Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.06.18 , 22:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні

Pages: 1 2 [3] 4
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: Львів (або Ковель) - Берлін, Амстердам чи Франкфурт на Майні  (Read 1412 times)
tabo
Active user

Posts: 3275


View Profile
« Reply #20 on: 23.12.17 , 22:12 »
Share

Як тільки відновиться гривня після обвалу, ціна квитка на австрійські спальники перестане бути такою кусючою для українців.
Ну не будуть українські пасажири платити сотню євро за квиток з плацкартою Мукачево-Відень, не в курсі EUR/UAH тут справа. Треба ж буде не тільки продати десяток акційних квитків за більш-менш прийнятною ціною, а й заповнити вагони пасажирами по повному тарифу. Саме тому ОеББ і цікаві тільки ті маршрути, де є така можливість. Просто подивіться на маршрутну сітку ОеББшних спальників, "схід" їх абсолютно не цікавить. Тут позиція проста: "Вам треба? Пускайте свої вагони".
Logged
K-91
Active user

Posts: 1273


View Profile
« Reply #21 on: 24.12.17 , 17:12 »
Share

Тут позиція проста: "Вам треба? Пускайте свої вагони".
Точно таким самим тоном пора вже Укрзалізниці говорити з РЖД стосовно перспектив збереження сполучення Україна-Росія. Щоб у недружню державу жоден наш вагон не їхав. Цікаво, а чи є колія 1435мм у вагонному депо Ковель? Якщо ні, то реальний "потолок" для Ковеля це потяг на Варшаву польського формування без перестановки коліс.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #22 on: 24.12.17 , 17:12 »
Share

Цікаво, а чи є колія 1435мм у вагонному депо Ковель?
Немає, тільки в локомотивному
Logged
гнч
Guest
« Reply #23 on: 24.12.17 , 17:12 »
Share

Сьогодні, з Берліна у Львів автобусом люди їдуть за 70 євро.
усю ніч сидячи.
Я би краще поїхав потягом в Ковель за ці гроші, аби не мучитись в автобусі вночі. І багато таких бажаючих буде.

Позиція ДБ відома, але є щей уряд Німечинни, в якої профіцитний бюджет. Багато проектів в Україні фінансуються з нього. Досить реально запропонувати відновлення вузької колії з Ковеля. А там розглянуть подивимось...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #24 on: 24.12.17 , 18:12 »
Share

Досить реально запропонувати відновлення вузької колії з Ковеля. А там розглянуть подивимось...
Запропонуйте, в чому питання... Будемо раді дізнатись результати.
Logged
www3
Active user

Posts: 424


View Profile
« Reply #25 on: 24.12.17 , 18:12 »
Share

Тут позиція проста: "Вам треба? Пускайте свої вагони".
Точно таким самим тоном пора вже Укрзалізниці говорити з РЖД стосовно перспектив збереження сполучення Україна-Росія. Щоб у недружню державу жоден наш вагон не їхав.

Перед такими заявами, порекомендував би Вам спочатку проаналізувати хто їде поїздами до РФ нині. Не будьте Омеляном. РЖДшні пассажирські вагони до нас потрапляють виключно транзитом в Молдову. Скажіть нашим заробітчанам туди не їхати, і не треба буде вагони ганяти до РФ. Родичам вистачить авто- та авіа- транспорту.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3275


View Profile
« Reply #26 on: 24.12.17 , 18:12 »
Share

Точно таким самим тоном пора вже Укрзалізниці говорити з РЖД стосовно перспектив збереження сполучення Україна-Росія.
В даному випадку УЗ вигідно пускати свої заповнені потяги (див. міждержавний тариф), а далі вже починається політика. Тобто таке рішення, як і у випадку з авіа, буде політичним.
реальний "потолок" для Ковеля це потяг на Варшаву польського формування без перестановки коліс.
десь так, є ж приклади PKP-БЧ

