Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 18:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція щодо збереження та оптиміціїї п.13/14 Київ - Солотвино

Pages: [1] 2 3
Print
Author Topic: Пропозиція щодо збереження та оптиміціїї п.13/14 Київ - Солотвино  (Read 21535 times)
smts
User

Posts: 45


View Profile
« on: 19.12.17 , 14:12 »
Share

Я так розумію, що поїзду №13/14 Київ – Солотвино  через ст.Сянки залишилося їздити недовго. Тому чому б не розділяти та об’єднувати його по ст.Львів???
Додатковий локомотив, що чекає без діла майже добу на ст.Волосянка та ст.Сянки можна задіяти для цього, оскільки 20 вагонів на Ужоцькому перевалі без допоміжного локомотива дійсно не обійтися, а також на лінії Львів – Сянки – Ужгород не передбачено жодної станції де б вміщалися на перон 20 вагонів. Тому чому б не розполовинити даний состав: ваг.№11-18 Київ – Чоп + 2 вагони №25, 26 Київ – Кошіце катати через ст.Лавочне, тоді б і Мукачево отримало б відмінений поїзд. А вагони №1-10 Київ - Солотвино катати через ст.Сянки, які б точно вже мали заповненість як Ужгородом так й іншими меншими населеними райцентрами цієї ліні. Відповідно як кажуть: «і вовки були ситі та і вівці цілі», тобто і люди мали б поїзд до столиці довго очікуваний і обіцяний та і залізниця б не казала, шо 20 вагонів возять воздух по лінії Ужгород - Сянки – Самбір, а на іншій лінії спостерігається невивіз. Думаю, що великих змін для цього та додаткових локомотивів не потрібно, оскільки б через Ужоцький перевал 10 вагонів без проблем вже витягнув би один локомотив, а Мукачево отримало хоча б половинку з відміненого поїзда, а також закордонні вагони на Кошіце, які були б більш затребувані, ні ж для хуторів із Сянок.
Орієнтовні графіки для прикладу +/- 15 хв. як вже підійшло б для стиковки з  іншими поїздами:

№13/14:         
02:26 (26) 02:52   Львів           03:16 (30) 03:46
06:04 (2) 06:06           Сянки   23:53 (2) 23:55
08:40 (17) 08:57   Ужгород   21:20 (18) 21:38
09:23 (26) 09:49   Чоп           20:26 (30) 20:56
Зі всіма діючими зупинками

№213/214:         
02:26 (49) 03:15   Львів           02:40 (66) 03:46
05:44 (2) 05:46           Лавочне   00:12 (3) 00:15
07:24 (6) 07:30           Мукачево   22:24 (6) 22:30
08:28                    Чоп                         21:28
Із стандартними зупинками даної лінії: Стрий, Сколе, Славське, Лавочне, Воловець, Свалява, Карпати, Мукачево, Батєво


Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3834


View Profile
« Reply #1 on: 19.12.17 , 15:12 »
Share

Пропозиція прекрасна. Давно я не бачив таких прекрасних пропозицій. Але є одне АЛЕ.

В пропонованих стиковках

Львів           02:40 (66) 03:46

сам по собі виїзд зі Львова в 03:46 означає й далі уйобищне прибуття в Київ, що є головною проблемою даного поїзда!!! А береться ця проблема – з часу прибуття міжнародних вагонів, і подальшого маршруту. Сама ідея прогнати цю групу через Мукачево має бути використана передусім для того, щоб прискорити поїзд уже по Львову на дві години, а переклавши по-новому на ділянці Львів – Київ і забравши заїзд у Жмеринку – прискорити ще на годину, і нарешті повернутись до зручного прибуття до столиці в 10 ранку.

Ви можете сказати: так сянківсько-солотвинська група ж не буде встигати. А от для цього треба цій групі заїзд в Чоп не робити (ібо нефіга), локомотив міняти по Батьово, і скоротити перестій по Солотвино десь на півгодини-годину.

І тоді все буде тіп-топ.

