Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Еду в Северодонецк! Как доехать и как уехать!

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Еду в Северодонецк! Как доехать и как уехать!  (Read 675 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1016


View Profile
« Reply #10 on: 05.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

автобусы неудобные и дорогие.
До речі так, теж звернув увагу, ціна щось близько 1 грн/км - напевно чи не найвища в Україні. На цьому фоні електрички Південної, які заходять на Донбас, з їхніми тарифами і відносно комфортними чистими салонами дуже сильно виграють у автоперевізників на конкурентних маршрутах.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #11 on: 05.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

автобусы неудобные и дорогие.
До речі так, теж звернув увагу, ціна щось близько 1 грн/км - напевно чи не найвища в Україні.
так, вищий тариф на автобус по Україні - лише на Skybus в
 аеропорт Бориспіль
Quote
На цьому фоні електрички Південної, які заходять на Донбас, з їхніми тарифами і відносно комфортними чистими салонами дуже сильно виграють у автоперевізників на конкурентних маршрутах.
не лише приміські електрички і не лише південної, а поїзд будь-якої категорії, навіть найдорожчої

Це ми тут собі звикли стереотипно вважати, що  IC+ на відстань 200-300 км - a-priorі програє по ціні автобусу (можливо виграючи по швидкості і зручності). А з тим тарифом на автобуси - десь недалеко за двохсотим кілометром ціна на автобус наздоганяє вартість проїзду на IC+
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #12 on: 05.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

До речі так, теж звернув увагу, ціна щось близько 1 грн/км - напевно чи не найвища в Україні.
так, вищий тариф на автобус по Україні - лише на Skybus в аеропорт Бориспіль
Цікаво було б подивитися, чи ситуація була такою самою, скажімо, чотири роки тому.
Я до того, що з 2014 року в тому напрямку, зі зрозумілих причин, підвищена кількість пільговиків, а з бюджетними компенсаціями, як відомо, є проблеми, і можна припустити, що перевізники саме на маршрутах на Донбас підвищують ціни на квитки для компенсації своїх збитків.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #13 on: 05.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Quote
Цікаво було б подивитися, чи ситуація була такою самою, скажімо, чотири роки тому.
тут немає жодної інтриги, ситуація такою не була. Я за тарифами постійно намагаюсь слідкувати і цей нюанс пам'ятаю чітко. Автобусний тариф був абсолютно невидатний, близький до середньоукраїнського.
Quote
Я до того, що з 2014 року в тому напрямку, зі зрозумілих причин, підвищена кількість пільговиків, а з бюджетними компенсаціями, як відомо, є проблеми, і можна припустити, що перевізники саме на маршрутах на Донбас підвищують ціни на квитки для компенсації своїх збитків.
Справа (переважно) не у пільговиках і не у компенсаціях я гадаю. Я б припустив що причиною є те, що ті ж перевізники обслуговують маршрути, де є ризик капітальних збитків, зокрема (уже були і мабуть і у подальшому неодоноразово будуть) серйозні ушкодження рухомого складу.

Тобто за те що перевізник продовжує виконувати рейси туди, де автобус може бути серйозно ушкоджено (і щось таке вже неодноразово ставалось) - влада дозволяє (закриваючи очі на певну сваволю перевізника) здерти більше грошей з пасажирів, зокрема і на маршрутах що самі по собі не є проблемними, а просто їм не пощастило опинитись найближчими сусідами проблемних і бути обслуговуваними тим самим перевізником.

Тобто грубо кажчи за те, що якийсь перевізник з Сіверськодонецька продовжує нести ризики виконуючи рейс Сіверськодонецьк - Станиця Луганська - держава заплющує очі на те, що той-же перевізник дозволяє собі взяти подвійну ціну і на маршруті Сіверськогодонецьк - Рубіжне також. Або наприклад з пасажири що їдуть з Дніпра до Покровська - переплачують за те, що той-же перевізник продовжує виконувати рейси кудись-там на схід від Покровська.

P.S. якщо що - у мене немає жодних свідчень чи документів, все - мій особистий домисел. Але по-моєму це аж надто очевидно.
« Last Edit: 05.12.17 , 17:12 by Maxy » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #14 on: 05.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Ну так а зараз наче й не має державного регулювання ціноутворення на пасажирські перевезення автомобільним транспортом.
Тарифи на внутрішньобласні, внутрішньорайонні та міські перевезення погоджуються з місцевими держадніміністраціями, а на міжобластних взагалі вільне ціноутворення.   
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #15 on: 06.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

Справа (переважно) не у пільговиках і не у компенсаціях я гадаю. Я б припустив що причиною є те, що ті ж перевізники обслуговують маршрути, де є ризик капітальних збитків, зокрема (уже були і мабуть і у подальшому неодоноразово будуть) серйозні ушкодження рухомого складу.
Це мені на думку не спало, але, очевидно, Ви праві в тому, що це теж важливий чинник. Але гадаю, що й пільговики таким чинником є.
У мене самого цього року була ситуація, коли мене в Полтаві відмовлялися взяти за посвідченням в автобус Покровськ — Київ, і перевізник розпинався в тому дусі, що "У мене й так по пів-автобуса військових на кожному рейсі, а тут ще й тебе з твоїм посвідченням УБД вези". Я з подібними порушеннями закону боровся й борюся (і на питання "А як мені їздити й возити УБД без компенсацій?" завжди відповідаю "Не можете з будь-яких причин, у тому числі незалежних від вас, вести діяльність з дотриманням законних вимог — значить, знімайте автобуси з маршрутів і займайтеся чимось іншим, а порушувати закон я вам не дам"), але розумію, що об'єктивно проблема компенсацій за пільговиків існує, не є дрібною, й можна очікувати, що на східних напрямках є більш відчутною для перевізників.
Logged
Gname
User

Posts: 38


View Profile
« Reply #16 on: 06.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Если до Северодонецка добиратся на поезде через "лисичанскую" ветку, то:
- чтобы доехать до Северодонецка на маршрутке надо выйти на ст.Рубежное и сразу после выхода из поезда бежать в конец платформы, туда где стоят таксисты. Автобус стоит там же. Бежать нужно потому что автобус далеко не всегда ждет отправления поезда, т.е. выхода всех потенциальных пассажиров. (Стоимость проезда 15 или 18 грн, точно не помню).
Со ст.Лисичанск маршруток на Северодонецк нет;
- чтобы дешевле добратся до Северодонецка на такси, следует выходить на ст.Лисичанск (цена такси порядка 70 грн, со ст.Рубежное около 90 грн).
« Last Edit: 06.12.17 , 20:12 by Gname » Logged
Серый_Лис
Active user

Posts: 668


View Profile
« Reply #17 on: 10.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Со ст.Лисичанск маршруток на Северодонецк нет.

Маршрутка на Северодонецк была и есть.
24 ноября лично видел
« Last Edit: 10.12.17 , 18:12 by Серый_Лис » Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.