Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 20:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Будапешт - Відень - Мюнхен

Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Будапешт - Відень - Мюнхен  (Read 522 times)
Юрій
User

Posts: 37


View Profile
« on: 03.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

To Maxy. Дякую Вам за докладну відповідь.
Продовження того самого питання.
Маршрут Будапешт - Відень - Мюнхен.
Від Відня до Мюнхену, згідно сайтів ОВВ та DB відповідно, і там і там найменьша ціна 29 євро разом з обов'язковою резервацією.
Від Будапешта до Мюнхену, згідно сайту угорських ЗД,  теж 29 євро, так само з обов'язковою резервацією.
В усіх трьох випадках ця резервація включена в ціну, тобто купується все разом.

Питання. Чи можна купити квиток (разом з обов'язковою резервацією) на маршрут Будапешт - Мюнхен на ранок і окремо резервацію з Відня до Мюнхена на пообід. Доїхати до Відня, там погуляти, і з тим самим квитком продовжити подорож до Мюнхена.
Уточнюю. Чи в Будапешті мені дадуть окремо квиток та окремо резервацію чи то все буде на одному бланку? І, якщо то буде один бланк, то чи можна використати цей квиток з додатковою резервацією?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3112


View Profile
« Reply #1 on: 03.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

Питання. Чи можна купити квиток (разом з обов'язковою резервацією) на маршрут Будапешт - Мюнхен на ранок і окремо резервацію з Відня до Мюнхена на пообід. Доїхати до Відня, там погуляти, і з тим самим квитком продовжити подорож до Мюнхена.
Нет.
Valid only on the date, train and route specified on the ticket
Т.е. по условиям тарифа идет привязка к конкретному поезду, и если вы его покинули - продолжить поездку на других поездах нельзя, надо покупать новый билет.

Если хотите погулять по Вене, то надо брать за 13 евро Будапешт - Вена + за 29 евро Вена-Мюнхен. Ну или смотреть в сторону автобусов, там дешевле.
« Last Edit: 03.01.18 , 13:01 by Kotenok » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #2 on: 03.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

Quote
Если хотите погулять по Вене, то надо брать за 13 евро Будапешт - Вена + за 29 евро Вена-Мюнхен. Ну или смотреть в сторону автобусов, там дешевле.
а вот и нет, самый выгодный набор билетов - совсем не такой.
Во-первых в этом году тариф Украина - Австрия совсем не такой как раньше, а необычайно низкий Потому билет Чоп - Вена (с возможностью ехать любым поездом, в том числе и участок Будапешт - Вена) стоить дешевле чем Чоп - Будапешт (без разницы с разбивкой по Захони или без) + Будапешт - Вена (даже если на участок Чоп - Вена акционный по 13 евро).
Такие билеты продаются в Чопе без ограничения количества и сроков. Потому в кои-то веки - билет по 13 евро Будапешт - Вена - это при всей его сверхдешевизне и суперхалявности - тем кто со стороны Чопа приедет поездом - как ни странно - больше не интересен и не актуален (по крайней мере до тех пор, пока тариф Украина - Австрия такой-же низкий, как сейчас).
Во-вторых есть спецпредложения ДБ, которые для ситуации - доехать до Вены, погулять там, и потом продолжить поездку в сторону Германии - еще лучше. О них - пишу ниже.

Quote
Чи можна купити квиток (разом з обов'язковою резервацією) на маршрут Будапешт - Мюнхен на ранок і окремо резервацію з Відня до Мюнхена на пообід. Доїхати до Відня, там погуляти, і з тим самим квитком продовжити подорож до Мюнхена.
У вашому випадку доцільніше брати не такий набір квитків.

Угорська спецпропозиція по 29 євро за ділянку Будапешт - Мюнхен - це ґлобалпрайс, там не може бути жодних зупинок у дорозі, отже Вам таке не підійде. Сподіваюсь Ви прочитали мою відповіднь на Ваше питання про цей різновид тарифів і Вам зрозуміло чому так.

