Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.18 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні

Pages: [1] 2 3 4
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні  (Read 1189 times)
гнч
Guest
« on: 21.12.17 , 14:12 »
Share

Стали з,являтись нові потяги та вагони.
Чи можливо, хочаб теоритично, поява потяга Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні?
Logged
Samuelsson
Guest
« Reply #1 on: 21.12.17 , 14:12 »
Share

Стали з,являтись нові потяги та вагони.
Чи можливо, хочаб теоритично, поява потяга Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні?

Вы же хотели сказать Рахов - Амстердам, правда?
Logged
гнч
Guest
« Reply #2 on: 21.12.17 , 15:12 »
Share

Ну я понимаю, что Берлин и Дрезден реальнее, чем Амстердам!

На я хотел сказать Киев - Амстердам.

Потом подумал, что реальнее со Львова. Ходит же прицепка до Вроцлава.

А с Ковеля вроде и узкая колея имеется, хоть и в плачевном состоянии.
Чем Мукачево лучше, с проектом по узкой колее?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3110


View Profile
« Reply #3 on: 21.12.17 , 15:12 »
Share

Стали з,являтись нові потяги та вагони.
Чи можливо, хочаб теоритично, поява потяга Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні?
Сразу вопрос в лоб - с чем практически возить эти теоретические вагоны собираетесь? Немцы отказались от ночных поездов.

Варшавский вагон (Львов - Гдыня) есть? Есть. Вот им и катайтесь.  В Варшаве он утром, к вечеру можно доехать и до Берлина, и до Франкфурта, и до Амстердама. Вот до Парижа не уверен. :)
« Last Edit: 21.12.17 , 16:12 by Kotenok » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 458


View Profile
« Reply #4 on: 21.12.17 , 16:12 »
Share

Стали з,являтись нові потяги та вагони.
Чи можливо, хочаб теоритично, поява потяга Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні?
не уверен что в ближайшие пару лет УЗ сможет переломить ситуацию по вагонам. Вон почитайте темы на допы скребут подзаборные со всей украины.
Logged
гнч
Guest
« Reply #5 on: 21.12.17 , 16:12 »
Share

Киев - Варшава, ведь ходит через Ковель.

Думаю Ковель - Берлин тоже можно сделать. А в Ковеле пересадку с киевского поезда организовать.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3110


View Profile
« Reply #6 on: 21.12.17 , 16:12 »
Share

Думаю Ковель - Берлин тоже можно сделать.
Для начала поинтересуйтесь причинами, почему помер поезд Киев-Берлин.

не уверен что в ближайшие пару лет УЗ сможет переломить ситуацию по вагонам. Вон почитайте темы на допы скребут подзаборные со всей украины.
Для маршрута из Ковеля с вагонами для евроколеи как раз вопрос проще решить - если что, можно арендовать или купить б/у вагоны у поляков. Но см. выше.
« Last Edit: 21.12.17 , 16:12 by Kotenok » Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #7 on: 21.12.17 , 18:12 »
Share

Практично жоден з них неможливий. Теоретично можливий хіба що Ковель-Варшава без перестановки коліс формування Польських залізниць (PKP). Практично при цій владі нам не бачити його як свого вуха. Можливо, наступна влада підлатає колію 1435 мм. до Ягодина і домовиться з поляками про запуск такого потяга. Щоб став реальним потяг Берлін-Ковель формування німецької залізниці потрібне виконання двох умов:
 1) німці поновлюють курсування нічних поїздів свого формування, зараз на Дойчебані немає жодного нічного поїзда власного формування;
 2) німці масово в якості туристів поїдуть на Волинь, і сформованого ними пасажиропотоку буде достатньо для призначення даного поїзда.
З упевненістю на 98% скажу, що протягом найближчих 10 років цих дві умови не будуть виконані. Куди реальнішим був би варіант призначення потягу Перемишль-Берлін німецького або польського формування з узгодженою пересадкою в Перемишлі на Інтерсіті до Києва.
Скакати по пересадках в Ковелі чи Перемишлі німцям немає жодного сенсу, їхні доходи цілком дозволяють в разі потреби прилетіти до Києва чи Львова літаком.
« Last Edit: 21.12.17 , 18:12 by K-91 » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 458


View Profile
« Reply #8 on: 21.12.17 , 18:12 »
Share

Получается пока не будем иметь в украине европейские цены на спирт и курево не видать нам таких (вбс-ов) поездов.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3247


View Profile
« Reply #9 on: 21.12.17 , 18:12 »
Share

Получается пока не будем иметь в украине европейские цены на спирт и курево не видать нам таких (вбс-ов) поездов.
До чого тут це? З ціною квитка на такі потенційні ВБС пасажирське перемитництво малоймовірне.
1) німці поновлюють курсування нічних поїздів свого формування, зараз на Дойчебані немає жодного нічного поїзда власного формування;
Денних сидячих вагонів не існує? У Німеччині можуть їздити тільки вагони ДБ? Дивна умова

anyhow, ані ВБС Львів-DE, ані Ковель-DE не з"являться, бо перший елементарно програє конкурецію авіації (=пасажири, котрі будуть готові платити) та автобусам ("бюджетники", котрим треба якнайдешевше) у ціні квитка, а на другий просто не буде пасажирів (і сенсу). Про NL, де час в дорозі і ціна квитка ще збільшується, і говорити навіть не варто. Тож ця тема є просто абсолютною фантазією з серії "зробіть потяг, бо в DE багато кому треба", передумови такої появи тут геть відсутні.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.088 seconds with 21 queries.