб вийти на зупинку міського маршрута, а по-друге - на яку з цих зупинок доцільно йти зараз, щоб найближчий автобус в місто впіймати, а не чекати пів-години - коротше щоб злякались і капіталювали і віддавали 5 євро за Алібус).
Особисто я наприклад двічі в цей аеропорт прилітав. Вперше - вирішив що я не буду вираховувати з якої з зупинок зараз найближчий автобус і бігати як дурень між зупинками міського автобуса по різні боки від термінала, а просто відійшов метрів з 900 вперед в напрямку центра, там де вже всі підходящі міські маршрути уже разом зупиняються. Вдруге - у мене були трохи інакші плани, і я пройшов трохи далі через кладовище (через нього у денний час є наскрізний прохід) до зупинки трамвая і Черкумвезувіани (приміська вузькоколійка, котрою також активно користуються для поїздок по місту, на багатьох схемах її зупинки позначені як "метро") Poggioreale.

Альтернатива цьому жаху - їхати - в протилежний бік. Найменший час їзди міським транспортом з аеропорта - до Казорії-Афраголи - автобус C2R, але ходить зараза рідко (приблизно раз на півгодини, але розклад не тактовий, ось розклад від'їздів з зупинки що найближча до аеропорта (виберіть потрібну дату, там залежно від того будній день, субота чи неділя - розклад різний):
http://www.ctp.na.it/orari2-new.asp?LINEA=C2R&VERSO=R&CODFERMA=3014&giorno=25&mese=11&anno=2017&submit1=Vai

Зупиняється в ~500 метрах від термінала
ось тут
Тільки дорогу там переходьте обережно, там аж надто неочивидна конфігурація дорожної розв'язки, а машини їдуть дуже швидко, бо там з'їзд з автомагістралі. Я обидва рази там починав йти неправильно і потім доводилось закінчувати перехід перебігаючи в недозволеному місці, тому перед початком того як почнете долати це перехнестя - зупиніться і подивіться де переходи для пішохідв є, а де немає.
Тариф там уже приміський NA1, талончик коштує 1,6 євро без права пересадки чи 2,2 євро - з правом пересадки.

Щодо проїзда на Аверсу. До Аверси їхати трохи довше ніж у місто.

В 570 метрах від аеропорта є зупинка тролейбуса М13.
є зупинка прямого тролейбуса М13 на Аверсу
 у нього чудернацькі інтервали, особливо у суботу і неділю, там буває що є менше 20 хвилин між рейсами, а потім бац і година до наступного рейсу. Розклад відходів з тієї зупинки, що я Вам показав - ось
http://www.ctp.na.it/orari2-new.asp?LINEA=M13&VERSO=R&CODFERMA=3146&giorno=25&mese=11&anno=2017&submit1=+Vai+
(виберіть потрібну дату).
І він дуже повільний, 13 км до Аверси повзе 58 хвилин. При чому там можуть автобус видають замість тролейбуса видати, тому якщо раптом до зупинки під'їхав не рогатий - не треба думати що це не Ваш. До Аверси - тариф уже приміський NA2 (вартість проїзду 2,2 євро - без права пересадки або 2,7 євро - на 120 хвилин з правом пересадки).
« Last Edit: 19.11.17 , 14:11 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« Reply #21 on: 19.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Якщо раптом цікавить порівняння по рівню комфорта серед високошвидкісних - то мені більше сподобались .italo, це взагалі найзручніше і найкраще продумане з місць 2-го класу, яке я лише бачив, але оскільки насправді у всіх категоріях у будь-якому разі все достатньо добре - то ця різниця аж надто неістотна, тим більше там годину їхати.
Це мова про 2-й клас до рестайлингу чи після?
Користувачі italo настільки дістали відгуками про незручність тих місць (бо майже усі сповзають), що italo оплатить 2-3 млн. евро на їх заміну.
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/4441
Мені пощастило прокатитися на потязі N2 де вже встановили нові місця
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/6631
різниця шалена.
я їздив у 1-й рік, коли тільки .italo почала возити пасажирів, тому мабуть дорестайлінгові. Але може проблема у тому, що вони поки були новими - були в порядку, а потім в процесі експлуатації якось роздовбались чи розповзлись, що потребують рестайлінґу.
Я між іншим не стільки про саме крісло говорив, а про те, як продумано все навколо (аж до місця розташування розеток, смітничка і т.д.).
Logged
molik
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #22 on: 19.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Щодо місця посадки на поїзд до Рима в Неаполі......
Огромное спасибо, Maxy, за такой масштабный и колоритный рассказ! А билеты на трамвай, автобус, троллейбус продаются у водителя свободно, или бегать искать точку?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« Reply #23 on: 19.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

У водія квитки продаються, але дорожче - ціна у водія - це +0,5 євро за квитки ціна котрих в кіосках до 1,8 євро і +1 євро за дорожчі квитки. Принаймні таке правило в CTPшних автобусах. Може у інших перевізників інші націнки за покупку у водія.

Тому всі намагаються купити в газетних і тютюнових кіосках, часто квиток можна купити у бармена в барах.
В аеропорту є точка продажу, там де газетами і сигаретами торгують, я пам'ятаю на неї одразу натикався, коротше довго шукати не доведеться. Єдине що треба ж знати який квиток будете купувати, бо для трьох різних варіантів - різні квитки потрібні.

