Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.18 , 09:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Author Topic: [Fantasy] Doobey-оптимізаця 667  (Read 3129 times)
byfly
Active user

Posts: 248


View Profile
« Reply #50 on: 20.12.17 , 22:12 »
Share

Кстати, а куда делся ещё один состав от 608-го? Дело в том, что 608-й делал оборот по Черновцам каждые сутки, а 668-й - один раз в двое суток. Никто не задумывался над этим? Или один состав 608-го списали? И впридачу локомотив.
Я все расписывал, куда делись вагоны в Черновицком депо от 605/606 и 607/608.
Если коротко - все с отмененными московскими ВБСами ушло на 135/136, второй состав на 667/668 и дополнение до полной схемы 117/118, так как ранее там были в составе киевские вагоны, теперь нет.
Так 606-й вроде как ходит. Его же не отменили. Тогда куда делся состав 135/136? Ну, одесский? Переносят от одной дороги к другой.
Logged
Philip
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #51 on: 20.12.17 , 23:12 »
Share

Кстати, а куда делся ещё один состав от 608-го? Дело в том, что 608-й делал оборот по Черновцам каждые сутки, а 668-й - один раз в двое суток. Никто не задумывался над этим? Или один состав 608-го списали? И впридачу локомотив.
Я все расписывал, куда делись вагоны в Черновицком депо от 605/606 и 607/608.
Если коротко - все с отмененными московскими ВБСами ушло на 135/136, второй состав на 667/668 и дополнение до полной схемы 117/118, так как ранее там были в составе киевские вагоны, теперь нет.
Так 606-й вроде как ходит. Его же не отменили. Тогда куда делся состав 135/136? Ну, одесский? Переносят от одной дороги к другой.
605\606 тепер обертається сам на себе і формується Львовом а от і мені цікаво куди пішли вагони від 135\136 одеського формування 2 склади 16+15 вагонів?
« Last Edit: 20.12.17 , 23:12 by Philip » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6884


View Profile
« Reply #52 on: 20.12.17 , 23:12 »
Share

Так 606-й вроде как ходит. Его же не отменили. Тогда куда делся состав 135/136? Ну, одесский? Переносят от одной дороги к другой.
605/606 теперь львовский,
одесские составы от 135/136 теперь скорее всего перешли на 25/26-33/34.
Львовские составы от 25/26 теперь скорее всего ушли на 275/276 и 605/606. Ну и что-то списали, и освободившиеся вагоны раскидали по другим составам вместо выбывших.

Я не думаю, что там чего-то особо перегоняли с одной дороги на другую.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #53 on: 21.12.17 , 00:12 »
Share

Ніхто нічого не переганяв нікуди.
За чернівецькі вагони Сергій Кримчанин все розписав - дали на 135/136 і підлатали 117.
У Львові 2 состави 25/26 розкидали на 275, 605 і 145. Може, щось лишилося, то підлатали діри в якихось составах.
А в Одесі состави 135/136 пішли на 25/26. Під 35 дали, швидше за все, відКВРні вагони. Бачив недавно у Львові на пероні 4 блискучі від свіжої фарби вагончики Одеса-Перемишль. Не мав часу глянути на рік випуску, але, судячи з шоколадної оббивки, певно не нові.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #54 on: 29.01.18 , 23:01 »
Share

Нарешті дочекався відповіді

Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #55 on: 30.01.18 , 00:01 »
Share

Иванов заступик, на директора чемоданчик от одесских зайцев оказался маловат :)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #56 on: 30.01.18 , 07:01 »
Share

Иванов заступик, на директора чемоданчик от одесских зайцев оказался маловат :)
Я їх там не знаю нікого. Так здивувався, що нарешті прислали більш-менш адекватну відповідь. А то раніше - тупі відмазки в стилі "ні, бо не так".
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #57 on: 30.01.18 , 12:01 »
Share

нарешті прислали більш-менш адекватну відповідь.
Що в ній адекватного? Відпрацьовується питання технічної можливості - це означає - ми вас почули, не більше, інакше відповідь була б більш розгорнутою, та містила меньше води з початку листа.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #58 on: 30.01.18 , 12:01 »
Share

нарешті прислали більш-менш адекватну відповідь.
Що в ній адекватного? Відпрацьовується питання технічної можливості - це означає - ми вас почули, не більше, інакше відповідь була б більш розгорнутою, та містила меньше води з початку листа.
В попередніх відповідях взагалі були конкретні відмови та рекомендації користуватися "мегазручними" пересадками.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #59 on: 30.01.18 , 19:01 »
Share

Доручення КВР з питань транспорту щодо освоєння чортківської ділянки було ухвалено ще 16 квітня 2016 року (сторінка 3).
Нічого кращого до 9 ранку попереднього дня я не отримав, тому спросоння згенерував "аби що". Я це теж визнаю. Колись була тема щодо формування пропозицій для поїздів на теренах ЛЗ.. її закрили, здається через ті здолбунівські рекомбінації.
Якщо маєте слушні пропозиції, то весною 2019 року їх можна відобразити в наступних рекомендаціях за результатами виїзного засідання. Ще маємо рік і 3 місяці, тому є шанс згенерувати слушні ідеї.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 21 queries.