Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 15:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Вроцлав-Дрезден

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Вроцлав-Дрезден  (Read 1011 times)
Юрій
User

Posts: 55


View Profile
« on: 08.01.18 , 00:01 »
Share Reply with quote

Шановні,
прагну знайти ціну на проїзд по маршруту Вроцлав - Дрезден.
ДБ пропонує ціну 41.90 євро, а поляки взагалі не бачать ніяких поїздів з цінами за цим напрямком.
Чи я десь не там шукаю?
Logged
Volotar
Active user

Posts: 580


View Profile
« Reply #1 on: 08.01.18 , 02:01 »
Share Reply with quote

https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/promocja-drezde%C5%84ska.html

А тут на форумі є окрема тема для сполучення Польща-Німеччина:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117037
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22586


View Profile
« Reply #2 on: 08.01.18 , 20:01 »
Share Reply with quote

там в темі важко розібратись. якщо коротко - то коли треба безпосередньо з Вроцлава у Дрезден - то Промоція Дрезденська по 83 зл - оптимальний варіант. Але якщо після Дрездена пасажир їде кудись далі - ділянку Герліц - Дрезден часто вигідніше запхати у склад ДБшного квитка.
Хоч і рідко, але подібна ситуація можлива і на польській ділянці. Рідко - бо у внутрішньопольському сполученні тарифи ПДС і регіональних КД не комбінуються, тому запхати до складу довшого плеча ділянку Вроцлав - Зґожелець вдасться якщо або там і передвроцлавська ділянка поїздами КД, або якщо з якихось зовсім інших міркувань пасажир потрапляє у Вроцлав по міжнародному квитку.
« Last Edit: 08.01.18 , 21:01 by Maxy » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #3 on: 24.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

Один товариш попросив прикинути йому як з польського містечка Любань (це недалеко він німецького кордону) з'їздити до Дрездена і назад.
Я йому наприкидав, але прошу спеціалістів з форуму подивитись чи дійсно це оптимальний варіант:
День 1:
Luban-Görlitz  6.55-7.31
Görlitz-Dresden Hbf 7.43-9.20
День 2:
Dresden Hbf- Görlitz 16.08-17.25
Görlitz- Luban 17.39-18.16

Ціни:
Luban –Zgorzelec – 7,50 зл.
Zgorzelec- Dresden Hbf- Zgorzelec  - 70 зл. (тариф Promocja Drezdeńska  на 2 дня)
Zgorzelec- Luban – 7,50 зл.
85 злотих – це прибризно 20 євро.

Питання:
1. Це найдешевший варіант?
2. Не знаю чи є каси в Любані та Згожельцю, а з сайту польського перевізника KD незрозуміло чи продають квиток Promocja Drezdeńska безпосередньо з Любані, бо в табличці з цінами немає цієї станції. Якщо він скаже кондуктору, що йому треба квиток Любань-Згожелець і квиток  «промоція дрезденська» від Згожельця до Дрездена, то чи не оштрафують його за те що намагається "розбити" на 2 квитки?
3. Що за поїзди на сайті ДБ з позначенням TLX? Це якийсь незалежний перевізник? Чи це якийсь новий тип поїздів у ДБ?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22586


View Profile
« Reply #4 on: 24.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

про Зґожелець я писав - на станції Зґожелець - кас немає, вокзал на ремонті. На платформі Зґожелець-Місто - будка каси є, вона мала б працювати, але все-одно була постійно зачинена ті 2 дні, що я повз неї ходив. Квитки продає кондуктор.

по-моєму ні, те що Ви запропонували - не найдешевший варіант і розбивка по Зґожельцю не потрібна. Вигідніше буде взяти "Промоцію дрезденську" у варіанті Єленя Ґура  - Дрезден по 75 злотих. Оскільки маршрут Єленя Ґура  - Зґожелець - Дрезден пролягає через Любань Шльонський - то гадаю по цьому квитку можна посто розпочати поїздку з Любаня і вийде на 10 зл дешевше, ніж у проїзд туди-й-назад з розбивкою по Зґожельцю.