Суть у тому що міський транспорт Неаполя такий хаотичний і трішки безтолковий зокрема і тому, що досі немає єдиного міського перевізника, при чому перевізників багато, мало не десяток, там різні оператори навіть в межах одного вида транспорта.
Слава Богу хоч тарифний консорціум є, тому квитки уніфіковані, але в інших питаннях - кожен перевізник досі дуркує як хоче.
Тобто не лише різні перевізники різних видів транспорту, а надодачу різні лінії метро метро різних перевізників, а про автобуси й говорити годі, бо крім двох різних власне неаполітанських перевізників (ANM і CTP) - роль міських автобусів у Неаполі грають частково також приміські автобуси сусідніх провінційних центрів (що заходять у Неаполь і люди на них зокрема і по Неаполю по міському тарифу їздять).
Це одна з причин, чому номери автобусних маршрутів Неаполя нагадують ребуси чи шифровки - тобто є маршрути автобусів і тролейбусів з нормальними номерами з цифр, є маршрути з чудернацького набору літер і цифр - C16, V1, C1RT, AV4, P7NE, ну і вже згаданий тролейбус M13.

При чому навіть тролейбус Неаполя, попри те, що маршрутів небагато - двох різних перевізників - тролейбусні маршрути 2хх - AMNівські, а от тролейбус M13 - CTPшний.

До речі через це не треба лякатись одразу, якщо раптом приходите на зупинку звідки гіпотетично має ходити потрібний автобус, бачите табличку зі списком маршрутів, що по цій зупинці ходять, і інші маршурти там перелічені, а потрібного маршрута немає. Зверніть увагу на перевізника, вказаного на табличці. Бо маршрути різних перевізників на одній табличці в Неаполі не пишуть, кожен перевізник самотужки встановлює зупинкові вказівники, кожен - суто для своїх маршрутів. Тобто може десь поряд є інша табличка і Ваш маршрут - там. При чому різні перевізники до встановлення вказівників ставляються з різним ступенем нехлюйства. CTP - у цьому плані є бовдурами більшою мірою, ніж AMN, тому дуже типова ситуація, що на зупинці де можна сісти і на AMNівські і на CTPшні автобуси - вказівник маршрутів стоїть один, лише AMNівський. А CTPшної таблички часто або взагалі немає, або вона наприклад висить десь збоку, так що її спробуй ще знайди. При чому іноді CTPшна табличка може бути свинською, без номерів маршрутів, тобто просто логотип CTP і напис fermata di autobus і все.
« Last Edit: 19.11.17 , 19:11 by Maxy » Logged
ariel
Guest
« Reply #24 on: 05.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Добрый вечер. Возвращаясь к данной теме, подскажите, плиз, какой маршрут Харьков - Италия (Рим, Неаполь, Юг) считаете на данный момент наиболее бюджетным для 2х взрослых?
 Пересадка, если ее не избежать, возможна, конечно, где угодно, но Варшава предпочтительней.
Выезд из Харькова желательно 1-3 мая, возвращение 14-18 мая, корректировка по дням реальна, нет уж очень строго сжатых сроков.
Плацкарт и общак просьба не предлагать))


Цель двухнедельного отдыха -
1. путешествие по городам юга Италии (определяться с конкретным маршрутом будем позже, после ясности с аэропортами прилета и вылета, может и кто что посоветует)
2. некоторое, но не слишком долгое, 3-4 дня, времяпрепровождение в каком-нить тихом, уютном и живописном приморском курортном поселочке-городишке Юга
3. обязательное посещение Рима и Флоренции, но эти посещения покамест не привязаны ни к какой конкретной дате.

Буду рад услышать интересные предложения.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #25 on: 05.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Добрый вечер. Возвращаясь к данной теме, подскажите, плиз, какой маршрут Харьков - Италия (Рим, Неаполь, Юг) считаете на данный момент наиболее бюджетным для 2х взрослых?
Выезд из Харькова желательно 1-3 мая, возвращение 14-18 мая, корректировка по дням реальна, нет уж очень строго сжатых сроков.
3. обязательное посещение Рима и Флоренции, но эти посещения покамест не привязаны ни к какой конкретной дате.
Если удастся поймать распродажу авиакомпании "Победа" на открытии летнего сезона (продажи должны начаться вот-вот), то потенциально наиболее бюджетным вариантом является автобус в Белгород, ночной поезд Белгород-Москва и перелет из Внуково в Пизу (от 499 рублей).

Также имеет смысл посмотреть вылеты Райанэйра из Кракова или Модлина в Пизу и Рим-Чампино.
(NB: из Чиампино в Рим сейчас ходит обычный городской автобус, а вот из Фьюмичино придется раскошелиться как минимум на 8 с хвостиком евро за электричку).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« Reply #26 on: 08.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

На 3 травня є flyernest.com Київ - Неаполь по 79,5 євро (є ще Львів - Неаполь по 74 євро, але це не так цікаво). Це звісно не найбюджетніший варіант, але досить помірний по ціні і так можна відбутись однією пересадкою.
Щодо дороги назад.
На 14-18 травня +/- кілька днів - найдешевші квитки в потрібну сторону - на Wizz Рим - Катовіце, наступні по ціні - Wizz Рим - Варшава.
Ryan з Італії на Краків справді зазвичай виходить дешевше, але конкретно на ці дні - він дорожчий.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.097 seconds with 20 queries.