Існує німецька спецпропозиція на той-же маршрут там трохи вища ціна, але умови використання у німецької спецпропозиці інакші, це не ґлобалпрайс, там можна включати ділянки іншими поїздами в маршрут і робити зупинки в дорозі. Зупинки в дорозі - в принцпі можливі де завгодно, якщо їх вибрати на стадії покупки, але при цьому zugbindung (обов'язковий поїзд) - суто на ділянці Зальцбурґ - Мюнхен (і потім якщо в межах німеччини маршрут продовжується то буде zugbindung до ПДСів по Німеччині). А Будапештом і Зальцбурґом можна бути зробити навіть ті зупинки, що Ви не вказували при покупці квитка. Ч
Це значно більш підходящий варіант для випадку, якщо треба затриматись у Відні.

І є нюансик - цю пропозицію можна видовжувати вглиб обох країн. Конкретно - цікаве видовження вглиб Угорщини. З ростом угорської ділянки ціна росте, але не сильно (повільніше ніж внутрішньоугорський тариф), тобто Будапешт - Мюнхен по 39,9 євро, а Загонь - Мюнхен - по 49,9 євро.
Там є технічна проблема, що не дозволяє сайту ДБ включити угорський IC в маршрут, але її можна обійти, якщо в вимогах до поїзда відключити IC на ділянку Загонь - Будапешт.
Докладно про те, як це робити - читайте наприклад тут:

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115602.0

Після того як квиток куплено - Ви можете докупити сайтом MAV внутрішньоугорську резервацію Загонь - Будапешт на IC і спарувати її з німецькою спецпропозицією Загонь - Мюнхен. Попри те що у ДБшному квитку у Вас буде вказано На ділянки Будапешт - Відень і Відень - Мюхнен - резервація не обов'язкова.

Є один неприємний нюанс.
Квиток ДБ на маршрут з Угорщини до Німеччини - Мюнхен - не буває електронним, може бути лише паперовий на бланку. Тому при покупці на сайті - єдиний спосіб одержання квитка - це паперовий квиток по пошті (тобто +4,9 євро до ціни і чекати поки прийде лист з Німеччини з квитком). Не завжди це підходить по обставинах.

У зворотньому напрямку - ціни ті самі, але квиток Мюнхен - Загонь - може бути електронним, тому проблем немає, можно купити на сайті і одразу буде PDF з квитком.

Якщо Вам не принципово їхати саме через Будапешт - то знайте, що існує аналогічна ДБшна спецпропозиція на поїздки зі Словаччини, по ній квиток Чиєрна над Тисою - Мюнхен через Відень коштує так само 49 євро і так само можна у Відні затриматись. Zugbingung - так само, лише на ділянку Зальцбурґ - Мюнхен.
 
Але різниця з варіантом через Угорщину у тому, що електронні квитки ДБ на напрямок Словаччина - Німеччина - бувають і працюють, тому квиток Чиєрна - Мюнхен, навідміну від квитка Загонь - Мюнхен - можна купити у вигляді електронного, тобто не треба 4,9 євро переплачувати за доставку по пошті і чекати листа і боятись що може квиток загубиться.
Але нажаль через Словаччину - їхати повільніше і варіантів менше. Мінімально можлива вартість спецпропозиції Чиєрна - Мюнхен та сама що й у спецпропозиції Загонь - Мюнхен, 49 євро.
« Last Edit: 03.01.18 , 14:01 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2687


View Profile
« Reply #3 on: 03.01.18 , 15:01 »
Share Reply with quote

Питання. Чи можна купити квиток (разом з обов'язковою резервацією) на маршрут Будапешт - Мюнхен на ранок і окремо резервацію з Відня до Мюнхена на пообід. Доїхати до Відня, там погуляти, і з тим самим квитком продовжити подорож до Мюнхена.
Нет.
Valid only on the date, train and route specified on the ticket
Т.е. по условиям тарифа идет привязка к конкретному поезду, и если вы его покинули - продолжить поездку на других поездах нельзя, надо покупать новый билет.

Если хотите погулять по Вене, то надо брать за 13 евро Будапешт - Вена + за 29 евро Вена-Мюнхен. Ну или смотреть в сторону автобусов, там дешевле.

Уверены ли, что нельзя плалнировать поездку Шпарпрайс с длительной остановкой в Вене?

