Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      спецпропозиція ЧД: Včasná jízdenka Evropa

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: спецпропозиція ЧД: Včasná jízdenka Evropa  (Read 4203 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22112


View Profile
« Reply #40 on: 12.10.18 , 14:10 »
Share Reply with quote

вцілому так, але є один нюанс.
Ми не знаємо до покупки квитка як достеменно виглядатиме графа VIA/ÜBER, наскільки детально будуть прописані проміжні пункти. А штука у тому що денні ICE і нічний ICE з Берліна до Кельна їдуть трохи по різному.
Денні долають ділянку Берлін - Гановер по ВШМ, а нічний - по старій лінії через Маґдебурґ, а між Хаґеном і Кельном - денні їдуть "південною" дорогою через Вупперталь, а нічні - через Дортмунд - Ґелезенкірхен (зауважте, не Ессен) - Дуйсбург - Дюсельдорф
Щоб їхати нічним ICE треба щоб графа VIA не суперечила його маршруту. Тому про всяк випадок спробуйте (там можна додавати проміжні пункти) витиснути з сайта ЧД таку спецпропозицію, щоб була і через Маґдебурґ і через Ґелезенкірхен. Це пересстраховка, щоб ніякий проміжний пункт (назразок Вольфсбурґа чи Вупперталя) не вліз в графу VIA.
« Last Edit: 12.10.18 , 14:10 by Maxy » Logged
helhii
Active user

Posts: 553


View Profile
« Reply #41 on: 20.10.18 , 23:10 »
Share Reply with quote

 Там очень либерально. Мне надо было из Дрездена в Кельн через Геру, с рекомендованным ИЦ из Эрфурта в Дортмунд. В итоге разрешенные VIA - через Эрфурт, Ганновер и Оснабрюк.
При том, что в итоге я ехал в Кельн через Франкфурт и Лимбург и никаких проблем не возникло ни в одном из поездов.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #42 on: 21.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

Это был внутригерманский билет, выданный DB? Шпарпрайсовый или обычный? Подозреваю, что для акций, да еще и чешских, могут устраивать больше западла, или там единая политика?

Я пока не совсем разобрался, как оно работает. Ты покупаешь билет, в котором указаны только названия пунктов поездки, обязательная часть маршрута (в данном случае Прага - Берлин или Прага - Лейпциг на строго определенном поезде) и срок действия билета в день поездки и следующий день? Или там будут жестко прописаны все остальные поезда из выбранного предложения, т. е. с выездом из Праги в 6:35 нужно будет также выехать из Берлина строго в 10:51 того же дня и т. д., как в той опции, которую покупаешь на CD?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22112


View Profile
« Reply #43 on: 21.10.18 , 21:10 »
Share Reply with quote

це була ЧДшна міжнародна вчасна їзденка, ось прямо у цій-же темі ми її обговорюємо:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124073.msg491551#msg491551

навідміну від дб-шних шпар-квитків де пишеться обов'язкова частина маршрута безпосередньо в графу VIA - у ЧДшних міжнародних вчасних їзденок - графа via звичайна (по ній не видно де буде zugbindung). На роздруківці електронного квитка у Чехів так само як у німців є рекомендована комбінація поїздів  (внизу електронного квитка, якщо акційний квиток паперовий, якщо його куплено у касі - рекомендований маршрут не наводиться, якщо пасажирові треба - його касир друкує на окремому папірці котрий не є квитком, цей папірець можна при контролі не пред'являти і взагалі можна його не мати). І в окремій графі чеського квитка по міжнародній спецпропозиції є приписка - обов'язковий поїзд і номер поїзда.

З цього випливає неочевидна різниця - німецький шпар - передбачає zugbindung на ділянку (на більшість країн - до першої закордонної станції, далі ділянку поза Німеччиною можна чим хочеш), то у ЧДшної вчасної їзденки zugbindung тягнеться на весь маршрут обов'язкового поїзда по обидва боки кордону.

Тобто якщо вчасна їзденка Прага - Берлін з обов'язковим поїздом, що є безпересадковим на ділянці Прага - Берлін (тобто Прага - Берлін, або Будапешт - Гамбург) - вийти в Дрездені погуляти не можна. А якщо взяти за ті ж гроші вчасну їзденку Прага - Берлін з виїздом у таку годину, коли  ЄвроСіті з Праги у цю частину Німеччинм прямує по маршруту Прага - Ляйпциґ (що у потрібному напрямку везе лише до Дрездена і далі повертає західніше ніж треба) - то zugbindung виявиться лише на ділянку Прага - Дрезден, а ділянку Дрезден - Берлін у такому можна їхати чим попало і будь-коли до кінця чинності квитка. Тобто можливість запросити в явний спосіб зупинку у дорозі - у ЧДшній спецпропозиції не передбачена, але ця можливість може виникнути як побічний ефект відсутності прямого сполучення у потрібну пасажирові годину виїзду.

