Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.01.18 , 12:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      [Fantasy] Пропозиція: Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні  (Read 896 times)
volotar
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #10 on: 21.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Куди реальнішим був би варіант призначення потягу Перемишль-Берлін німецького або польського формування з узгодженою пересадкою на Інтерсіті до Києва.
Перемишль-Берлін - це теж з розрядку фантастики, в німецькому напрямку PKP вже давно нічого не розвивала. Там останнім часом суцільна деградація.
Хоча, думаю, за німецькі гроші вони б звісно не відмовились. Але дойчебану морока із сполученнями на схід не потрібна від слова "зовсім".

Якщо продовжити фантазувати, то можна придумати щось на зразок Київ-Львів-Відень-Мюнхен (з EN 462), або Київ-Львів-Відень-Франкфурт-Дюсельдорф (з NightJet 40490). Але то трохи не те, про що питав ОП.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1247


View Profile
« Reply #11 on: 21.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Денних сидячих вагонів не існує? У Німеччині можуть їздити тільки вагони ДБ? Дивна умова
Чому дивна? У вагонне депо Ковель хіба заходить колія 1435 мм, щоб наші вагони при подачі з депо на посадку можна було ставити одразу на західноєвропейські візки?
« Last Edit: 21.12.17 , 23:12 by K-91 » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2626


View Profile
« Reply #12 on: 22.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Перемишль-Берлін - це теж з розрядку фантастики, в німецькому напрямку PKP вже давно нічого не розвивала.

Были поезда Жешув - Лейпциг с вагонами Кракув - Кёльн  и Кракув - Берлин.

С уважением, Ульф
Logged
volotar
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #13 on: 22.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Перемишль-Берлін - це теж з розрядку фантастики, в німецькому напрямку PKP вже давно нічого не розвивала.

Были поезда Жешув - Лейпциг с вагонами Кракув - Кёльн  и Кракув - Берлин.

Так это когда еще было. Последние несколько лет PKP в Германию возит только BWE/BGE (+ был еще Jan Kiepura, который безславно отменили вместе с немецкими ночниками). И не видно, что бы кто-то с польской стороны хотел что-то улучшить.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3172


View Profile
« Reply #14 on: 22.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Чому дивна? У вагонне депо Ковель хіба заходить колія 1435 мм, щоб наші вагони при подачі з депо на посадку можна було ставити одразу на західноєвропейські візки?
o_0 Очікувати, що ДБ захоче пускати свої (!) спальні (!!!) вагони у пуп землі Ковель це настільки наївно, що я навіть теоретично не міг такого уявити ))) Єдиний шанс побачити вагони ДБ у Ковелі, це якщо вигорить "прожект" купівлі старого рухомого складу в німців ;)

И не видно, что бы кто-то с польской стороны хотел что-то улучшить.
Зате раяно-віззи на купі маршрутів з PL до DE катають за 10-15 євро ;)
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2626


View Profile
« Reply #15 on: 22.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

Чому дивна? У вагонне депо Ковель хіба заходить колія 1435 мм, щоб наші вагони при подачі з депо на посадку можна було ставити одразу на західноєвропейські візки?
o_0 Очікувати, що ДБ захоче пускати свої (!) спальні (!!!) вагони у пуп землі Ковель це настільки наївно, що я навіть теоретично не міг такого уявити ))) Єдиний шанс побачити вагони ДБ у Ковелі, це якщо вигорить "прожект" купівлі старого рухомого складу в німців ;)

Боюсь, что у ДБ спальных вагонов уже не куите после того, что австрийская ж.д. их купила.

С уважением, Ульф
Logged
K-91
Active user

Posts: 1247


View Profile
« Reply #16 on: 23.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Значит шансы на запуск ночного поезда Вена-Мукачево (в течении 10 лет при условии скорой смены власти в Украине) составом формирования ОВВ куда выше чем немецкого поезда на Ковель. Тем более, что Мукачево, которое входило в состав исторической Австро-Венгрии, имеет отношение к условному германскому миру куда большее, чем Ковель и сам по себе город более интересный. Да и соседствует не с одной страной ЕС как Ковель, а с двумя (Венгрия, Словакия) или с натяжкой даже с тремя если считать Румынию.
« Last Edit: 23.12.17 , 12:12 by K-91 » Logged
tabo
Active user

Posts: 3172


View Profile
« Reply #17 on: 23.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Значит шансы на запуск ночного поезда Вена-Мукачево (в течении 10 лет при условии скорой смены власти в Украине) составом формирования ОВВ куда выше чем немецкого поезда на Ковель.
Це вже просто схоже на якесь маніакальне бажання приплести той нічний спальник хоч кудись, і знову 10 років і неодмінно "при условии скорой смены власти в Украине" ))) Ви хоч спершу поцікавтесь політикою ОеББ щодо нічних спальників і ціною квитка, а потім згадуйте про Франца Йосифа, бо виходить якесь суцільне дилетантство   
Logged
K-91
Active user

Posts: 1247


View Profile
« Reply #18 on: 23.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Ціна квитка на спальники ОВВ, недоступна зараз для багатьох українців це наслідок падіння курсу гривні щодо євро. Як тільки відновиться гривня після обвалу, ціна квитка на австрійські спальники перестане бути такою кусючою для українців.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2954


View Profile
« Reply #19 on: 23.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Зате раяно-віззи на купі маршрутів з PL до DE катають за 10-15 євро ;)
Это теоретически, на практике средняя цена OW если не ловить распродажу а просто "надо улететь в конкретную дату" где-то полтинник.

Як тільки відновиться гривня після обвалу
В обозримом будущем этого не предвидится.
ціна квитка на австрійські спальники перестане бути такою кусючою для українців.
кушет в австрийском ночнике стоит 39 евро - неужели это настолько кусачая цена?..
« Last Edit: 24.12.17 , 00:12 by logist » Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 20 queries.