С уважением, Ульф
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3112


View Profile
« Reply #4 on: 03.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Уверены ли, что нельзя плалнировать поездку Шпарпрайс с длительной остановкой в Вене?
Что непонятного во фразе по ссылке выше?..
Logged
Юрій
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #5 on: 03.01.18 , 20:01 »
Share Reply with quote

Щось певно вже змінилось, або я щось роблю не так.
На сайті ДБ обираю опцію Saver fare Europe потім обираю країну Hungary змінюю порядок виїзду"з Німеччини до Угорщини" на "з Угорщини до Німеччини".
Система видає кілька варіантів за 39 євро, але...
Low prices subject to availability. You can only use the trains indicated on your ticket. However, you can use any local trains (i.e. RE, RB, S). Your ticket includes a seat reservation free of charge.
Тобто з цим квитком не можна їхати іншими поїздами. Але можна використовувати місцеві поїзди.
Тож на головній сторінці сайту ставлю "використання місцевих поїздів" і отримую шлях довжиною 6-7 пересадок.

Тому дуже прошу уточнити наступне. Чи можна використовувати цей квиток за 39 євро як просто квиток на маршрут Будапешт-Мюнхен, докупити потрібні резервації на ділянки Будапешт-Відеь, та на Відень-Мюнхен на потрібні потяги?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #6 on: 03.01.18 , 21:01 »
Share Reply with quote

Нічого не помінялось

Quote
На сайті ДБ обираю опцію Saver fare Europe потім обираю країну Hungary змінюю порядок виїзду"з Німеччини до Угорщини" на "з Угорщини до Німеччини".
Система видає кілька варіантів за 39 євро, але...
Не користуйтесь цією формою будь-ласка.
Аналогічна форма у внутрішньонімецькому сполученні працює трохи краще, а міжнародна хоч зроблена по аналогії справляється зовсім погано.

є 2 причини чому ця форма може не знайти накращий варіант для Вас.
1. Ця форма влаштована у припущенні що пасажир завжди надає перевагу тому, щоб доїхати у нашвидший спосіб (тобто вона шукає винятково серед найшвидших по часу варіантів), варіюючи переважно час старту. Якщо найдешевший варіант належить до тих, що вимагать десь штучно затриматись у дорозі (і без такої затримки - не вдається укластись у прокрустове ложе вимог акції) - вона його не знайде. Тобто автори форми ніби припускають, що якийсь пасажир може змінити час старту за те, щоб проїхати дешевле, а згаяти зайву годинку в дорозі в обмін на знижку - не погодиться ніколи і нізащо. Припущення досить сумнівне, заважаючи що різниця між мінімально-можливим і максимально-можливим тарифом може бути понад сотню євро. Так, німці мабуть трохи більше цінують свій час і менш охоче згодні його міняти на знижку, але є підозра що за сотню євро багато німців з доходом навіть трохи більше середнього - охоче погодились би десь довше їхати.  

2. Поля для вводу у цій формі - підтримують не всі варіанти. Zahony на думку авторів цією форми - надо мала, надто далека від Німеччини і взагалі малозначуща станція, щоб взагалі варіанти від/до неї підтримувати.

І не лякайтесь попередження. Не треба відключати регіональні поїзди.
Те, що всі поїзди далекого сполучення обраній комбінації є обов'язковими, і іншим поїздом можна їхати ділянку, якщо вона в рекомендованому маршруті регіональним - стосується винятково лише ділянки по Німеччині.
На позанімецькій ділянці - діють зовсім інші правила, вони тут не виписані. Насправді вони залежать від країни, і у випадку Угорщини і Австрії - там годиться будь-який поїзд. От якби це був "хвіст" у Францію чи у Італію південніше Боцена/Больцано - там справді треба було б їхати суто тим поїздом, що був у обраній комбінації на стадії покупки, але це інша історія.
Крім того - умовою цієї спецпропозиції - щоб у Вас у комбінації був ПДС (як мінімум на ділянку через австрійсько-німецький кордон). На комбінації де ПДС немає зовсім - тариф Sparpreis-Europa не пропонується.

Отже шукайте не так.

