Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.10.18 , 08:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення рівненщини з іншими регіонами (загальна тема)

Pages: 1 2 [3]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення рівненщини з іншими регіонами (загальна тема)  (Read 2052 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #20 on: 16.12.17 , 02:12 »
Share

В зв'язку з переводом 667/668 на щоденне курсування один з составів через день можна катати через Рівне, Львів, Тернопіль, Заліщики. З метою, так ссать, вивчення пасажиропотоку.

Також один з составів "Говножанщини", а саме 131/132 після Здолбунова слід завернути до Луцька, Ковеля.

А ковельський состав від 127/128 діючим графіком до Чорноліської, далі прокласти на Долинську, Миколаїв, Херсон.

Зазначений комплекс заходів сенсаційно забезпечить зв'язок Волині та Рівненщини з іншими регіонами України.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #21 on: 16.12.17 , 07:12 »
Share

В зв'язку з переводом 667/668 на щоденне курсування один з составів через день можна катати через Рівне, Львів, Тернопіль, Заліщики. З метою, так ссать, вивчення пасажиропотоку..
Не спорю ( Можливо і будуть пасажири) Але чим добиратися людям з роботи які працюють в Чернівцях з Снятина,Видинова,Заболотова,Матеівців    і Коломиї? так як остання Маршрутка з Чернівців відправляється о 20;00 і навіть якщо Фантастично встигнути на неї то з Снятина попасти в Видинів або в напрямку Коломиї не можливо!
ХОЧ Я ЗАБУВ ВИ Ж НЕ ВВАЖАЄТЕ ЗАЛІЗНИЧНИКІВ ЗА ЛЮДЕЙ!!!


Пропозиція тоді така Ви оплачуватимете проїзд тих працівників з вашої кишені!!! І тільки для того щоб вивчити міфічний пасажиропотік з Чернівців до Чорткова-Тернополя-Львова. Це стосується Івана і Вас Вікторе.

Також нагадаю Вам що при ваших маніпуляціях залишається без сполучення лінія Чернівці-Франківськ .

до речі з Відгуків по Чернівцях то багато невдоволених розхкладом 701\702 тому в такому графіку краще його було б запустити на Львів-Рахів а склад той в оборот 607\608 запустити таким чином мож обійтися 1 складом!
« Last Edit: 16.12.17 , 07:12 by Philip » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #22 on: 16.12.17 , 12:12 »
Share

Також один з составів "Говножанщини", а саме 131/132 після Здолбунова слід завернути до Луцька, Ковеля.
А ковельський состав від 127/128 діючим графіком до Чорноліської, далі прокласти на Долинську, Миколаїв, Херсон.
Тоді треба повертати Харків-Т.Шевченка, або аналог.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #23 on: 16.12.17 , 14:12 »
Share

Краще вже тоді Харків-Умань через день вести ниткою Ковель-Харків від Харкова до Шевченка чи навіть Цвіткового... Як у тій приказці не було б щастя так нещастя допомогло.
Для прикладу, зараз ті самі активісти з Бару, які вибили в УЗ повернення 757/758 М. П. - Київ тепер не задовольняються вимогою повернення потягу. Тепер вони збирають підписи під вимогою до УЗ повернути зупинки молдавських поїздів 61/62 і 341/342 по станціях Бар, Копай, Вендичани і Котюжани, запровадити на них попередній продаж квитків хоча б за 5 днів і скасувати обовязкову постіль. Аби зовсім не офтопити, скажу, що такі методи могли б згодитися мешканцям північних районів Рівненщини (Сарни, Костопіль і т. п.) у боротьбі за право їздити 371/372 формування БЧ без придбання постілі хоча б у внутрішньоукраїнському сполученні до Львова чи  Рівного. Втім то вже тема окремої розмови, якій не місце у цій темі.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #24 on: 16.12.17 , 15:12 »
Share

А коли 667/668 курсував через день, чому ви не волали, щоб хтось оплачував проїзд залізничників зі своєї кишені?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #25 on: 16.12.17 , 15:12 »
Share

А коли 667/668 курсував через день, чому ви не волали, щоб хтось оплачував проїзд залізничників зі своєї кишені?
Це називається, як їли пісну картоплю, сиділи тихо. Дали вареників - плачуть, чому без шкварок.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #26 on: 16.12.17 , 17:12 »
Share

А коли 667/668 курсував через день, чому ви не волали, щоб хтось оплачував проїзд залізничників зі своєї кишені?
в дні коли не було 667\668 їздили на загиблому 607\608!
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #27 on: 16.12.17 , 18:12 »
Share

Ага, і чекали на нього після кінця зміни понад чотири години. Ви ж залізничники, продавіть пригород з Чернівців після 20 години, то заповажаю. Сьогодні по буднях останній пригород Чернівці - Коломия відправляється о 08:40. Звісно, це піхвець. Навіть по легендарній Вафлярці й то краща ситуація. Але ми не будемо відмовлятись від ідей загальноукраїнських покращень, тільки тому що кріпкий майстер Палійчук не зможе після зміни налити стопіісят з пластикової півторачки, нарізати салка з цибулькою на газеті "Магістраль", і після цих нехитрих маніпуляцій добратись до рідного Заболотова.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #28 on: 17.12.17 , 18:12 »
Share

Ага, і чекали на нього після кінця зміни понад чотири години. Ви ж залізничники, продавіть пригород з Чернівців після 20 години, то заповажаю. Сьогодні по буднях останній пригород Чернівці - Коломия відправляється о 08:40. Звісно, це піхвець. Навіть по легендарній Вафлярці й то краща ситуація. Але ми не будемо відмовлятись від ідей загальноукраїнських покращень, тільки тому що кріпкий майстер Палійчук не зможе після зміни налити стопіісят з пластикової півторачки, нарізати салка з цибулькою на газеті "Магістраль", і після цих нехитрих маніпуляцій добратись до рідного Заболотова.
Взагалі-то 14:40 на Коломия останній.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.156 seconds with 21 queries.