Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.06.18 , 00:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      007/008 Киев-Чоп

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Print
Author Topic: 007/008 Киев-Чоп  (Read 65710 times)
GAMER
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #40 on: 08.02.10 , 20:02 »
Share

Поздка Київ - Чоп, 30.02.1030.01.2010. 6К.

Вагон білий амендорф, в хорошому стані. Досить дивне розташування м ісць. Коли брав квитки на місце 29, то думав, що буде передостаннє купе, виявилося, що останнє. Чомусь було зсунуто нумерацію, хоча вагон не штабний. (аке враження, що місця 33-36 були в першому купе.) В самому вагоні виднівся розклад додаткового 209(здається) Київ-Ужгород. У вагоні при посадці вже було тепло. Вночі натопили досить сильно, що було навіть жарко, але перед Львовом трохи температуру скинули. Загалом було комфортно.

Провідники нормальні, у вагоні чисто.
Оцінка 9 з 10.
« Last Edit: 29.06.10 , 23:06 by GAMER » Logged
GAMER
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #41 on: 29.06.10 , 23:06 »
Share

Поїздка 27.06.2010 Київ - Чоп, 2К.
Вагон білий амендорф у хорошому стані. Працював кондиціонер. Чесно кажучи, враження від цього вагону кращі, ніж від роздовбаних КВРів. Нічого не скрипить, тихо, всі полички на місці. Багато пасажирів їде далі Львова, що раніше рідко бувало.
На туалетах вказано час! санітарних зон, вперше таке бачу.

Оцінка 9 з 10.
Logged
sean
Active user

Posts: 3057


View Profile
« Reply #42 on: 01.07.10 , 09:07 »
Share

На туалетах вказано час! санітарних зон, вперше таке бачу.

Сейчас, по ходу, во всех поездах такое.
Первый раз я заметил указание времени в поезде 296/295 Симф - Фанковск, потом в 74-м Львов - Москва и, наконец, на выходных в 176-ом ПЭ.
Наверное, это нововведение.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #43 on: 01.07.10 , 09:07 »
Share

Постійно забуваю глянути рік випуску та КВР цих білих амендорфів. Хтось може підказати?
Logged
E_09
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #44 on: 08.11.10 , 13:11 »
Share

07.11.10 Чоп-Киев, 02К

Обычный потрёпанный жизнью коричневый аммендорф конца 80-х. Неприяно удивило открытое при посадке окно в купе, это при том, что "утепление" из обрезков старых одеял уже провели и эти обрезки неаккуратным серпантином обрамляли раму.
После отправления общими усилиями удалось его хоть как-то закрыть, при этом проводники доказывали, что во время уборки все окна были закрыты...
Бельё в стандартую полоску, сухое и почти белое.
Туалеты слегка влажноваты, остатки мыла и ТБ имелись.
За напитками-наїдками надо было ходить самостоятельно, при этом время ожидания - 15 мин.
Вообще, проводники не сильно напрягались, при этом норовили дважды выставлять счёт за напитки, а также угрожали карами небесными всем, кто не сдал постель :) .
Состояние вагона - 4 из 5
Качество обслуживания - 2,5 из 5
Общая оценка - 6 из 10.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #45 on: 10.12.10 , 20:12 »
Share

08-12-2010, Київ - Чоп, 1К
Вагон - старенький коричневий амендорф.
Температура була комфортною, але від вікна таки не слабо діло, незважаючи на законопачені одіялом щилини.
Провідник нормальний, постійно пропонував чай, каву.
В туалетах чисто, все було.
Вікна досить грязні - це мінус.

Оцінка, 7 з 10.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21704


View Profile
« Reply #46 on: 07.01.11 , 18:01 »
Share

31 грудня 2010, Київ-Львів, вагон 02К

Вагон - КВР Жмеринка.

Якість КВР справляє оптимістичне враження, все сподобалось окрім забитих шурупів замка дверей купе, однак як не дивно двері при цьому зачинялись і відчинялись як слід.
Не зовсім зрозумів як це можливо було, однак факт - частина стіни купе (не та, що на вулицю чи у коридор, а та, що є перегородкою між цим і сусідним купе, тобто та частина, котрої торкаєшся плечима і передпліччами коли лежиш на нижній полиці головою до вікна) - була теплою, при чому лише у тій частині, що ближче до вікна. Яким чином цей підігрів частини стінки здійснювався - не знаю, може при КВР якось розрахували і хитро пропиляли отвори кожуха радіатора опалення (бо дійсно там якось химерно різної ширини отвори, не так як у вихідному аммендорфі) таким чином, щоб потоки теплого повітря туди спрямовувались під полицю і виходили між полицею і стінкою. Я зранку спробував розібратись, але так і не зрозомів як ця стінка підігрівалась, але мені сподобалось.

Вагон прикрашений дощиком з нагоди свята.

В туалетах чисто, все було.
Вікна чисті.

Як для нефірмового - все прекрасно.

Зауважу, що цей вагон -  накращий зі складу, усі інші купейні вагони виглядають гіршими.

Logged
GAMER
Active user

Posts: 2611


View Profile
« Reply #47 on: 08.01.11 , 09:01 »
Share

2Маху
Можливо я помиляюся в даному випадку, але я колись бачив електичні тени, які кріпилися знизу, десь в тому районі, де Ви й описуєте.
Тоді теж цікаво обігрів проходив. Полиця і стіна були теплі.
Logged
Hanor
Active user

Posts: 1132


View Profile
« Reply #48 on: 08.01.11 , 22:01 »
Share

окрім забитих шурупів замка дверей купе, однак як не дивно двері при цьому зачинялись і відчинялись як слід.


Шуруп, забитий молотком, тримається значно краще, ніж цвях, закручений викруткою.
Logged
sean
Active user

Posts: 3057


View Profile
« Reply #49 on: 26.01.11 , 23:01 »
Share

21/01/11, Киев - Львов, вагон 09П

Вагон старый и раздолбанный. Грязно, неуютно, очень сильно дуло с окон. Холодно было до невозможности.
Проводница неадекватная вообще ни разу. В туалете - ужас.
Поездка заполнится надолго - такого кошмара не встречал давно.

Оценка 2/10.

« Last Edit: 26.01.11 , 23:01 by sean » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.098 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 03.09.13 , 07:09