Робіть пошук з початкової сторінки bahn.de

Пишить від Zahony (чи там Cierna nad Tisou) до Muenchen, обирайте дату і час, починаючи від якого буде вестись пошук і далі тисніть на кнопку Weitere Optionen, далі йдіть у Zwischenhalte > Zwischenhalte hinzufügen

і задайте проміжний пункт.
Якщо їдете з Загоні через Будапешт - задайте 2 пункти - Будапешт і Відень
якщо через з Чиєрни через Братиславу - достатньо 1 проміжного пункта у Відні
час затримки у Будапешті ставте 1 хвилина (або якщо хочете більше - ставте скільки треба, можна до 48 годин вводити), час затримки у Відні - ставте стільки годин, як Вам треба (теж будь яку величину до 48 годин можна писати). Величини більше 48 годин не вводьте, вони неправильно обробляються (якщо треба в Відні затриматись більше ніж на 48 годин - я можу пояснити як, але спершу розберіться з простішими випадками).

Якщо маршрут через Угорщину - тисніть Angaben zur Verbindung.
розкриється табличка з пташками, де на кожну з ділянок між явно заданими проміжними пунктами можна включати/відключати поїзди певної категорії.

На ділянку Чоп - Будапешт - відключить поїзди ICE і IC/EC. Пташки на інших категоріях лишить
На ділянки Будапешт - Відень і Відень - Мюнхен - навпаки, лишіть лише ICE і IC/EC, інше відключіть. ICE треба обов'язково лишити, по австрійські RailJetи по DBшних правилах прирівняні до ICE.

Якщо з Чиєрни шукаєте - на ділянці Чиєрна - Відень пташки не чіпайте, на ділянці Відень - Мюнхен - так само лишіть лише ICE та IC/EC, решту пташок зніміть.

І все, шукайте. Варіанти повинні знайтись.
Якщо раптом не вийшло - пишіть конкретну дату і час виїзду, що Ви вводите і з якого до якого часу треба затриматись у Відні - будемо розбиратись, що не так.

Квиток що у Вас вийде - можна використовувати просто як квиток для проїзду в будь-яких поїздах на ділянці від місця початку поїздки в Угорщині чи Словаччині до останньої зупинки перед Німеччиною (це Зальцбурґ). По ділянці від Зальцбурґа до місця закінчення поїздки в Німеччині - ділянки поїздами далекого сполучення - строго тими, що обрано при покупці, якщо є ділянки регіональними (адже Ваша поїздка могла б не закінчуватись у Мюнхені і продовжуватись кудись там далі вглиб Баварії) - можна їхати іншим поїздом.

Термін чинності цього квитка буде 4 дні, але одночасно діє вимога проїхати ділянку по Німеччині строго в той день і тим поїздом, що Ви оберете по покупці (тому якщо ця дата раніше ніж останній день чинності квитка - то після цієї дати квиток на ділянці Зальцбург - Мюхнен пропаде, попри те, що термін чинності не сплив).  

Резервації на ділянки Будапешт - Відень і Відень - Мюнхен - не обов'язкові. Єдина причина чому MAV продає свою спецпропозицію по 29 з обов'язковою резервацію - бо це ґлобалпрайс. Ґлобалпрайс у даному разі вимушений крок (бо неглобалпрайсний тариф з такою низькою ціною - ламав би стрункість тарифної системи, а у ґлобалпрайсі вимог до логічності і конґруентності за великим рахунком немає, тобто ґлобалпрайс у даному разі - це просто спосіб обійти якісь вимоги до логічності і стрункості, щоб одержати можливість пропонувати пасажирам акцію по 29, а не по 39). А обов'язковість резервації місця в угорській спецпропозиції - це побічний наслідок ґлобалпрайса (тобто це побічний наслідок тієї лазівки, що знайшла MAV, щоб одержати можливість пропонувати ціну 29, а не 39).

Уверены ли, что нельзя плалнировать поездку Шпарпрайс с длительной остановкой в Вене?
Что непонятного во фразе по ссылке выше?..

