Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.08.18 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави

Pages: [1] 2 3
Print
Author Topic: Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави  (Read 2056 times)
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« on: 24.11.17 , 14:11 »
Share

А взагалі, я думаю, що Укрзалізниці доречніше було б розвивати пасажирське сполучення з західними сусідами, використовуючи транскордонні лінії, що заходять вглиб держави. Бо перестановка візків - це вже минуле сторіччя (затрати часу та і недешево). Вагонів з розсувними колісними парами та  SUW-ів ще скоро не наклепають, та і це недешево. А так колії 1520 Мостиська - Перемишль та Ягодин - Холм вже використовуються, в мукачівської колії 1435 теж намальовується перспектива (як добре ляже карта, то в перспективі й через Дяково-Галмеу можна було б організувати пасажирський рух).
 Є ще 1520 Ужгород - Ганіска (Кошице) та Ізов - Славкув, які також можна було б використовувати (по останній, якщо не бреше Вікіпедія, ще в 90-их був пасажирський рух, навіть з Москви поїзди їздили).
А то знов наступати на ті самі граблі та пускати звичайні РІЦи зі зміною візків і потім казати, що низька населеність (що й логічно, з такими тарифами та часом в дорозі) - якось не зовсім правильно, як на мене.
Logged
Evgenio
User

Posts: 114


View Profile
« Reply #1 on: 24.11.17 , 14:11 »
Share

А взагалі, я думаю, що Укрзалізниці доречніше було б розвивати пасажирське сполучення з західними сусідами, використовуючи транскордонні лінії, що заходять вглиб держави.
а є десь карта кусків євроколії на території України та кусків широкої у західних сусідів?
« Last Edit: 24.11.17 , 14:11 by Evgenio » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #2 on: 24.11.17 , 14:11 »
Share

Та десь, мабуть, є, треба пошукати.
Якщо взяти до уваги лінію LHS, то чудовим хабом (на подобі Холма і Перемишля) може бути Замосць. Свого часу навіть курсував поїзд Львів - Замосць якраз по цій колії. Може, поки добудують євроколію до Брюхович (Львова), то саме Замосць можна було б використовувати як хаб в сполученні з Варшавою.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21867


View Profile
« Reply #3 on: 24.11.17 , 14:11 »
Share

не все так добре, як здається.
LHS обходить місто Замосць. На станцію Замосць - LHS не заходить.
На LHS є станція, що називається Замоць-Бортатичі, вона за межею міста, 7 км від центра міста або від станції Замоць колії 1435 мм.
Поїзд від Львова до Замосця-Бортатичів - справді значився в службовому розкладі один сезон, але НЯР його намалювали по інерції (бо у попередні роки був поїзд до Олькуша, що курсував через замовлення Енергопола, а потім замовлення Енергопола припинились).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #4 on: 24.11.17 , 15:11 »
Share

не все так добре, як здається.
LHS обходить місто Замосць. На станцію Замосць - LHS не заходить.
На LHS є станція, що називається Замоць-Бортатичі, вона за межею міста, 7 км від центра міста або від станції Замоць колії 1435 мм.
Поїзд від Львова до Замосця-Бортатичів - справді значився в службовому розкладі один сезон, але НЯР його намалювали по інерції (бо у попередні роки був поїзд до Олькуша, що курсував через замовлення Енергопола, а потім замовлення Енергопола припинились).

Вікі каже, що на LHS є ще станція Замосць-Північний і що саме туди в 90-их курсував поїзд зі Львова.
В принципі, від Брюхович до львівського вокзалу теж неблизько, але чомусь саме туди планують тягнути євроколію.
Logged
E_09
Active user

Posts: 7803


View Profile
« Reply #5 on: 24.11.17 , 15:11 »
Share

Були потяги Москва-Олькуш та Харків-Олькуш
У розкладі 91/92 значився 277/278 Кисловодськ - Катовіце, зі схемою з купейних та плацкартих вагонів. Але жодного разу його не було.
Logged
bond
Active user

Posts: 1502


View Profile
« Reply #6 on: 24.11.17 , 19:11 »
Share

Пам'ятаю, що ниткою 277/278 ходив черезденний Луцьк - Кривий Ріг - Запоріжжя, а Катовіце - Кисловодськ значився лише "за вказівкою".
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11891


View Profile
« Reply #7 on: 24.11.17 , 20:11 »
Share

На мою думку використання ліній радянської/руської колії, які мають глибоке введення в країни Європи не доцільне, оскільки вони проектувалися виключно для вантажного руху і під конкретні задачі постачання сировини з СРСР до ПНР та ЧССР. Вони проходять оминаючи великі міста та в решті решт упираються в заводи, це по-перше. По-друге, скоріш за все, їхній стан не сприяє розвитку пасажирського руху, швидкість на них не відповідає вимогам теперішнього часу. В сукупності ці два фактори унеможливлюють використання цих ділянок з метою пасажирського руху. Я думаю, що більш перспективним є удосконалення існуючих ліній разом з організацією зручних пересадок на таких станціях, як Перемишль, Чоп та інших.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #8 on: 24.11.17 , 20:11 »
Share

Дивно, як це до Перемишля колія 1520 в досить хорошому стані збереглася.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #9 on: 24.11.17 , 21:11 »
Share

А як там з колією 1435 від Ягодина до Ковеля? Реально по ній запустити польський поїзд?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.087 seconds with 21 queries.