Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 16:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Author Topic: [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667  (Read 1372 times)
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #40 on: 19.12.17 , 10:12 »
Share Reply with quote

В прольоті з чим? Є 701/702, ще через день 135/136, зробіть гіпотетичний потяг по інших днях.
В прольоті з тим, що дільниця Чернівці-Франківськ-Львів втратила один ковбойський 607 і цю дірку нібито закрили іншим щоденним ковбоєм 667. А як ми через день кинем його на Тернопіль, то, напевно, "вони" будуть ставати на захист Франика і Коломиї, як писав Микола.
Кажете, інший гіпотетичний потяг...
А як щодо такої гіпотези:
-668 Чернівці - Ковель чернівецького формування по парних через Франківськ, Моршин, Рівне;
-670 Чернівці - Ковель ковельського формування по непарних через Стоянів, Тернопіль;
-672 Чернівці - Сарни (Удрицьк/Рафалівка) чернівецького формування по непарних спільною ниткою від Чернівців до Рівного в обидва боки з 668. Поліщуки вже давненько не мали нормальних сполучень. 142 не підходить для ліній Рівне - Сарни - Удрицьк, а 372 - міжнародний зі своїми приколами в продажі квитків. Такий варіант можливий?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3430


View Profile
« Reply #41 on: 19.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Logist, або я вже сплю, або ті варіанти, які виклали Ви, не передбачають зв'язку Рівного з Тернополем.
Не спите, так і є. Щось мені підказує, що він зараз не потрібен, для простішого розуміння, щоб не робити зайвий крюк Красне-Львів.

Андрію, крюк через Красне таки потрібен, аби не рушити накатані потоки, з одного боку, лінії через Радехів – на Франківськ (це в основному студенти), і з Рівного – до Тернополя (це той мізер, який встиг накатати 791/792, але він є). Той мізер ми доповнюємо івановою вотчиною, Чортковим і Заліщикам, яким буде зручно їхати у Львів – і отримаємо потік, за який більш-менш буде не соромно.

Можна Красне без зупинки в усі чотири сторони, щоб ніхто у графіку не відчував цей крюк, та й мать його туди )
« Last Edit: 19.12.17 , 13:12 by Віктор Гарвона » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #42 on: 19.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Та, в принципі, заїзд до Львова вирве з графіку не більше часу, ніж заїзд ковельських поїздів до Луцька. Бо хоч і дільниця Ківерці - Луцьк менша за Красне - Львів, зате там треба міняти напрямок двічі: по Ківерцях і по Луцьку, а в даному випадку зміна буде лише по Львову. Як на мене, то народ накатається і згодом не буде звертати уваги на цей заїзд, так само, як зараз вже давно всі звикли з Луцьком.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3430


View Profile
« Reply #43 on: 19.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Є така приказка "я художник, я так бачу". Так от, швидше за все у нас не буде двох поїздів Чернівці – Ковель. Бо для пропонованого поізда через іванову вотчину я бачу Чернівці 20-21, Коломию 21-22 вотчину після 23-ї години, Тернопіль 4-5 ранку, Львів 6-7 ранку, Рівне 10 ранку, Луцьк 11 з гаком, до Ковеля він просто не встигне змотатись. Бо назад думаю Луцьк має бути 15-16 година, Рівне 17 година, Львів 20-21 година, Тернопіль 23 година, вотчина 5 ранку, Коломия 6-7 ранку, Чернівці до восьмої ранку.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1174


View Profile
« Reply #44 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Вікторе, я думав, ви жартували, коли писали, що пропонований поїзд може поїхати з Чернівців до Стефанешт через Коломию.
Якщо вже так хочеться, то, як на мене, краще 668 лишити через день на Стрийсько-Коломийському ходу, а через Рівне-Тернопіль-Стефанешти ганяти через день Чернівці - Ковель (чи хай вже Луцьк) чернівецького формування та Ковель - Рахів (Ворохта) ковельського формування.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11175


View Profile
« Reply #45 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Андрію, крюк через Красне таки потрібен, аби не рушити накатані потоки, з одного боку, лінії через Радехів – на Франківськ (це в основному студенти), і з Рівного – до Тернополя (це той мізер, який встиг накатати 791/792, але він є). Той мізер ми доповнюємо івановою вотчиною, Чортковим і Заліщикам, яким буде зручно їхати у Львів – і отримаємо потік, за який більш-менш буде не соромно.
Тоді про яку оптимізацію чи щось ми говоримо? 667/668 повинен залишатись своїм маршрутом, хіба що через Моршин, щоденно. А для того мізера від 791 нехай в Чернівцях шукають вагончики на один склад для маршруту Чернівці-Луцьк, краще по дням тижня. Можете там дофантазувати якийсь крутий обіг типу Луцьк - Білгород-Дністровський :)
Logged
birys5
Active user

Posts: 184


View Profile
« Reply #46 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Андрію, крюк через Красне таки потрібен, аби не рушити накатані потоки, з одного боку, лінії через Радехів – на Франківськ (це в основному студенти), і з Рівного – до Тернополя (це той мізер, який встиг накатати 791/792, але він є). Той мізер ми доповнюємо івановою вотчиною, Чортковим і Заліщикам, яким буде зручно їхати у Львів – і отримаємо потік, за який більш-менш буде не соромно.
Тоді про яку оптимізацію чи щось ми говоримо? 667/668 повинен залишатись своїм маршрутом, хіба що через Моршин, щоденно. А для того мізера від 791 нехай в Чернівцях шукають вагончики на один склад для маршруту Чернівці-Луцьк, краще по дням тижня. Можете там дофантазувати якийсь крутий обіг типу Луцьк - Білгород-Дністровський :)
Згіден з логістом...
Logged
byfly
Active user

Posts: 218


View Profile
« Reply #47 on: 20.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

Так вы попробуйте прописать маршруты по остальным станциям. Варианты предлагаются хорошие, в том числе и до Удрицка. Если назначаются дополнительные поезда, то есть и вагоны, есть и локомотивы. Просто прописать, что в пиковые нагрузки (Новый год, Пасха и т.д.) данные поезда могут быть отменены (или будут отменяться) полностью или частично для того, чтобы эти вагоны направить на более загруженные участки.
Logged
byfly
Active user

Posts: 218


View Profile
« Reply #48 on: 20.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Кстати, а куда делся ещё один состав от 608-го? Дело в том, что 608-й делал оборот по Черновцам каждые сутки, а 668-й - один раз в двое суток. Никто не задумывался над этим? Или один состав 608-го списали? И впридачу локомотив.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #49 on: 20.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Кстати, а куда делся ещё один состав от 608-го? Дело в том, что 608-й делал оборот по Черновцам каждые сутки, а 668-й - один раз в двое суток. Никто не задумывался над этим? Или один состав 608-го списали? И впридачу локомотив.
Я все расписывал, куда делись вагоны в Черновицком депо от 605/606 и 607/608.
Если коротко - все с отмененными московскими ВБСами ушло на 135/136, второй состав на 667/668 и дополнение до полной схемы 117/118, так как ранее там были в составе киевские вагоны, теперь нет.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.