TL і TLX - це поїзди оператора Trilex https://www.laenderbahn.com/trilex

Власне той куток Німеччині і прилегла частина Чехії (Ліберець) і шматки Польщі між ними (там є шматочок по Польщі без зупинок між Ліберцем і Циттау і потім інший шматок Польщі між Циттау і Герліцем, з зупинкою у Польщі, попри це - польські залізниці не мають стосунку до цих ліній) - те край де суцільні Trilexи їздять.
TL - зупинчастий (тобто аналог DBшного RB), TLX - Trilex-Express (аналог RE). Дрезденська промоція продана KD - чинна на поїзди Trilex.
Те що сам Trilex продає дрезденську промоцію по значно вищій ціні - нехай Вас не хвилює. Тих пасажирів,  хто зумів собі придбати у KD дрезденську промоцію по дешевшій польській ціні - ніяк у поїздах Trilex не дискримінують.
У тих краях взагалі чимало є таких асиметричних тарифів - коли квиток можна купити по нижчій ціні лише на території Польщі або Чехії і лише сьогодні на сьогодні, а тим пасажирам, чий день розпочинається у Німеччині за те саме доведеться заплатити набагато більше: аналогічний квиток або не пропонується, або пропонується за значно вищою ціною. Наприклад мій улюблений проїзний Євро-Ниса - продається в Польщі по 25 злотих, у Чехії - по 160 корун, а в Німеччині - по 13 євро, і така асиметрія в тарифи закладена навмисне.
« Last Edit: 24.12.18 , 23:12 by Maxy » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #5 on: 25.12.18 , 17:12 »
Share Reply with quote

дякую за відповідь!
Quote
мій улюблений проїзний Євро-Ниса - продається в Польщі по 25 злотих
А чим цей проїздний цікавий? Бо я колись про нього чув, але не знаю що і як.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22586


View Profile
« Reply #6 on: 26.12.18 , 00:12 »
Share Reply with quote

має велике покриття в чесько-польсько-німецькому прикордонні

не тільки по залізницях, але більшість приміських автобусів і міський ттранспорт в містах зоні дії (зокрема на трамвай Герліца, Ліберця включно з лінією Ліберець - Яблунець-над-Нисою). У Циттау діє не лише на автобуси, але й на паровозні вузькоколійки в Курорт Ойбін і Курорт Йонсдорф.

Звісно-ж цінність покриття по Польщі - малоцікава (але десяток злотих теж запросто по Польщі може наекономити).
А от по Німеччині - суперцікава, там проїзд суто по залізниці проїзд в один бік (при чому навіть не "до упора", а просто до найближчого сусіднього міста) повністю окупувує ціну проїзного.І це при тому, що в цьому кутку Німеччини по залізниці пасажир як правило платить по тарифах ZVON, Trilex і ODEG, котрі нижчі DBшних, але навіть попри це Євро-Ниса (якщо куплений по "польській", або "чеській" ціні) - ще вигідніший.

Щоб було зрозуміло - якщо пасажир розпочинає свій день у Німеччині -  проїзд Герліц - Бауцен мусить віддати 8,8 євро в один бік (це тариф ZVON), або Герліц - Ціттау 7,6 євро в один бік. А тут пасажир може собі привезти куплений у Польщі по ~5 євро або у Чехії по ~6 євро проїзний, і їздити по ньому весь день, це при тому що у нього ще є зона дії по Чехії, де він теж може окупитись.

По Чехії Євро-Ниса дає економію не таку разючу як по Німеччині, але теж досить істотна, повністю окупити на проїзді по суто чеській частині зони його дії - запросто можливо, але все-ж проїхати доведеться кілька разів, а не один. Зокрема я його один раз купував на той день, коли мені треба було їздити суто по Ліберецькому краю, без жодної Німеччини (з Ліберця на трамваї у Яблонець над Нисою, далі автобусом до Турнова, далі поїздом до Грубої Скали, полазив по Чеському Раю кілька годин і пішки повернувся у Турнов і далі поїздом до Ліберця і автобусом до готеля - і Євро-Ниса окупився би, але насправді я в той день перед цим усім ще обкатав всі лінії Ліберецького трамвая і скатався на катаній дорозі на Єштєд, тому Євро-Ниса окупився у мене кількакратно).
Штука у тому, що проїзний на Ліберецький край з міським транспортом (проїзний IDOL) хоч і буває, але нажаль не продається у паперовому вигляді, його можна записати лише на смарт-картку Opuscard, котра порожня коштує 50 корун і її не можна здати після того, як закінчив користуватись. Тому хоч проїзний IDOL трохи дешевший ніж ЄвроНиса (120 корун замість 160), але з урахуванням 50 корун за смарт-картку, котрі потім пропадуть - при приїзді в Ліберецький край на 1 день дешевше купити Євро-Нису.
У Ліберці Євро-Ниса дає дуже велику знижку на канатну дорогу на гору Єштєд (з доплатою 30 крон в один бік або 60 корун туди-й-назад, без проїзного це коштує 99 корун в один бік і 149 туди-й-назад) - лише завдяки тому, що оператором канатної дороги є ЧД (і доплата 30-60 корун котру платиш у таком уразі - на бланку ЧД вибивається плацкарта, без номера місця). Наприклад якби купити проїзний IDOL на смарт-картці - то він на канатну гору на Єштєд знижок не дає.