Kotenok, там недоразумение из-за того, что тут у DB и MAV спецпредложения на дневные поезда на участке Вена - Мюнхен не аналогичные.
У MAV - глобалпрайс на прямой RailJet но по 29.
У DB - Sparpreis-Europa, можно не только на прямой поезд но и на проезд с пересадкой в Австрии например и с возможностью многих приятностей, которые мы тут обсуждаем, в том числе можно удлинить маршрут поездки другими поездами в обе стороны, но тариф в случае маршрута Будапешт - Мюнхен - 39,9 (вместо 29 у MAV).
Вероятно тут запутывающим фактором является то, что на ночной поезд Будапешт - Мюнхен акция МАВ и ДБ симметрична (и у MAV и у DB - продается глобалпрайс, если в сидячий вагон, и у MAV и у DB - цена симметричная и минимальная цена - 29, условия - и у DB и MAV - примерно как у MAVовского предложения на дневные поезда, что ожидаемо). Например если начать изучение какие там спецпредложения в текущем году с ночных - можно обнаружить симметричность и ложно предположить что и на дневные поезда должно быть так-же симетрично. А на деле оказывается не так.
« Last Edit: 03.01.18 , 22:01 by Maxy » Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 328


View Profile
« Reply #7 on: 03.01.18 , 23:01 »
Share Reply with quote

Цікавий варіант виходить! Дякую, Маху, що написали! Бо я б і не здогадувався про таке.
Щойно спробував по Вашому способу побудувати маршрут від Чєрни над Тисой до Мюнхена, з зупинкою 12 год. у Братиславі (в мене там знайомі є, то можна зупинитись), а по Відню наоборот поставив зупинку - 30 хвилин. І все вийшло. Не купляв, але хоч знатиму про цей варіант і що куди клацати.
Logged
Юрій
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #8 on: 04.01.18 , 11:01 »
Share Reply with quote

Також дуже дякую за докладні поради. Все вийшло. Спланував свій маршрут до хвилини.

Суб'єктивна думка:
Від Захоні до Будапешту приблизно 17 євро
ВІд Будапешту до Відня  -- 13 євро
Від Відня до Мюнхена -- 30 євро

Разом -- 60 євро

За порадою Маху бюджет можна скоротити на 10 євро. Це перше. Друге -- ціни по 13 євро і 30 євро є цінами акційними, не завжди можна їх впіймати. Ну і зручність -- теж не остання справа. Купити ОДИН квиток на ВЕСЬ маршрут за ОДИН раз. Клас!!!
« Last Edit: 04.01.18 , 11:01 by Юрій » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #9 on: 04.01.18 , 11:01 »
Share Reply with quote

німецька пропозиція також є акційною (інша справа що там "руки зв'язані" на коротюсінькій ділянці Зальцбурґ - Мюнхен, але це суто тому, що маршрут специфічний, з короткою ділянкою по Німеччині). І ціну 49 на ділянку Чиєрна/Чоп - Мюнхен - вполювати важче, ніж Будапешт - Чоп по 13 чи Відень - Мюнхен по 29.

Цікавий варіант виходить! Дякую, Маху, що написали! Бо я б і не здогадувався про таке.
Щойно спробував по Вашому способу побудувати маршрут від Чєрни над Тисой до Мюнхена, з зупинкою 12 год. у Братиславі (в мене там знайомі є, то можна зупинитись), а по Відню наоборот поставив зупинку - 30 хвилин. І все вийшло. Не купляв, але хоч знатиму про цей варіант і що куди клацати.
про всяк випадок знайте - Юрієві я цей варіант раджу, бо йому потрібна побути у Відні.
Якщо затримка у Відні не потрібна - у цьому сезоні найвигідніший варіант з переважної частини України, так щоб по рейках при завчасній покупці - через Чехію з проїздом ділянки ч Чехію - Мюнхен на прямому поїзді Прага - Мюнхен. Щоб результати пошуку не засмічувались варіантами через Відень і іншим мотлохом, на який ціна гірша - задайте Домажліце у проміжних пунктах, тоді будуть лише варіанти прямими поїздами. Ціна - від 11 євро за ділянку Пльзень - Мюнхен або 14 євро Прага - Мюнхен або наприклад по 24 євро  - Чеський Тешин - Мюнхен.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 20 queries.