Тобто можливість робити зупинку в дорозі ЧД в рамках спецпропозиції дозволяє лише під приводом необхідності пересадки через відсутність прямого сполучення, а раз вже дозволила вийти з поїзда - то далі не переймається чим там пасажир далі за кордоном їде решту шляху.

Бувають напрямки на котрих не існує комбінацій поїздів що підпадали б під умови спецпропозиції і при цьому утворювали б можливість проїзду з пересадкою. Наприклад якщо хочеться проїхати Прага - Мюнхен з зупинкою на пів-дня у Реґенсбурґу - то нажаль взяти один квиток по спецпропозиції у ЧД щоб проїзати обидва сегменти - не вийде. І ось чому - бо всі поїзди що підпадають під умови спецпропозиції і долають ділянку Прага - Реґенсбурґ - далі прямують до Мюнхена.

Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #44 on: 22.10.18 , 03:10 »
Share Reply with quote

Отож у разі придбання їзденки через Берлін на 06:35 обов'язково їдемо цим поїздом до Берліна, а там один з двох варіантів:
а) якщо VIA містить маршрут нічної сидячки Берлін - Кельн (Магдебург), можна їхати цією сидячкою і далі на Брюссель зранку;
б) якщо забороняє, можна виїхати з Берліна будь-яким денним поїздом того самого або наступного дня, що прямує дозволеним маршрутом, і далі з Кельна також будь-яким ICE в межах цих двох днів?

Якщо їдемо назад денною їзденкою 10:25 - 21:31 (через Хеб) або 21:24 (через Берлін), так розумію, що вибір тільки в тому, що можна виїхати з Брюсселя о 6:25 або 8:23 і зробити паузу чи дві між тактами, аби тільки втрапити на обов'язковий поїзд через кордон (Нюрнберг - Хеб або Берлін - Прага), а другим днем і взагалі будь-якими іншими опціями тут не скористаєшся (хіба заночувавши в Хебі у першому варіанті)?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22112


View Profile
« Reply #45 on: 22.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Quote
а) якщо VIA містить маршрут нічної сидячки Берлін - Кельн (Магдебург), можна їхати цією сидячкою і далі на Брюссель зранку;
це Ви тут розглядаєте "занепадницький" варіант, якщо пасажир погоджується з "ванільним" маршрутом, що йому підсовує сайт ЧД і не намагається добитись цього кращого,  і далі підлаштовує свої плани під той VIA, що йому сайт ЧД підсуне.

Тоді  питання не в тому, щоб VIA в якийсь спосіб містив маршрут цієї сидячки. Головне - щоб у VIA не було в явний спосіб вказано пунктів, що його унеможливлюють. Якщо раптом у VIA буде якийсь Stendal (чи будь-яка інша точка, що явно вказуватиме, що ділянку Берлін - Гановер слід їхати по новій високошвидкісній (північнішій) дорозі - то на нічній сидячці по старій південнішій дорозі через Потсдам - Маґдебурґ - Брауншвейґ їхати не можна. Якщо раптом проміжних точок між Берліном і Гановером не зазначено - можна їхати будь-якою з цих двох доріг.
Так само і з ділянкою Хаґен - Кельн - якщо точок між у VIA не зазначено - то все прекрасно. Якщо зазначено - то доведеться вилізти з нічної сидячки. Залежно від того як будуть виписані проміжні точки - вилазити доведеться у Дортмунді (якщо зазначеній точці не суперечить маршрут через Дортмунд), але може і у Хаммі, тобто на 1:40 або 1:20 зранку доведеться раніше вилізти з поїзда.

Інша справа що не обов'язково обирати "занепадницький" варіант, особливо якщо весь наш форум Вам готовий допомогти.