Ось ще кілька прикладів, якщо пасажира не цікавить жодне з міст в зоні дії проїзного Євро-Ниса але його придбання все-одно може бути доцільним:

1. при проїзді з Вроцлава (але цією дорогою доцільним може виявитись їхати в цей куток Чехії по землі навіть з України так дешевше і не довше (іноді навіть швидше) буде, ніж через польсько-чеський кордон) до Ліберця (чи іншого міста ліберецького краю), будь-якого міста Устецького краю або прилеглих частин сусідніх країв, зокрема до  Карлових Вар (тобто грубо кажучи якщо треба на північний-західний куток Чехії). Часто виходить що через Герліц - варіантів проїзду більше, ніж через Шклярську Порембу, а через Прагу - виходить дуже криво. А завдяки проїзному Євро-Ниса - такий проїзд через Німеччину виходить заодно і недорогим. Там скрет у тому, що його можна комбінувати з проїзним DUK (проїзний на устецький край, коштує лише 130 корун). У випадку проїзду до Карлових Вар - там зовсім короткої ділянки бракує (оскільки більшість поїздів у Перштейні не зупиняються - то доведеться купити Кластерець над Огржі - Карлові Вари, разовий квиток 67 корун).

2. при комбінації з тарифом VBB - можна потрапляти у прилеглу частину VBB. Наприклад якщо треба з Вроцлава у Коттбус у такий день тижня і час доби, коли адекватної стиковки через Форст немає. У такому разі треба їхати через Зґожелець - Герліц. З проїзним Євро-Ниса виходить досить гуманно по грошах (22 злотих за Вроцлав - Болеславець, 25 злотих за Євро-Нису (діє до Шпремберга) і 3,2 євро по тарифу VBB Шпремберг - Коттбус)

3. при проїзді до міст Німеччини, що знаходяться ближче ніж 120-й кілометр від західного краю меж дії Євро-Ниси - можна дістатись дешевше (вийде не більше 17 євро за німецьку ділянку) ніж шляхом купівлі земельного квитка на Саксонію, Саксонію-Антгальт і Тюринґію (що коштував би 25 євро на одного). Втім всі важливі міста, що далі ніж Дрезден - розташовані далі ніж 120-й кілометр від західної межі дії Євро-ниси. Тому в такий спосіб можна потрапити лише у всякі невеликі міста, типа до Торгау. Мати справу з RegioTicket120plus недоцільно -  бо оплата по внутрішнопольському тарифу до Зґожельця і земельний квиток на Саксонію, Саксонію-Антгальт і Тюринґію вигідніше. Але є один виняток. Межі дії Regio120plus Ticket на заході дотягують трохи далі, ніж у земельного квитка на Саксонію, Саксонію-Антгальт і Тюринґію - і залазять навіть трохи у Нижню Саксонію і Гессен - по RegioTicket120plus можна заїхати у Göttingen, Брауншвайґ, Кассель і ґослар, а по саксонському квитку - ні.
Тому якщо є бажання потрапити у Göttingen, Брауншвайґ, Кассель і Goslar з Вроцлава - то комбінація Regio120Ticket Plus по 22 євро + ЄвроНиса все-ж має сенс

4. в принципі там можна комбінувати ще з Ельба-Лаба по чеській ціні, з Cilodenna Jizdenka+Nemecko (з метою максимально швидко ретируватись знову на німецьку сторону і проїхати по ньому по максимуму по Німецькій стороні, грубо кажучи до Реґенсбурґа або Пассау) і навіть з Bayern-Boehmen Ticket, але це мають бути досить екзотичні потреби (грубо кажучи якщо це піковий день і ПДСні акції уже всі по немилосердній ціні), щоб така комбінація була виправдана. Бо заїхати можна дуже далеко і досить недорого, але вийде дуже довго.
« Last Edit: 01.01.19 , 01:01 by Maxy » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #7 on: 27.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

Maxy, дякую! Це дуже цікава інформація!
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!