Сьогодні, з Берліна у Львів автобусом люди їдуть за 70 євро.
усю ніч сидячи.
Я би краще поїхав потягом в Ковель за ці гроші, аби не мучитись в автобусі вночі. І багато таких бажаючих буде.
По-перше, а що заважає "багатьом бажаючим" використати авіа варіанти? Чи поїхати з пересадкою? Навіщо "мучитись в автобусі вночі" і стояти годинами на кордоні UA-PL? По-друге, як би ви цього не хотіли, але не буде квиток на потяг коштувати стільки ж як і на автобус. Не варто думати, що якщо в Україні потяги зазвичай дешевші, то так має бути всюди ;)
Позиція ДБ відома, але є щей уряд Німечинни, в якої профіцитний бюджет. Багато проектів в Україні фінансуються з нього. Досить реально запропонувати відновлення вузької колії з Ковеля. А там розглянуть подивимось...
Ага, Німеччина це якраз та країна, де уряд буде таким чином втручатися у діяльність залізничної компанії )))
Logged
K-91
Active user

Posts: 1273


View Profile
« Reply #27 on: 24.12.17 , 18:12 »
Share

Перед такими заявами, порекомендував би Вам спочатку проаналізувати хто їде поїздами до РФ нині. Не будьте Омеляном. РЖДшні пассажирські вагони до нас потрапляють виключно транзитом в Молдову. Скажіть нашим заробітчанам туди не їхати, і не треба буде вагони ганяти до РФ. Родичам вистачить авто- та авіа- транспорту.
Ну як я можу бути Омеляном, якщо я не є членом Кабінету Міністрів узагалі? Тим більше за рівнем доходів мені до нього як до неба рачки...
Стосовно курсування українських потягів до РФ я б поставив питання інакше: якщо уряду РФ так потрібні українські заробітчани, то нехай російський уряд і Путін особисто напрягають РЖД і  хай вони призначають потяг російського формування (наприклад, ниткою львівського 73/74) для вивезення заробітчан. Якщо РЖД кривиться як середа на п'ятницю при постановці такого питання, посилаючись на збитковість, то російський уряд міг би її зацікавити фінансово. На перший погляд УЗшні потяги, звичайно рентабельні, але за цією рентабельністю стоїть фінансування і підтримка економіки країни-агресора, яка своїми бойовими діями на Донбасі завдає державі набагато більші збитки, аніж ті вигоди, які держава має від збереження курсування своїх потягів у Росію.

Сьогодні, з Берліна у Львів автобусом люди їдуть за 70 євро.
усю ніч сидячи.
Я би краще поїхав потягом в Ковель за ці гроші, аби не мучитись в автобусі вночі. І багато таких бажаючих буде.
Кушет у кращому разі вийде в одну ціну з автобусом, але аж ніяк не дешевше. Більш імовірно, що дорожче. А нормальний дво- чи тримісний спальник 100% буде дорожче.
« Last Edit: 24.12.17 , 22:12 by K-91 » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 507


View Profile
« Reply #28 on: 24.12.17 , 21:12 »
Share

К-91, ви надзвичайно наївно-позитивної думки про заробітчан. Вони їдуть через власний інтерес, а не тому, що їх там більше цінять чи щось таке. І політика їх мало цікавить
Logged
K-91
Active user

Posts: 1273


View Profile
« Reply #29 on: 24.12.17 , 21:12 »
Share

Ні, я вважаю якщо праця українських заробітчан так потрібна Росії, то нехай вона шукає вагони і призначає власні потяги формування ФПК РЖД для їхнього вивезення на заробітки. УЗ це повинно обходите лише тим, як надати нитку і тягу до кордону такому російському потягу, але аж ніяк щоб виділяти свої (!) вагони, яких так не вистачає всередині для внутрішніх перевезень. Заробітчани туди їдуть тому, що на їхню працю там є попит. А отже, той хто формує попит на працю українських заробітчан в РФ, нехай замовляє ФПК потяги для їхнього вивезення. Наприклад Газпром на родовищах якого працює чимало українських заробітчан, цілком міг би оплатити ФПК такі потяги якщо вони на думку ФПК не будуть рентабельними.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.