Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави

Pages: 1 [2] 3
Print
Author Topic: Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави  (Read 1680 times)
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #10 on: 24.11.17 , 21:11 »
Share

А як там з колією 1435 від Ягодина до Ковеля? Реально по ній запустити польський поїзд?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21524


View Profile
« Reply #11 on: 24.11.17 , 21:11 »
Share

Дивно, як це до Перемишля колія 1520, в досить хорошому стані збереглася.
нічого подібного.
Ще кілька років тому - по ділянці держкордон - Перемишль - максимальна швидкість була 20 км/г. Для поїздів що прямували по колії 1520 мм - час в дорозі з Мостиськ-2 до Перемишля був година, це ось так ледве-ледве поїзд котився ці 18 км.
Це просто не надто різало очі через те, що ділянка дуже коротка. Втім цю ділянку дуже інтенсивно ремонтували весною і восени 2016 року, і трохи менше - у попередні роки, аж поки швидкості не стали такі як зараз.

« Last Edit: 24.11.17 , 21:11 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21524


View Profile
« Reply #12 on: 24.11.17 , 21:11 »
Share

А як там з колією 1435 від Ягодина до Ковеля? Реально по ній запустити польський поїзд?
пустити то реально, але зараз колія в такому стані, що час в дорозі від Ягодина до Ковеля по 1435 мм буде десь може 2,5 години, це суто час їзди. На мою думку не доцільно щось пасажирське запускати, поки колія знаходиться в такому жалюгідному стані, слід обов'язково спершу підремонтувати її. Поки не підремонтували - краще возити пасажирів поки по 1520 мм з пересадкою по Холму. Власне головний недолік того що є зараз - в не найкращих стиковках і в тому, що ПТК не проводять на ходу, як в IC+ на Перемишль. І незрозуміло довгі стоянки не пов'язані з ПТК, наприклад по Ковелю.
Logged
VB
Active user

Posts: 3032


View Profile
« Reply #13 on: 24.11.17 , 22:11 »
Share


Поїзд від Львова до Замосця-Бортатичів - справді значився в службовому розкладі один сезон, але НЯР його намалювали по інерції (бо у попередні роки був поїзд до Олькуша, що курсував через замовлення Енергопола, а потім замовлення Енергопола припинились).

Думаю, це стосується потягів 103/104 спочатку Миколаїв - Замостя, а потім під цим же номером Ковель - Замостя. А 133/134 Львів - Замостя дійсно курсував тричі на тиждень, до того ж не один сезон.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 296


View Profile
« Reply #14 on: 25.11.17 , 14:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #15 on: 25.11.17 , 14:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Logged
Evgenio
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #16 on: 28.11.17 , 16:11 »
Share

А є у когось інфа, чи обговорення на форумі що до гілки з Ужгорода до Словаччини на Вельке-Капушани? Чи перспективна ця гілка для пасажирського руху?
Logged
Banderilliero
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #17 on: 29.11.17 , 16:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки.

Щодо колії 1435 від Чопа до Мукачево, то основне - не побудова платформи, а власне приведення тої колії в стан, придатний для пасажирського руху. Я вже писав в сусідній темі, що колія 1435 має оминати стрілки колії 1520 у кожній горловині проміжних станцій. Це криві, які не дозволятимуть швидко їхати, також не впевнений чи на перегонах дозволено хоча б 80 км/год. Для епізодичного ватнажного руху це не критично. Але якщо пасажирський потяг буде плентатись 1.5-2 години від Чопа до Мукачева (41 км), то чи є зміст його запускати?

Краще грамотно організувати пересадку в Чопі з/на угорський потяг, як для електричок, так і для ПДСів.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21524


View Profile
« Reply #18 on: 29.11.17 , 17:11 »
Share

якщо 2 години - сенсу звісно немає.
А от при часі в дорозі менше 1,5 годин (грубо кажучи навіть 1:29) - сенс все-ж є, за умови що ПТК буде під час руху.
Тобто грубо кажучи поки програш в часі прямування по 1435 мм у порівнянні з подоланням тієї-ж ділянки по 1520 мм менший ніж той час, що пасажири закладають на ПТК у Чопі - то вже якийсь сенс у русі по 1435 мм уже є, якщо це дозволяє зробити ПТК під час руху замість ПТК під час стоянки у Чопі.

Хоча звісно краще одразу відкривати з колією у кращому стані, просто щоб не напрацьовувати іміджу повільного транспорту, від котрого потім довго доведеться позбуватись.
« Last Edit: 29.11.17 , 17:11 by Maxy » Logged
gooley
Active user

Posts: 518


View Profile
« Reply #19 on: 29.11.17 , 23:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.071 seconds with 21 queries.