Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.18 , 09:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави

Pages: 1 2 [3]
Print
Author Topic: Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави  (Read 2058 times)
tera
Active user

Posts: 410


View Profile
« Reply #20 on: 29.11.17 , 23:11 »
Share

Подається як перемога.

Україна офіційно приєдналася до європейської транспортної мережі
24 листопада
Україна з 24 листопада офіційно стала частиною загальноєвропейської транспортної мережі TEN-T. Про це на своїй сторінці в Twitter написав міністр закордонних справ України Павло Клімкін.
За його словами, між Україною і Євросоюзом був укладений документ про «Взаєморозуміння високого рівня про поширення індикативних карт Європейської транспортної мережі TEN-T на Україну».
«Тільки що підписав Взаєморозуміння високого рівня про поширення карт Транс-європейської транспортної мережі (TEN-T) в Україні. Важливий крок для подальшої інтеграції транспортних мереж України та ЄС - тепер будемо в європейській мережі», - написав він.
Загальноєвропейська транспортна мережу TEN-T - це інфраструктурний проект Євросоюзу, який передбачає створення до 2050 року нової транспортної системи на території ЄС, яка складатиметься з 94 портів, 38 аеропортів та близько 15 тис. км швидкісних залізниць.
Рішення про поширення TEN-T на сусідні з ЄС країни, у тому числі на Україну, було прийнято 21 червня 2016 року в Роттердамі міністрами транспорту країн Євросоюзу, «Східного партнерства» та Європейською комісією.
https://zaxid.net/ukrayina_ofitsiyno_priyednalasya_do_yevropeyskoyi_transportnoyi_merezhi_n1442445

Є схемка.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #21 on: 30.11.17 , 01:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
сарказм?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #22 on: 30.11.17 , 01:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
сарказм?
Почему нет? Это же так по своковому - давайте сделаем какую-то типа временную хрень, попиаримся на ней, попилим денюшек, а потом будем думать о капитальном, а если эта хрень приживется, то и нормальный проект делать не будем, пусть так будет, денюшки с проектной документации тоже не копейки...
Все вот эти вот предложения из рубрики "а давайте сделаем хоть что-то" показывают насколько у нас нищий и не перспективный подход к проектам.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #23 on: 30.11.17 , 04:11 »
Share

А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті
Если во временном варианте, то гораздо проще не плодить лишних сущностей, а сделать поезд Чоп-Будапешт и к нему стыковочный поезд Мукачево-Чоп.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #24 on: 30.11.17 , 07:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
сарказм?
Почему нет? Это же так по своковому - давайте сделаем какую-то типа временную хрень, попиаримся на ней, попилим денюшек, а потом будем думать о капитальном, а если эта хрень приживется, то и нормальный проект делать не будем, пусть так будет, денюшки с проектной документации тоже не копейки...
Все вот эти вот предложения из рубрики "а давайте сделаем хоть что-то" показывают насколько у нас нищий и не перспективный подход к проектам.
Можливо, Ви маєте рацію. Але я цю пропозицію висунув, виходячи з того, які ми справді бідні (не конкретно, я, Ви чи ще хтось, а в плані державному, особливо в питаннях залізниці), неспроможні реалізовувати серйозні проекти за браком коштів. А також, не знаю чому, але любить наш народ жити надіями. Чиновники - про те, що ось-ось прийде інвестор з мільярдами і щось нам зробить. Люди - про те, що наша влада про нас дбає, он які проекти планує, от тільки поки грошей нема. Тому, як на мене, щоб цей мукачівсько-будапештський проект не обернувся черговим глобальним розчаруванням, я вважаю, що потрібно виходити з того, що є зараз, а не чекати, що "от-от" ще трішечки, і буде файно. Бо з чеканнями, як я вже писав, може витекти не 1 місяць і не 1 мільйон (і не гривень).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 415


View Profile
« Reply #25 on: 30.11.17 , 10:11 »
Share

Почему нет? Это же так по своковому - давайте сделаем какую-то типа временную хрень, попиаримся на ней, попилим денюшек, а потом будем думать о капитальном, а если эта хрень приживется, то и нормальный проект делать не будем, пусть так будет, денюшки с проектной документации тоже не копейки...
Все вот эти вот предложения из рубрики "а давайте сделаем хоть что-то" показывают насколько у нас нищий и не перспективный подход к проектам.

З точністю до навпаки. Ось ваше мислення - якраз і є прикладом дрімучого совка. Якщо завод - то найбільший у світі, якщо дорога - то бетонка така щоб пережила атомну війну і т.п. Капіталіст же вкладає гроші обережно. Перш ніж вбухувати великі кошти у ризикований проект, він спробує перевірити ідею з мінімальними вкладеннями(lean startup, так би мовити))
Тепер конкретно по Перевалочній Базі. Основна задача Мукачева в сполученні на Угорщину - слугувати пересадочним вузлом, при чому не стільки для тих, хто їде потягом з Львова чи Києва(для них пересадка що в Мукачеві, що в Чопі - один біс), як для тих, хто їде автобусом чи на авто всередині області, бо ж Мукачево це головний вузол автотранспортного сполучення в області. Автовокзал знаходиться поза межами комфортної пішохідної доступності як від залізничного вокзалу, так і від перевалки(інакше кажучи, все одно треба чимось під"їжджати). Тому, з цієї позиції варіант перевалочної бази цілком нормальний.
З іншого боку, сама нинішня платформа Перевалочна База знаходиться далеко від автодороги. Якщо ж робити нову платформу на території власне самої бази, то питання: чи буде це набагато дешевше, аніж перешити одну колію на 4-нитку по станції Мукачево? Казки про бідність УЗ вважаю перебільшеними. Наприклад, поступово проводяться роботи по повній двоколієзації ділянки Гребінка-Полтава. І все це - заради трьох пар хундаїв(бо ж вантажний рух там досить слабкий). На фоні витрат на багатокілометрову укладку нової колії, чи так багато коштує протягнути 1 км, хай і з укладанням кількох стрілок і глухих перетинів?
Logged
tera
Active user

Posts: 410


View Profile
« Reply #26 on: 05.04.18 , 20:04 »
Share

Омелян анонсував запуск Інтерсіті між Мукачевом та Будапештом (ВІДЕО)
Четвер, 5 квітня 2018

На запитання журналістів, про розвиток міжнародного залізничного сполучення, міністр зазначив, що вже в цьому році будуть помітні зміни в цьому напрямку.

— Безумовно це є у наших спільних планах із Укрзалізницею. Ще минулого року ми оголосили, що вже у 2018 році ми плануємо розпочати роботи по модернізації існуючої євроколії на території Закарпаття та запуску, умовно кажучи, інтерсіті між Будапештом і Мукачевом.
— Ми задоволені тим експериментом, який ми маємо по кордону Закарпаття. Він сполучає низку населених пунктів і його заповненість є рекордною по Україні. Коля я переконував Укрзалізницю, що треба запусками звісно, що всі думали, що буде мало пасажирів. Ми маємо плани щодо продовження інтерсіті до Ужгороду. Безперечно це буде дуже зручно для туристів, що приїжджають із центральної України, чи інших міст.
—Я дуже хочу, щоб це було зроблено цього року і майже всі можливості для цього є, але будемо бачити як Укразалізниця виконує свої власні плани.

Детальніше дивіться у сюжеті телеканалу «Сіріус»:
http://www.mukachevo.net/ua/news/view/314920
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.098 seconds with 21 queries.