Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.06.18 , 05:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція щодо збереження та оптиміціїї п.13/14 Київ - Солотвино

Pages: 1 [2] 3
Print
Author Topic: Пропозиція щодо збереження та оптиміціїї п.13/14 Київ - Солотвино  (Read 21235 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #10 on: 19.12.17 , 17:12 »
Share

Альтернативна пропозиція:
1) поїзд 49/50 зробити двогрупним з групою вагонів Київ-Чоп з розгрупуванням по станції Самбір
2) поїзду 13/14 повернути графік і маршрут поїзда 213/214
3) курсування вагонів Київ - Кошице встановити у складі поїзда 29/30, додавши заїзд у Чоп та прискоривши його на ділянці Київ-Львів шляхом зміни маршруту через Коростень
Мені Красноштан недавно писав, що на майбутнє вони розглядають розполовинення 49/50 по Стрию. Половина на Трускавець, інша половина на ІФ через Моршин. Тому потрібно дізнатись точно чи не запланували в УЗ на майбутнє таку зміну з 49/50, а потім вже мудрувати з 13/14.
Дурна ідея
Logged
jbond989
Active user

Posts: 941


View Profile
« Reply #11 on: 19.12.17 , 18:12 »
Share

Половинку Кобзаря завернути на Моршин ще рік тому ми пропонували. Але тоді він більше ніж годину втратить на маневри по Стрию та зміну напрямку по Дрогобичу і прибуде до Трускавця пізніше 8 ранку.
Та достатньо там часу до 8 ранку. На зменшенні кілометражу дожене свій графік по Дрогобичу :)
Нажаль, графісти так не думають...
Logged
Vova
User

Posts: 60


View Profile
« Reply #12 on: 19.12.17 , 18:12 »
Share

А чому 13/14 мають взагалі відміняти?не досить відмінити  пару зупинок? І трохи прискорити. Скажіть а 145/146 воздух не возить між Львовом і Чопом?
Logged
smts
User

Posts: 44


View Profile
« Reply #13 on: 19.12.17 , 18:12 »
Share

Ну там вже зовсім друга історія і дурастика з тим вагоном на Відень)))   Краще б дісно якшо вже така заморока з цим вагоном, нема з чим його возити а піар потрібно залізниці, що ми відкриваємо нові маршрути в ЄС, то вже краще замість тих львіських вагонів відчепляти від 749/750 ще хоч дві-три сидячики і пускати їх разом з цим вагоном але точно що до Ужгорода (відповідно розчеплення і обєднання по Львові робити але не з годинним перестоєм а хоча б 30-40 хв. максимум). Ну це до нашого керівництва важко таке доходить)
Logged
jbond989
Active user

Posts: 941


View Profile
« Reply #14 on: 19.12.17 , 18:12 »
Share

Скажіть а 145/146 воздух не возить між Львовом і Чопом?
2 купейних возять повітря щодня (в них їздить 10-15 пасажирів)
2 плацки заселені на 50% щодня, окрім пя'тниці та неділі.
Logged
smts
User

Posts: 44


View Profile
« Reply #15 on: 19.12.17 , 18:12 »
Share

А чому 13/14 мають взагалі відміняти?не досить відмінити  пару зупинок? І трохи прискорити. Скажіть а 145/146 воздух не возить між Львовом і Чопом?

Відміняти деякі зупинки не потрібно але і дійсно там 20 вагонів не потрібно, оскільки вони й так не вміщуються на короткі перони даної лінії. І поки люди дізнаються про той потяг, то УЗ вже і відмінить його, так як вже з 10 січня закрила продажу на проміжних станціях, а потім зовсім перекине на Мукачево через малу заселеність та використання додаткового локомотива на перевалі.
Logged
Philip
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #16 on: 19.12.17 , 19:12 »
Share

Народ я розумію що видалите ! Але все таки напишу! 1 поїзд все таки повинен бути через Сянки до столиці! А от 601\602 вже коли проклали 13\14 через Сянки мож було через Стрий.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3163


View Profile
« Reply #17 on: 19.12.17 , 19:12 »
Share

А от 601\602 вже коли проклали 13\14 через Сянки мож було через Стрий.
Вот не надо. После того как угробили московский поезд - единственный нормальный ночной поезд для поспать Ужгород - Львов.
Logged
Vova
User

Posts: 60


View Profile
« Reply #18 on: 19.12.17 , 19:12 »
Share

Видаляти нічого не треба в кожного є своя думка. А якщо лишити 10 - 12 вагонів + 2 Кошицькі (досить і 1) то можна лишити 1 групу на повний рейс.
Logged
Jyraff
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #19 on: 19.12.17 , 23:12 »
Share

Якщо повернення 601/602 це не тимчасова акція і його не намагатимуться прибрати знову, то, дійсно, оптимальною виглядає ідей повернути 13/14 двогрупним Київ-Солотвино/Ужгород (чи Чоп) через Мукачаве, а Кобзар розбивати по Самбору на Трускавець і Ужгород. Все одно з Кобзаря багато народу виходить по Самбору і далі на електричці чи бусах їде в сторону Сянок.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 22 queries.