Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667  (Read 3427 times)
Doobey
Active user

Posts: 1415


View Profile
« Reply #10 on: 16.12.17 , 21:12 »
Share

Є ще така думка:
- 667/668 залишити через Франик, тільки через день ганяти через Стоянів/Рівне;
- взяти в Ковелі вагончиків з відміненого 792 та ще парочку і пустити черезденний Ковель - Рахів через Рівне-Тернопіль в той день, коли 667 піде через Стоянів, таким чином, на лінії Ковель - Рівне - Красне буде щоденний "cowboy-train";
- графіки скласти таким чином, щоб був дзеркальний овернайт між Львовом та Чернівцями щодня, а також, щоб забезпечувалася пересадка по Коломиї з поїзда Ковель - Рахів на Ковель - Чернівці та зворотньо.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #11 on: 16.12.17 , 22:12 »
Share

Самі по собі залізничники, яким нема чим їхати після 20-ї з Чернівців на Коломию, дизель не проб'ють, кишка тоненька.
От з цим я згоден на всі 100% при відміні дизеля Коломия-Завалля коли він забезпечував доїзд в Чернівці з пересадкою на Вижницький почали писати скарги в Управління ЛЗ ! Ви не повірите но відповідь вбила на той час!( Не подобається звільняйтеся а ми не маємо Дизелів на цей маршрут)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #12 on: 16.12.17 , 23:12 »
Share

Вася, не бунтуй, якщо старший вахтер сказав, що це фантазія - значить фантазія!

Стосовно Чернівців і Коломиї. Я за професією програміст, і у програмістів є такий термін - "костиль". Це коли нема часу щось написати(програмний код) по-нормальному, а треба швидко зробити якийсь функціонал "аби працювало", то програміст "ставить костиль". Костиль дає задовільне рішення в короткостроковій перспективі, але обертається великим геморроєм у довгостроковому періоді.
Так ось, використання пдса, хай і не дуже далекого прямування, в якості єдиного варіанту розвозу на приміську відстань - це уже костиль.
Далі, заворот пропонованого варіанту пдса через Коломию-Городенку - це, звичайно, костиль ще більший, костиль у квадраті.
Quote
Але чим добиратися людям з роботи які працюють в Чернівцях з Снятина,Видинова,Заболотова,Матеівців    і Коломиї?
668-й має зупинки тільки в Снятині і Заболотові, то ж проблема жителів Видинова, Вовчківців, Матеївців все одно залишається невирішеною.
Я вважаю: якщо існує проблема вечірнього виїзду з Чернівців на Коломию, треба все ж таки намагатись вирішити її правильним шляхом, а саме  - через призначення приміського потягу.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1415


View Profile
« Reply #13 on: 16.12.17 , 23:12 »
Share

Вася, не бунтуй, якщо старший вахтер сказав, що це фантазія - значить фантазія!
Та я не бунтую. Радше навпаки - не кожного дня виділяють іменну тему на форумі:)
А ти як вважаєш, яке найоптимальніше рішення для 667/668? Чи краще нічого не чіпати і не ставити "костилів"?
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #14 on: 17.12.17 , 01:12 »
Share


Quote
Але чим добиратися людям з роботи які працюють в Чернівцях з Снятина,Видинова,Заболотова,Матеівців    і Коломиї?
668-й має зупинки тільки в Снятині і Заболотові, то ж проблема жителів Видинова, Вовчківців, Матеївців все одно залишається невирішеною.
Я вважаю: якщо існує проблема вечірнього виїзду з Чернівців на Коломию, треба все ж таки намагатись вирішити її правильним шляхом, а саме  - через призначення приміського потягу.


667\668 має зупинки як у Видинові так і в Матеївцях Технічні в напрямку Ковеля а про Вовчківці я нічого не писав!
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #15 on: 17.12.17 , 01:12 »
Share

