Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.02.21 , 11:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      053/054 Дніпро - Одеса "Скіфія"

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Author Topic: 053/054 Дніпро - Одеса "Скіфія"  (Read 25272 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10518


View Profile
« Reply #40 on: 24.08.20 , 22:08 »
Share

Люкс - вагон КВСЗ выпуска 00-х годов.
Пардон, не КВСЗ, а ТВЗ.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #41 on: 24.08.20 , 22:08 »
Share

Знайомі нещодавно їхали з Одеси одним з составів і теж у вагоні 00. Ще й примудрились квитки взяти у відсік з "аварійним виходом")) Казали, що вікно було запінене монтажною піною і спека у вагоні.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #42 on: 28.09.20 , 14:09 »
Share

21-22.09.2020 р.
Дніпро-Гол. – Одеса-Гол.
Вагон – 07К ПРИДН
Ціна – 519,54 грн.

Квитки почав моніторити десь за 1,5 тижні до поїздки, нам потрібно було 2 місця. На той час в продажу були лише верхні купейні місця у вагонах 07 та 08, а також трохи плацкартних. Було сподівання, що ще з'являться квитки у дешевші вагони, але після 5 днів моніторингу нічого так і не з'явилось, а 8 вагон розпродався майже повністю. Тому вирішив брати те, що є в наявності.
Коли з дівчиною приїхали на вокзал, то потяг вже стояв і посадка тривала. Тому швиденько зайшли до вагону, я щось і забув глянути якого року вагон та хто й коли його КВРив (трохи фото в купе зробив, може хтось з форумчан так впізнає, що за вагон такий). Біотуалет був (чистий), кондиціонер працював на початку поїздки, полиці – червноний дерматин , м'які, вікна-склопакети. Але поличка для речей над 2 полицею якось дурнувато зроблена – вона занадто виступає над пасажирською полицею, тому я пару разів зачіпався об неї. Розетки були лише в коридорі. Індикатори зайнятості туалетів – в коридорі  (працювали).



Провідники – бачив лише жінку років 45, працювала без нарікань.
Сусіди – пара передпенсійного віку, які їхали з Дніпра до Одеси-Східної. При чому збиратись вони почали коли ще й  5-ї ранку не було, тому я після того вже й не спав. Загалом, вночі поспати не дуже вдалось . Шумоізоляція вагона слабенька, було чути все, що відбувається під вагоном. А також в самому купе весь час щось торохтіло: чи то замок в дверях, чи то східці на 2 полицю – вирахувати не вдалось. Я аж з розумінням згадав колегу  Emblaze, який не любить нічні поїздки.
Я давно не їздив «Скіфією», тому все ж таки трохи покритикую графік.  Криворізьких причепок уже давно немає, а й досі є та дурнувата стоянка по П'ятихатках-Пас . Виходить, що ті приблизно 110 км між П'ятихатками і Знам'янкою  поїзд більше стоїть, аніж їде:  П'ятихатк-Пас – 35 хв. / назад  - 52хв. , П'ятихатки-Стик – 22 хв. / назад -20 хв  (ну  тут хоч причина поважна), Знам'янка-Пас – 23 хв / назад теж – 23хв. (тут теж причина зрозуміла).  Якби ту неадекватну стоянку по П'ятихатках викинути, то можна було б пізніше поїзд відправляти з Дніпра і людям, які працюють до 18-ї, простіше було б на нього встигнути.
Оцінка 8/10 (зняв бали за торохтіння та хрінову шумоізоляцію)

Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #43 on: 28.09.20 , 15:09 »
Share

24-25.09.2020 р.
Одеса-Гол. – Дніпро-Гол.
Вагон – 08К ПРИДН
Ціна – 519,54 грн.

Назад мені потрібен був лише 1 квиток, так як моя супутниця з Одеси далі їхала в Київ. Знову в продажі був лише 7 та 8 купейні вагони і всі місця верхні. У 8-му трохи кращий був вибір місць, тому його і взяв.
Вагон виглядав значно старішим ніж  7-й з попередньої поїздки, наче й чисто, але якесь все затягане. Шторка на вікні періодично відвалювалась. Біотуалетів не було.
В купе був такий чудний девайс.