Будь-які інші пропозиції, які не мають за мету виправити пидорастичні відправлення/прибуття по столиці, це пропозиції заради пропозицій, не більше того.
Logged
smts
User

Posts: 45


View Profile
« Reply #2 on: 19.12.17 , 15:12 »
Share

Я згоден, просто було на метіі як вийти з даного положення, зберігши поїзд на лінії Ужгород - Сянки та прицьому не перекроювати багато графіків, оскільки у нашій державі все через "жопу" робиться тому й у даному випадку так вийшло)
« Last Edit: 19.12.17 , 15:12 by smts » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #3 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

Альтернативна пропозиція:
1) поїзд 49/50 зробити двогрупним з групою вагонів Київ-Чоп з розгрупуванням по станції Самбір
2) поїзду 13/14 повернути графік і маршрут поїзда 213/214
3) курсування вагонів Київ - Кошице встановити у складі поїзда 29/30, додавши заїзд у Чоп та прискоривши його на ділянці Київ-Львів шляхом зміни маршруту через Коростень
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #4 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

Ви можете сказати: так сянківсько-солотвинська група ж не буде встигати. А от для цього треба цій групі заїзд в Чоп не робити (ібо нефіга), локомотив міняти по Батьово
На самом деле если локомотив менять, то нет особой разницы заезжать в Чоп или нет. По Чопу менять даже удобнее, ибо экономится время на маневрах.

Вообще если на пальцах, то получается примерно так. И видно что время оборота маловато по Солотвино. В общем обороте с 601/602 солотвинскую группу никак нельзя закрутить?..

за основу взяты старый ужгородский график 13/14 и текущий график 13/14 с остановками по мелким станциям на участке Ужгород - Самбор

Киев 18:34
Львов 3:20 - 3:46 (отцепка солотвинской группы)
Мукачево 8:06-8:11
Чоп 9:02-9:25 (отцепка вагона в Кошице
Ужгород 9:50

Львов 04:00
Сянки 7:15-7:25
Ужгород 10:00-10:10
Батево 11:00-11:20
Солотвино 14:50



Солотвино 15:17
Батево 18:55-19:20
Ужгород 20:10-20:15
Сянки 22:40-22:50
Львов 2:13

Ужгород 20:00
Чоп 20:24-20:54 (прицепка вагона в Кошице)
Мукачево 21:55-22:00
Львов 02:15-02:40 (прицепка солотвинской группы)
Киев 11:35
Logged
Entony
Active user

Posts: 2329


View Profile
« Reply #5 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

Альтернативна пропозиція:
1) поїзд 49/50 зробити двогрупним з групою вагонів Київ-Чоп з розгрупуванням по станції Самбір
2) поїзду 13/14 повернути графік і маршрут поїзда 213/214
3) курсування вагонів Київ - Кошице встановити у складі поїзда 29/30, додавши заїзд у Чоп та прискоривши його на ділянці Київ-Львів шляхом зміни маршруту через Коростень
Мені Красноштан недавно писав, що на майбутнє вони розглядають розполовинення 49/50 по Стрию. Половина на Трускавець, інша половина на ІФ через Моршин. Тому потрібно дізнатись точно чи не запланували в УЗ на майбутнє таку зміну з 49/50, а потім вже мудрувати з 13/14.
« Last Edit: 19.12.17 , 16:12 by Entony » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #6 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

Половинку Кобзаря завернути на Моршин ще рік тому ми пропонували. Але тоді він більше ніж годину втратить на маневри по Стрию та зміну напрямку по Дрогобичу і прибуде до Трускавця пізніше 8 ранку. А це "святе". Бо залізничники відпочивають в галузевих санаторіях, де доба лікування рахується не з 12 дня до 12 дня, а з 8 ранку, коли починається сніданок.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2329


View Profile
« Reply #7 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

До УЗ (а точніше її прдеставників) всі пропозиції доходять як до жирафи - за пару років. Вони вже дозріли до такого з 49/50.
Якщо таке відбудеться, то для Самбора залишать якраз 13/14. Тому варто комплексно подумати над пропозицією.
Logged
zubaty
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #8 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

Повернути треба розклад 99\100...
Для Кошице 13 (99) з Києва зробити заїзд у Чоп, з Ужгорода додати заїзд у Чоп для Лисичанського поїзда

Якщо треба Сянки-Солотвино для Києва і возити окремим поїздом від Львова, то найкраще вагони обертати разом з 601\602 Львів-Солотвино. Тобто прибув поїзд зі Львова - вагони поїхали у Київ, а київські вагони - у Львів, тоді перечіпляти їх можна куди завгодно, де виходить і вигідно для мешканців, хоч по Самбору у трускавецький поїзд.

Якщо Сянкам не треба другий поїзд у Солотвино, то солотвинські вагони можна чіпляти по Чопу разом з Кошице (але тоді +1 перечіпляння вагонів)
Logged
zubaty
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #9 on: 19.12.17 , 16:12 »
Share

Половинку Кобзаря завернути на Моршин ще рік тому ми пропонували. Але тоді він більше ніж годину втратить на маневри по Стрию та зміну напрямку по Дрогобичу і прибуде до Трускавця пізніше 8 ранку.
Та достатньо там часу до 8 ранку. На зменшенні кілометражу дожене свій графік по Дрогобичу :)
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.078 seconds with 21 queries.