Quote
А ти як вважаєш, яке найоптимальніше рішення для 667/668? Чи краще нічого не чіпати і не ставити "костилів"?
Я уже свою думку висловлював з цього приводу. Варіанти і через ІФ-Калуш, і через Чортків добрі. Через Чортків мабуть краще, бо з Калуша і Долини до Львова значно ближче і відтак пасажири більш будуть схильні їхати автобусом, а з Чорткова прямих рейсів всього 1 чи 2, а з усяких Копичинців чи Хоросткових так взагалі нуль.
Стосовно північної частини маршруту - однозначно треба через Рівне, і то кожного дня. Жителі Стоянова і Радехова хай послуговуються приміськими потягами і не скиглять, тому що горизонт їх потреб - Львів і Луцьк, а мати окремий потяг на ІФ та Чернівці - занадто жирно.
Аргумент "це викличе незадоволення жителів певних районів" - до сраки. І про "відсутність альтернатив" - теж до сраки.
Будь-яка зміна графіку будь-якого потягу - буде невигідною і незручною для якоїсь групи пасажирів. І навпаки, за умов низької вартості квитка(в порівнянні з автотранспортом) будь-який, навіть найбільш абсурдний графік і маршрут матимуть своїх прихильників. Запустіть потяг Бучач - Жашків через Сарни з відправленням о 2 ночі, дайте йому походити кілька місяців, потім спробуйте відмінити - і знайдуться десятки а то й сотні пасажирів, які ним користувались, він був їм дуже зручний і необхідний і без нього їхнє життя неможливе. Тому аргументи про "соціальну значущість" і "безальтернативність" по суті являються спекулятивними, популістськими. Звичайно, їх можна використовувати як ефективну зброю проти чиновників(як і вони використовують її проти нас), але у серйозному обговоренні на форумі вони автоматично переводять тему на базарно-кухонний рівень.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1415


View Profile
« Reply #16 on: 17.12.17 , 22:12 »
Share

Quote
А ти як вважаєш, яке найоптимальніше рішення для 667/668? Чи краще нічого не чіпати і не ставити "костилів"?
Я уже свою думку висловлював з цього приводу. Варіанти і через ІФ-Калуш, і через Чортків добрі. Через Чортків мабуть краще, бо з Калуша і Долини до Львова значно ближче і відтак пасажири більш будуть схильні їхати автобусом, а з Чорткова прямих рейсів всього 1 чи 2, а з усяких Копичинців чи Хоросткових так взагалі нуль.
Стосовно північної частини маршруту - однозначно треба через Рівне, і то кожного дня. Жителі Стоянова і Радехова хай послуговуються приміськими потягами і не скиглять, тому що горизонт їх потреб - Львів і Луцьк, а мати окремий потяг на ІФ та Чернівці - занадто жирно.
Аргумент "це викличе незадоволення жителів певних районів" - до сраки. І про "відсутність альтернатив" - теж до сраки.
Будь-яка зміна графіку будь-якого потягу - буде невигідною і незручною для якоїсь групи пасажирів. І навпаки, за умов низької вартості квитка(в порівнянні з автотранспортом) будь-який, навіть найбільш абсурдний графік і маршрут матимуть своїх прихильників. Запустіть потяг Бучач - Жашків через Сарни з відправленням о 2 ночі, дайте йому походити кілька місяців, потім спробуйте відмінити - і знайдуться десятки а то й сотні пасажирів, які ним користувались, він був їм дуже зручний і необхідний і без нього їхнє життя неможливе. Тому аргументи про "соціальну значущість" і "безальтернативність" по суті являються спекулятивними, популістськими. Звичайно, їх можна використовувати як ефективну зброю проти чиновників(як і вони використовують її проти нас), але у серйозному обговоренні на форумі вони автоматично переводять тему на базарно-кухонний рівень.
Якщо так, то варто згадати і про таке: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116787.msg468940#msg468940
Також є варіант видовжити маршрути ДПКр та ПЕСи до Луцька та Чернівців, відповідно, щоб вийти на такі графіки:
Чернівці 06:00 - Луцьк 13:00 - 16:00 - Чернівці 23:00
Луцьк 06:00 - Чернівці 13:00 - 16:00 - Луцьк 23:00


1 день в тиждень давати на ТО, як зараз.
1 день - рейси лише до Львова для проходження наступного дня ТО.
Може, 7 годин в такому транспорті не зовсім зручно, але кому треба буде з кінця в кінець, зможе скористатися 668.
А УЗ як зрадіє від економії соляри, ммм!
Але я на цьому варіанті не наполягаю. В теперішніх реаліях, можливо, краще спершу через день ганяти 668 через Рівне. Щоб за деякий час УЗ сама сказала "через низьку населеність та великі експлуатаційні витрати на дільниці Луцьк - Стоянів -Львів... і т.д.".
Logged
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #17 on: 18.12.17 , 00:12 »
Share

Вариант запустить поезд 668 (с измененным номером) маршрутом Ковель - Ровно - Тернополь - Стефанешты - Коломыя - Черновцы в целом неплохой. Видимо, от него отказываются по причине плохого состояния железной дороги на участке Тернополь - Стефанешты - Коломыя. Пусть бы ходил себе через день новый маршрут.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #18 on: 18.12.17 , 00:12 »
Share

Видимо, от него отказываются по причине плохого состояния железной дороги на участке Тернополь - Стефанешты - Коломыя.
Поезд Киев-Рахов как там ходит?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2963


View Profile
« Reply #19 on: 18.12.17 , 03:12 »
Share

Рахов - это место силы, как Ах-То, скажем, там и бронепоезд прошел бы.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.146 seconds with 21 queries.