Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.02.18 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави

Pages: 1 2 [3]
Print
Author Topic: Розвиток сполучення з використанням транскордонних ліній, що заходять вглиб сусідньої держави  (Read 1312 times)
tera
Active user

Posts: 318


View Profile
« Reply #20 on: 29.11.17 , 23:11 »
Share

Подається як перемога.

Україна офіційно приєдналася до європейської транспортної мережі
24 листопада
Україна з 24 листопада офіційно стала частиною загальноєвропейської транспортної мережі TEN-T. Про це на своїй сторінці в Twitter написав міністр закордонних справ України Павло Клімкін.
За його словами, між Україною і Євросоюзом був укладений документ про «Взаєморозуміння високого рівня про поширення індикативних карт Європейської транспортної мережі TEN-T на Україну».
«Тільки що підписав Взаєморозуміння високого рівня про поширення карт Транс-європейської транспортної мережі (TEN-T) в Україні. Важливий крок для подальшої інтеграції транспортних мереж України та ЄС - тепер будемо в європейській мережі», - написав він.
Загальноєвропейська транспортна мережу TEN-T - це інфраструктурний проект Євросоюзу, який передбачає створення до 2050 року нової транспортної системи на території ЄС, яка складатиметься з 94 портів, 38 аеропортів та близько 15 тис. км швидкісних залізниць.
Рішення про поширення TEN-T на сусідні з ЄС країни, у тому числі на Україну, було прийнято 21 червня 2016 року в Роттердамі міністрами транспорту країн Євросоюзу, «Східного партнерства» та Європейською комісією.
https://zaxid.net/ukrayina_ofitsiyno_priyednalasya_do_yevropeyskoyi_transportnoyi_merezhi_n1442445

Є схемка.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1279


View Profile
« Reply #21 on: 30.11.17 , 01:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
сарказм?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11317


View Profile
« Reply #22 on: 30.11.17 , 01:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
сарказм?
Почему нет? Это же так по своковому - давайте сделаем какую-то типа временную хрень, попиаримся на ней, попилим денюшек, а потом будем думать о капитальном, а если эта хрень приживется, то и нормальный проект делать не будем, пусть так будет, денюшки с проектной документации тоже не копейки...
Все вот эти вот предложения из рубрики "а давайте сделаем хоть что-то" показывают насколько у нас нищий и не перспективный подход к проектам.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3025


View Profile
« Reply #23 on: 30.11.17 , 04:11 »
Share

А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті
Если во временном варианте, то гораздо проще не плодить лишних сущностей, а сделать поезд Чоп-Будапешт и к нему стыковочный поезд Мукачево-Чоп.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1279


View Profile
« Reply #24 on: 30.11.17 , 07:11 »
Share

Якщо таки візьмуть німецькі дизель-поїзди, то, гадаю, можна було б не переробляти кілька складів на 1520, а запустити на транскордонні маршрути по колії 1435
Як варіант. Навіть у сполученні Мукачево - Будапешт. Поки місто зробить дорогу, поки УЗ - платформу, вкрадуть не 1 мільйон і пройде ще не 1 місяць. А так є з.п. Перевалочна база в Мукачеві. Там і суміщена колія, і готова платформа, і автодорога доходить до самої перевалки. В тимчасовому варіанті можна було б зробити стиковку поїзда з/на Європи на/з Львів чи навіть Київ, запровадивши українському поїзду зупинку на перевалці. І тоді нафіг здадуться ті ВБСи на Будапешт чи Відень.
Мудрейшая мысль +100500
сарказм?
Почему нет? Это же так по своковому - давайте сделаем какую-то типа временную хрень, попиаримся на ней, попилим денюшек, а потом будем думать о капитальном, а если эта хрень приживется, то и нормальный проект делать не будем, пусть так будет, денюшки с проектной документации тоже не копейки...
Все вот эти вот предложения из рубрики "а давайте сделаем хоть что-то" показывают насколько у нас нищий и не перспективный подход к проектам.
Можливо, Ви маєте рацію. Але я цю пропозицію висунув, виходячи з того, які ми справді бідні (не конкретно, я, Ви чи ще хтось, а в плані державному, особливо в питаннях залізниці), неспроможні реалізовувати серйозні проекти за браком коштів. А також, не знаю чому, але любить наш народ жити надіями. Чиновники - про те, що ось-ось прийде інвестор з мільярдами і щось нам зробить. Люди - про те, що наша влада про нас дбає, он які проекти планує, от тільки поки грошей нема. Тому, як на мене, щоб цей мукачівсько-будапештський проект не обернувся черговим глобальним розчаруванням, я вважаю, що потрібно виходити з того, що є зараз, а не чекати, що "от-от" ще трішечки, і буде файно. Бо з чеканнями, як я вже писав, може витекти не 1 місяць і не 1 мільйон (і не гривень).
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #25 on: 30.11.17 , 10:11 »
Share

Почему нет? Это же так по своковому - давайте сделаем какую-то типа временную хрень, попиаримся на ней, попилим денюшек, а потом будем думать о капитальном, а если эта хрень приживется, то и нормальный проект делать не будем, пусть так будет, денюшки с проектной документации тоже не копейки...
Все вот эти вот предложения из рубрики "а давайте сделаем хоть что-то" показывают насколько у нас нищий и не перспективный подход к проектам.

З точністю до навпаки. Ось ваше мислення - якраз і є прикладом дрімучого совка. Якщо завод - то найбільший у світі, якщо дорога - то бетонка така щоб пережила атомну війну і т.п. Капіталіст же вкладає гроші обережно. Перш ніж вбухувати великі кошти у ризикований проект, він спробує перевірити ідею з мінімальними вкладеннями(lean startup, так би мовити))
Тепер конкретно по Перевалочній Базі. Основна задача Мукачева в сполученні на Угорщину - слугувати пересадочним вузлом, при чому не стільки для тих, хто їде потягом з Львова чи Києва(для них пересадка що в Мукачеві, що в Чопі - один біс), як для тих, хто їде автобусом чи на авто всередині області, бо ж Мукачево це головний вузол автотранспортного сполучення в області. Автовокзал знаходиться поза межами комфортної пішохідної доступності як від залізничного вокзалу, так і від перевалки(інакше кажучи, все одно треба чимось під"їжджати). Тому, з цієї позиції варіант перевалочної бази цілком нормальний.
З іншого боку, сама нинішня платформа Перевалочна База знаходиться далеко від автодороги. Якщо ж робити нову платформу на території власне самої бази, то питання: чи буде це набагато дешевше, аніж перешити одну колію на 4-нитку по станції Мукачево? Казки про бідність УЗ вважаю перебільшеними. Наприклад, поступово проводяться роботи по повній двоколієзації ділянки Гребінка-Полтава. І все це - заради трьох пар хундаїв(бо ж вантажний рух там досить слабкий). На фоні витрат на багатокілометрову укладку нової колії, чи так багато коштує протягнути 1 км, хай і з укладанням кількох стрілок і глухих перетинів?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 21 queries.