Можна мінімізувати вірогідність появи у VIA небажаних точок. У CD не можна просити зупинку в дорозі, але можна просити проміжні точки. Задаючи потрібні проміжні точки - можна добитись щоб воно Вам денний маршрут вибудовало через стару дорогу між Берліном і Гановером і через Дортмунд - Ґелезенкірхен. Це знижує ризик того, що після покупки квитка Ви побачите VIA, що унеможливлює використання нічного IСЕ грубо кажучи з 10% до 0.1%. Тому не лінуйтесь, пограйтесь трохи з сайтом CD. Так, бажаний результат може бути не зовсім в 1 крок, бо проміжних точок не може бути безліч, крім того якщо Ви в явний спосіб просите кривий маршрут - це може збільшити ціну. Тоді спробуйте хоча б компромісний варіант (грубо кажучи відсутність проміжних точок між Хаммом і Кельном - не дуже страшно, бо це все-одно уже ранок, хоч і занадно неприємно ранній, а от щоб ділянка Берлін - Гановер не дай Бог не вилізла через ВСМ - це суперістотно, тому якщо задання проміжної точки десь у Ґелезенкірхені збільшує ціну, а десь у місці, що скеровує маршрут на стару дорогу між Берліном і Гановером - не руйнує, то добийтесь хоча б явного спрямування маршрута на стару дорогу.)
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2778


View Profile
« Reply #46 on: 22.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

вцілому так, але є один нюанс.
Ми не знаємо до покупки квитка як достеменно виглядатиме графа VIA/ÜBER, наскільки детально будуть прописані проміжні пункти. А штука у тому що денні ICE і нічний ICE з Берліна до Кельна їдуть трохи по різному.
Денні долають ділянку Берлін - Гановер по ВШМ, а нічний - по старій лінії через Маґдебурґ, а між Хаммом і Кельном - денні їдуть "південною" дорогою через Вупперталь, а нічні - через Дортмунд - Ґелезенкірхен (зауважте, не Ессен) - Дуйсбург - Дюсельдорф
Щоб їхати нічним ICE треба щоб графа VIA не суперечила його маршруту.

Из Хагена на Гельзенкирхен прямых поездов нет.

С уважением, Ульф
« Last Edit: 22.10.18 , 12:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22112


View Profile
« Reply #47 on: 22.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

спасибо, я Хамм имел ввиду.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1002


View Profile
« Reply #48 on: 25.10.18 , 04:10 »
Share Reply with quote

От що воно видало (квиток на 06:33 - 17:35. Прямий варіант з нічною сидячкою відображався, але без ціни, тобто щось у ній було неакційне - мабуть, вечірній Прага - Берлін; у варіанті з пересадкою вночі в Магдебурзі використовується Прага - Ляйпціг):
VIA <1154>KRALUPY NV*USTI NL*SCHOENA(GR)<1080>B.SCH*(MAGDEBRG/STEND)*
HANNOVER*HAGEN*WUPPERTAL*(DUESSELD*MOENCHNGLDB/KOELN*HORREM)*
AACHENSUEDGR*ICE*****

Як я зрозумів, нічною сидячкою через Магдебург їхати можна, але у Хаммі доведеться вилізти о 5:10 і їхати чимось іншим (прямим) на Хаген - Вупперталь, де підвісна дорога. А далі або Дюссельдорф - Менхенгладбах, або Кельн - Хоррем і на Аахен, звідки на Брюссель.

При цьому можна використовувати тільки ICE чи ще якісь регіональні поїзди DB з тим самим маршрутом? І яка там взагалі ситуація з завантаженістю ІСЕ (зокрема, що можна очікувати від нічної сидячки ICE 948 у вівторок-середу)?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22112


View Profile
« Reply #49 on: 25.10.18 , 10:10 »
Share Reply with quote

дарма ви не спробували у VIA задавати, що через  Ґелезенкірхен, може б воно Вам знайшло проїзд в денний час цієї ділянки регіональними і потім виліз би квиток з таким VIA, що підійшов би для проїзду нічним ICE до самого Кельна.
Тоді вдалось би уникнути необхідності вилазити у Хаммі у ненсосвітено ранній час.
Quote
При цьому можна використовувати тільки ICE чи ще якісь регіональні поїзди DB з тим самим маршрутом?
по Німеччині між кінцем поїздки на обов'язковому поїді з Праги і Аахеном - можна їхати і на регіональних, і на ІC і на ICE
а те що у VIA пишеться ...AACHENSUEDGR*ICE***** стосується винятково ділянки Аахен - Бельгія і означає що винятково ICE (але будь-який з ICE) дозволений на ділянці між Аахеном і Брюселем. Тобто іншими словами - що їхати на невисокошвидкісних поїздах ділянку Аахен - Брюсель через Welkenraedt - не можна.
« Last Edit: 25.10.18 , 11:10 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!