Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.18 , 03:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667  (Read 2745 times)
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« on: 16.12.17 , 19:12 »
Share

Я впевнений, що втрата ранкового прибуття з Франика-Чернівців до Львова значно плачевніша, ніж вечірній виїзд з Чернівців до Коломиї. А те, що між Тернополем та Чернівцями нема ПДСів взагалі та те, що зі Здолбунова на Львів після обіду ВЗАГАЛІ НЕМА НІЧОГО, це взагалі ппц.
Тому хорошим компромісним рішенням, щоб було "і вашим, і нашим", як на мене, було б:
- черезденний 667/668 поїзд Ковель - Чернівці гнати через Стоянів - Львів - Стрий - Франківськ і далі на свій графік, таким чином, щоб було зручне ранкове прибуття до Чернівців та Львова;
- черезденний 669/670 поїзд Ковель - Чернівці гнати через Рівне - Тернопіль - Стефанешти з таким же ранковим прибуттям до Чернівців та таким же вечірнім (близько 22-23 години) відправленням.
І це буде дійсно добре для значно ширшої аудиторії пасажирів, ніж мешканці лінії Чернівці - Коломия (для того кутка Іван планує поїзд Чернівці - Рахів пускати, але то вже передача з другого каналу).
« Last Edit: 16.12.17 , 19:12 by Doobey » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share

Развлекайтесь тут, в одном месте.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #2 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share

Стосовно 667 поїзда, і я, і Гарвона висували однакові пропозиції. Але чомусь мені виділили фантастичну тему. Прикольно. Виходить, якщо "слово" сказав один форумчанин, це сприймається як фурор, як щось справді варте уваги. Якщо ж інший мовив те саме "слово", відразу треба обісрати і назвати ті ж самі слова фантазіями. Прям не форум, а закритий клуб для своїх. Ну що ж, дякую за таку "честь".
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #3 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share

Носовички есть, или выслать? Учитесь отключать эмоции перед публичными выступлениями.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #4 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share

Ха-ха. Вкотре переконуюсь в упередженому ставленні та поділі на "своїх" і "чужих" на цьому форумі.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #5 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share

Ха-ха. Вкотре переконуюсь в упередженому ставленні та поділі на "своїх" і "чужих" на цьому форумі.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3587


View Profile
« Reply #6 on: 16.12.17 , 20:12 »
Share

Може той черезденний, що через Заліщики, Тернопіль, таки з Чернівців через Коломию покладемо? Для вивозу лінії. Я подивився, там дійсно срака, з Чернівців нема нічого. Такий маршрут пройде через Іванову Городенку і зв'яже її зі Львовом, Рівним та Луцьком, отже, можна буде підключити потужну артилерію. Самі по собі залізничники, яким нема чим їхати після 20-ї з Чернівців на Коломию, дизель не проб'ють, кишка тоненька.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #7 on: 16.12.17 , 21:12 »
Share

Вікторе, якщо чесно, то я в тих південнотернопільських краях буваю раз-максимум 2 на рік, з перевіркою, або якщо якийсь форс-мажор. І то мене питання, як туди добратися, не хвилює в тих ситуаціях. Лінія Рівне - Львів - це вже ближче до серця. Але я не хочу тут кидатися гучними фразами, щоб на наступній перевірці мене чортківці чи заліщинці не закидали тухлими яйцями, коли взнають, що я просто опустив руки в питанні сполучення їхніх країв зі Львовом.
Як би не було, а питання проходження 667/668 поїздом Стрия, щоб забезпечити дзеркальний овернайт між Львовом та Чернівцями, як на мене, має право на життя. Пам'ятаю, як цього літа зраділи Калуш з Долиною, коли мали змогу проїхатися 133/134. Там теж *опа.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3587


View Profile
« Reply #8 on: 16.12.17 , 21:12 »
Share

Якщо мій трамвайчик Миколаїв - Рахів колеги візьмуть в роботу, то 667/668 через Стрий, Калуш вже буде не потрібний.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #9 on: 16.12.17 , 21:12 »
Share

Якщо мій трамвайчик Миколаїв - Рахів колеги візьмуть в роботу, то 667/668 через Стрий, Калуш вже буде не потрібний.
В такому випадку треба, щоб 667/668 був максимально повільним та забезпечував ранкове, а не посеред ночі, прибуття до Львова, бо наш народ ще нескоро відвикне від овернайтів, в яких можна виспатися по дорозі з Рахова/Ужгорода/Чернівців і приїхати до початку роботи до Львова.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 21 queries.