Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      007/008 Киев-Чоп

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: 007/008 Киев-Чоп  (Read 67184 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #20 on: 02.07.09 , 19:07 »
Share

30/06/09, Киев-Хмельницкий, вагон 3К

Заполняемость вагона, как и всего поезда (от Киева) была 99%. В вагоне пытался работать кондиционер.
Проводник не навязчивый дядечка, который мною не раз был замечен в этом составе, но в разных купейных вагонах, будит осторожно как детей, четко за 20 минут.
Туалет в хвосте вагона был закрыт после Фастова и почти до Хмельницкого.
Оценка 8 из 10.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #21 on: 14.09.09 , 20:09 »
Share

Поїздка 12.09.09 Київ - Чоп, 3К.

Мені здалося чи дійсно в Києві його оголошують як фірмовий поїзд? У квитках фірми я щось не знайшов.
Оскільки їхав з суботи на неділю, то людей було мало, у нашому купе тільки двоє, а після Тернополя я їхав сам.
Вагон коричневий амендорф без слідів КВР, у якому, як завжди добряче тягнуло протягом від вікна.
Пасажири повлягалися досить швидко, тому до Тернополя було тихо, потім почали потихеньку виходити.
Провідники ненавязливо пропонували напої.
До Львова їхали під ЧС4 "Акваріум". Потім під ВЛ10. У Чоп прибули вчасно.
В туалетах був папір, але самі туалети могли би бути й чистішими. Досить багато вологи було внизу, підозрюю, що протікали крани.

Оцінка 8 з 10.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21938


View Profile
« Reply #22 on: 14.09.09 , 21:09 »
Share

Quote
Мені здалося чи дійсно в Києві його оголошують як фірмовий поїзд?
не здалося.
Це стосується майже всіх зазахіднокороднних потягів у оголошеннях по ст. Київ-Пас - 7/8, 15/16, 29/30, 59/60 - оголошують як фірмові ("Дукла", "Тиса", "Каштан", "Болгарія-експрес"), хоча жодгого фірмового вагона у них немає і не було вже багато років. Щодо 67/68 не пригадую, чи обзивають його фірмовим (назва у нього була, "Київ-експрес"), 51/52 - точно не обзивають.
Quote
У квитках фірми я щось не знайшов.
слід розуміти що подібний спосіб визначення чи є потяг фірмовим може дати хибні результати, бо у квитку пишеться про наявність фірмої ознаки у саме вашого вагону, а не потяга.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #23 on: 14.09.09 , 21:09 »
Share

Quote
У квитках фірми я щось не знайшов.
слід розуміти що подібний спосіб визначення чи є потяг фірмовим може дати хибні результати, бо у квитку пишеться про наявність фірмої ознаки у саме вашого вагону, а не потяга.

Це зрозуміло. Але купейна група однакова, а плацкартна група явно на фірмову не тягне, то я вже думав, що з нового розкладу дали фірмовість.

До речі, вагон Київ - Відень має фірмову ознаку?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21938


View Profile
« Reply #24 on: 14.09.09 , 21:09 »
Share

Quote
У квитках фірми я щось не знайшов.
слід розуміти що подібний спосіб визначення чи є потяг фірмовим може дати хибні результати, бо у квитку пишеться про наявність фірмої ознаки у саме вашого вагону, а не потяга.

Це зрозуміло. Але купейна група однакова,
Вам ніколи не доводилось зустрічати 2 однакових за станом вагони що прямують разом, однин з яких фірмовий, а інший ні (або навіть фірмовий - старіший і страшніший)?
Quote
а плацкартна група явно на фірмову не тягне, то я вже думав, що з нового розкладу дали фірмовість.
Вам ніколи не доводилось їхати у плацкартному вагоні, котрий настільки старий і страшний, що не лише не заслуговує фірмовості, а взагалі сором у такому людей возити, однак квитки у нього йдуть за фірмовим тарифом і папірець по атестацію на фірмовість на видному місці у вагоні за склом висить?
Quote
До речі, вагон Київ - Відень має фірмову ознаку?
ні, не має.
Навіть якщо і мав-би - це впливало б лише на ціну внутрішньоукраїнських квитків на нього. Тариф схід-захід не передбачає врахування коефіцієнту фірмовості при формуванні ціни, тому квитки до закордонних станцій коштували б однаково, що у фірмовий, що у нефірмовий вагон. Щоправда тариф схід-захід дозволяє залізницям встановлювати спеціальну ціну плацкарти для певних своїх вагонів(потягів), однак УЗ цією можливістю ніколи не користувалась.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #25 on: 14.09.09 , 21:09 »
Share

Я розумію, Ви хочете сказати, що фірмовість у квитку означає тільки фірмовість даного вагону. І я з Вами цілком згоден. Але все ж таки, коли основна група вагонів є однаковою за своїм видом та станом, то з певною долею імовірності можна вважати, що й фірмовість чи нефірмовість у них однакова.

До речі у мене виникло тепер питання: якщо в основній групі поїзда є фірмові та нефірмові вагони одного типу, то чи попереджає про це касир? Адже не всі пасажири мають доступ до інету, щоб перевірити дану інформацію.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21938


View Profile
« Reply #26 on: 14.09.09 , 21:09 »
Share

До речі у мене виникло тепер питання: якщо в основній групі поїзда є фірмові та нефірмові вагони одного типу, то чи попереджає про це касир?
Якщо касирові про це відомо (або просто касир знає, що у даному рейсі таке є, або наприклад виходячи з прохань пасажира перед цим дивився якусь довідку, де це побачив) і касир не безголовий - то повідомляє.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #27 on: 16.10.09 , 14:10 »
Share

Їхав 15.10.09. Київ - Чоп(Ужгород), вагон 4К.

Вагон коричневий амендорф без кондиціонера. (В такий холод він і не потрібен). При посадці вже було трохи тепло, але вночі стало трохи прохолодно. Є підозра, що вагон просто ще не нагрівся нормально.

Коли їхали через перевал (Ужоцький), то було багато снігу, але вагон вже протопили краще.
Від вікон трохи тягло холодом.

Туалети чисті, але вже старенькі. Було мило та ТП.

Провідники культурні, одразу принесли чай при моєму запиті, незважаючи на те, що самі в той час снідали.

Пасажирів було мало (через зміну маршруту).

Поїздка загалом сподобалася, бо їхав зміненим маршрутом і я весь час дивився у вікно.

Оцінка 7 з 10.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #28 on: 19.10.09 , 21:10 »
Share

16/10/09, Вагон 7К. Киев-Стрый.

Вагон штабной, везде шторочки, полный марафет и работающее отопление.
Мне понравилось. Оценка 10/10.

---
18/10/09, Вагон 7К. Мукачево-Хмельницкий

Вагон штабной, шторочки не компенсируют минусы, чистота заметна, проводница "стерва" :)
Отопление работало, но щели в окнах сделали свое дело, у меня целый день болела шея + сопли.
Не давало уснуть и всеобщее дребезжание всего, что только могло звенеть в не прикрученном состоянии, по всему вагону.
Оценка 6 из 10.
« Last Edit: 19.10.09 , 22:10 by logist » Logged
GAMER
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #29 on: 19.10.09 , 22:10 »
Share

При всіх зручностях цього поїзду, мене теж нервують протяги від вікна. Ще щастить, що вікна стали більш чистішими.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.11.13 , 04:11