Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.18 , 17:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Болгарські залізниці, БДЖ

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Болгарські залізниці, БДЖ  (Read 1089 times)
Г-дзе
Active user

Posts: 4744


View Profile
« Reply #10 on: 20.12.17 , 07:12 »
Share Reply with quote

Альфа, Идея.
Logged
joy
Active user

Posts: 24777


View Profile
« Reply #11 on: 20.12.17 , 10:12 »
Share Reply with quote

А есть еще карты, где не только комиссия за снятие ноль, но и курс конвертации не грабительский.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #12 on: 19.01.18 , 06:01 »
Share Reply with quote

Покатався :

1. В залі вильоту терміналу 1 аеропорту Софії був банкомат FiBank. Зняв 100 левів, взяли тільки 2% комісії Монобанку за знаття закордоном, курс нормальний.
2. Залізнична станція Искърско шосе нова,  інтегрована з станцією метро з такою ж назвою. Є "стєкляшка", де можна сховатись від вітру та дощу. Йти пішки з аеропорту нормально, хоча можна і підїхати частину шляху автобусом. Поки чекав свій поїзд прибув нічний Бургас-Софія, в сидячих вагонах вільно, люди спали на чотирьох кріслах.
3. "Путнический" (регионал) на Пловдив виконувався Siemens Desiro. Обмальований, побите скло. Інші поїзди, які я бачив, приблизно в такому ж самому стані..
4. Всередині тепло, відносно чисто. Щоправда в туалеті води не було (як не було її і в інших трьох поїздах БДЖ, якими я їздив).
5. Поїзд супроводжував дрімаючий поліцейський. Потім бачив наряд поліції в поїзді і по дорозі назад в Софію.
6. Взяв у кондуктора квиток до Якоруди туди-назад. Квиток виписаний вручну на бланку, вартість вона дивилась в табличках.
7. На Родопській вузькоколійці прокатився Семтември-Якоруда-Семтември, по дорозі побачив інші два поїзди. Склад - від 3 до 4-ьох вагонів. Кожен поїзд  має власну назву. Вагони відремонтовані, м'які крісла, тепло, великі чисті туалети (але знову без води!).
8. Той рейс, що о 8.31 з Семтември виконується поїздом з назвою "Родопи". Як я зрозумів, в 70-80их роках з такою назвою ходив фірмовий поїзд, з часом руху в 3.5 години замість 5-и, з буфетом та піснями-плясками. Тепер його відновили, але єдина відмінність від інших рейсів - це вагон-буфет та старі фотографії на стінах вагонів.
9. В вагоні-буфеті балканська музика та снеки,пиво,чай-кава по нормальним цінам. І розетки!
10. Сама вузькоколійка на мене супер-особливих вражень не справила. Гори красиві, але до Швейцарії далеко) Скоріше "родзинка" тут в "домашній" атмосфері у вагонах та в  цікавій місцевій публіці (бабульки, цигани тощо).  Хоча окремі ділянки, особливо від Семтември до Благоевграда дуже цікаві. Наприклад, коли наш та зустрічний поїзд їхали з різних боків долини і можна було дивитись як він потроху повзе вздовж схилу.
11. Частина станцій  та зупинок відремонтована, частина навпаки зовсім закинута. Бачив багато вантажних вагонів, через частину з них вже проросли дерева, але частина виглядає так що наче нещодавно їздили.
12. Розклад на цій вузькоколійці, таке враження, досить умовний. На станції, де розминались з зустрічними поїздами, або ми, або зустрічні завжди приходили з запізненням на 5-10 хвилин.
13. В Семтември вузькоколійка прибула з запізненням на 18 хвилин. Тобто "зривались" пересадки і на Софію, і на Пловдив. Кондуктор заздалегідь, які тільки стало відомо про це запізнення, ходила по вагону, питала хто куди їде і розповідала коли буде наступний поїзд у потрібному напрямку. По факту ж виявилось, що по Семтември вузькоколійку чекали і поїзд на Софію, і поїзд на Пловдив.
14. Чомусь у кондукторів немає навіть елементарних компостерів. Мій квиток був "валідований" спочатку розривом по середині, потім круглою діркою збоку, а в останній раз кондуктор просто написав ручкою дату, номер поїзда та підписався :)
15. Софійське метро поки що займає у мене перше місце по ідіотизму системи оплати. Разовий квиток діє півгодини, при чому час на турнікетах та на табло в метро на декілька хвилин відрізняється від реального. Денні проїздні в автоматі купити не можна, кас на станціях немає. Розкладу поїздів я теж не знайшов, тільки інтервали. В результаті 6 хвилин просидів на зупинці чекаючи поїзда ( і це в 17.30 буднього дня!), а потім побачивши що не вкладаюсь в півгодини - вийшов на зупинку раніше. Навіть поїздка з аеропорту на вокзал не буде вкладатись в ці півгодини! Цікаво, чи штрафують вони туристів за це і чи є контроль на турнікетах на виході на вокзалі. Ну і дивна сама схема організації руху, де є лінії метро в звичному розумінні, але поїзда їздять не по ним, а по маршрутам з петлями



« Last Edit: 19.01.18 , 06:01 by interfan » Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 214


View Profile
« Reply #13 on: 19.01.18 , 09:01 »
Share Reply with quote

Альфа, Идея.
Неужели они _при снятии вне Украины_ не берут комиссию? (В Украине-то многие не берут.)
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 214


View Profile
« Reply #14 on: 19.01.18 , 09:01 »
Share Reply with quote

Ну і дивна сама схема організації руху, де є лінії метро в звичному розумінні, але поїзда їздять не по ним, а по маршрутам з петлями
Ну, те, що однією й тією самою лінією ходять потяги метро зовсім різних маршрутів, і треба дивитися, куди йде потяг, що підійшов до платформи, не є чимось унікальним: в Нью-Йорку, наприклад, саме так.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #15 on: 19.01.18 , 11:01 »
Share Reply with quote

Альфа, Идея.
Неужели они _при снятии вне Украины_ не берут комиссию? (В Украине-то многие не берут.)
У Альфы от типа карты зависит величина лимита который можно снимать бесплатно где угодно (в любом банкомате, любой страны)
Logged
interfan
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #16 on: 19.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

Ну і дивна сама схема організації руху, де є лінії метро в звичному розумінні, але поїзда їздять не по ним, а по маршрутам з петлями
Ну, те, що однією й тією самою лінією ходять потяги метро зовсім різних маршрутів, і треба дивитися, куди йде потяг, що підійшов до платформи, не є чимось унікальним: в Нью-Йорку, наприклад, саме так.

Ну я не перший раз закордоном, бачив таке) Але від постсоціалістичної країни я очікував скоріше стандартну схему руху по лініям,ну можливо десь з окремими поїздами на відгалуження.

От тут хороша картинка, яка пояснює  чинну організацію руху https://en.wikipedia.org/wiki/Sofia_Metro#/media/File:Map8_eng_trans.png Поїзд з аеропорту робить петлю.

В метро ж на стінах висить інша схема, де є лінії, по типу цієї https://en.wikipedia.org/wiki/Sofia_Metro#/media/File:Sofia_Metro-Map.png Тут є окремо "червона" та окремо "синя" лінія.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 21 queries.