Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      спецпропозиція ЧД: Včasná jízdenka Evropa

Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: спецпропозиція ЧД: Včasná jízdenka Evropa  (Read 4192 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #30 on: 20.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

о. до-речі класна ідея
Logged
Lyc
Active user

Posts: 1005


View Profile
« Reply #31 on: 20.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

volotar, Maxy дякую, я вичавил з нього необхідне.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #32 on: 18.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Планую поїздку через Прагу в Брюссель (у листопаді), але трохи нуб у правилах використання квитків. У нас, скажімо, квиток продається на конкретний поїзд, вагон і місце (окрім приміських). Тут, я так розумію, якоюсь частиною поїздів можна їхати з квитком без резервації місця в "довільний" час. Наскільки саме довільний, наприклад, у разі квитка за 500 крон Прага 06:33 - (Берлін, Кельн) - Брюссель 17:35, чи можна десь у Німеччині зробити довшу паузу і приїхати в кінцевий пункт через 2 або 4 години (або й через добу), чи в таких акціях усе жорстко фіксовано?
Logged
Lyc
Active user

Posts: 1005


View Profile
« Reply #33 on: 19.09.18 , 10:09 »
Share Reply with quote

Тут, я так розумію, якоюсь частиною поїздів можна їхати з квитком без резервації місця в "довільний" час.
В любой части этой поездки можно ехать без резервации места, просто первый поезд (который идет через границу Чехия-Германия) будет обязательным для проезда. Билет действует два дня, поэтому в Брюссель вполне можно приехать в 17:35 второго дня, даже чуть позже.
P.S. Мне даже самому интересно используют ли немцы этот лайфхак для проезда из Берлина до Брюсселя, ибо родная зализныця вполне сотку евро за этот маршрут запросить может.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #34 on: 19.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Спасибо! А правило первого сегмента там не действует, как на самолетах? Т. е. если не проштамповал билет у чехов — он не станет недействительным по Германии?
И как в случае обратного выезда — тоже самый первый поезд обязателен или наоборот последний через немецко-чешскую границу?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #35 on: 19.09.18 , 15:09 »
Share Reply with quote

Quote
Т. е. если не проштамповал билет у чехов — он не станет недействительным по Германии?
ЧД наполегливо останні N років поступово по черзі домовлялась з залізницями різних країн, куди сайт ЧД продає квитки і поступово вимога мати відмітку чеського кондуктора на розруківці знімалась. Спершу чеську роздруківку без штампика стали визнавати в OeBB, DB і ZSSK, далі список ріс, список країн де чеська роздруківка чинна без штампика постійно розширювалась.

Наразі все-ще немає домовленості про визнання ЧДшного електронного квитка з ПКП, УЗ і SNCF, але на Францію пряме сполучення здохло (раніше один рейсів з IC-автобусів Прага - Нюрнберґ - Мангайм мав видовжений рейс до Страсбурґа, але пару сезонів поїздив і вкоротився назад і квиток на Францію чи -i-назад сайт ЧД продавав лише на нього, бо на варіанти до Франції з пересадкою у Німеччині сайт ЧД ніколи не продавав) - тобто квитки на Францію сайт ЧД тимчасово не продає, тому проблема не актуальна.  В Україну - також проблема тимчасово неактуальна, бо  спецпропозиція (а лише її продавав сайт ЧД в електронному вигляді, квиток по повному тарифу ніколи сайт ЧД не вмів продавати) "тимчасово" не продається, після того як зник прямий вагон на Прагу. Тому де-факто проблема з відсутністю штампика від чеського кондуктора на роздруківці лишилась винятково зі сполученням на Польщу.

При проїзді з Бельгії на Чехію - обов'язковим буде той поїзд, котрим перетинається кордон - тобто це або Євросіті (грубо кажучи між Берліном/Ляйпцигом/Дрезденом і Дечином/Усті нл/Прагою), або поїзд Нюрнберг - Пльзень.
До речі він не мусить бути першим при прямуванні на Бельгію чи останнім по дорозі назад. Поїздка може починатись десь східніше і там має право бути ще і внутрішньочеський сегмент, до нього zugbindungа також немає.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #36 on: 19.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

Дякую за пояснення. А по дорозі назад з Бельгії є варіанти виїзду тільки в той самий день від 6 до 10 год, щоб встигнути на обов'язковий поїзд до Праги, чи там теж може бути якийсь ширший коридор часу?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #37 on: 19.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

PS: пропозицій на Францію немає, але є відносно зручна пропозиція за 500 крон Прага 18:33 .. Брюссель Міді 09:35 з нічною сидячкою і далі IZY Брюссель Міді 10:26 - Париж Норд 12:50 від 10 євро:)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #38 on: 19.09.18 , 16:09 »
Share Reply with quote

тут в чому штука - у квитків по спецпропозиції Včasná jízdenka Evropa - термін чинності - 2 дні, але якщо раптом той поїзд що є обов'язковим по часу припадає на перший день - то виходить що другим днем чинності квитка скористатись неможливо.
Можна наштовхнути сайт на варіанти, де виїзд підвечір, перечікування нічної перерви на якійсь станції Німеччини і далі щоб обов'язковий поїзд потрапив на 2-й день чинності. У такому разі zugbindung лише до обов'язкового поїзда у 2-й день. Тоді перший день від Брюселя до самого місця посадки на обов'язковий поїзд можна їхати як заманеться весь 1-й день і початок 2-го.
Це не зовсім просто, бо є складності, які я пояснив трохи вище - http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124073.msg499421#msg499421 і там пояснення як їх обходити щоб потрібний варіант все-ж вичавити.

Logged
_vs_
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #39 on: 12.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Якщо решта квитків дійсні протягом другого дня, чи означає це, що можна за наявності пропозиції (тепер вже чомусь за 496 крон) Прага 06:35 - Берлін 10:41-10:51 - Кельн 15:09-15:43 - Брюссель 17:35 скористатись натомість "нічним" ICE (на який також існує схожа пропозиція, але через Лейпциг - Галле - Магдебург), тобто
Прага 06:35 - Берлін 10:41 (обов'язково)
Берлін 23:52 - Кельн 06:57
і далі якимось із тактових ІСЕ протягом дня?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!