Розетку перевіряв – працювала.
Сусід – теж їхав по повному маршруту і теж на верхній полиці. А от нижні – всю дорогу були порожні. Сусід казав, що він купував квиток за 2 доби до поїздки, то нижніх, взагалі не було. Спочатку я думав, що хтось на ті місця має квитки, наприклад, з Вознесенська чи з Кропивницького, але нікого так і не було. Може то якась бронь «завалялась», або хтось на поїзд запізнився – незрозуміло.
Звернув увагу, що від Одеси до Вознесенська ми їхали дуже повільно і почали запізнюватись, до Новоукраїнки запізнення ще збільшилось, але я особливо не слідкував, бо заснув. Десь серед ночі скрізь сон чув розмову провідників:
- Почему мы так долго стоим? И так уже опаздываем.
- Та там что-то поломалось.
- Ну может еще нагонит по дороге.

Прокинувся я вже в момент виїзду з П'ятихаток-Пас. Походу нагнали таки, бо далі все було вчасно.
Провідники – жінка, років 30-35. Обов'язки виконувала нормально.
У вагоні перші пару годин було душно, мабуть кондиціонер вирішли не вмикати. А потім температура стабілізувалась.
Оцінка – 7/10 – вагон явно гірший, ніж той, що був у попередній поїздці, а ціна така сама. Тому й оцінка нижча, ніж там.
Logged
sean
Active user

Posts: 5419


View Profile
« Reply #44 on: 28.09.20 , 15:09 »
Share

А чого відстань Дніпро-Одеса така тривала? Я ніколи в житті там не їздив, але порівняв приблизно кілометраж: сумісний з відстанню Хмель-Одеса, але на третину довший по часу.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #45 on: 28.09.20 , 16:09 »
Share

А чого відстань Дніпро-Одеса така тривала? Я ніколи в житті там не їздив, але порівняв приблизно кілометраж: сумісний з відстанню Хмель-Одеса, але на третину довший по часу.
А от це гарне питання)) Минулого року літній доп 241/242 від Одеси до Дніпра долітав за 9:15, а "Скіфія" плентається від 11:18 до 11:49.
У 53/54, звісно, зупинок дещо більше плюс час на маневрові роботи з нині неіснуючими ВБСами, але факт залишається фактом - поїзд дуже повільний.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3523


View Profile
« Reply #46 on: 28.09.20 , 23:09 »
Share

А чого відстань Дніпро-Одеса така тривала? Я ніколи в житті там не їздив, але порівняв приблизно кілометраж: сумісний з відстанню Хмель-Одеса, але на третину довший по часу.
Хмель - Одесса меньше 500 км, а Днепр - Одесса больше 600 (если не через Лошкаревку с прибытием на полузаброшенный вокзал Днепра). Плюс смена родов тока.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5721


View Profile
« Reply #47 on: 29.09.20 , 00:09 »
Share

Еще на участке Одесса - Помошная скорости будут пониже, чем на Жмеринку. А по поводу медленности Скифии в общем -- вспомните про планы запустить фирмач 21/22.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10518


View Profile
« Reply #48 on: 29.09.20 , 14:09 »
Share

Дніпро - Одеса через Кропивницький (як їде 63, 91 та 241) - 636 км.
Дніпро - Одеса через Кривий Ріг, Херсон (як їздив 251) - 649 км.
Одеса - Хмельницький - 486 км. Тобто відстань Дніпро - Одеса теж на третину більша.
« Last Edit: 29.09.20 , 14:09 by Крымчанин UA » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3523


View Profile
« Reply #49 on: 29.09.20 , 15:09 »
Share

Через Бобринец около 603 км получается. Или через Николаев, но без заезда в Херсон примерно то же расстояние. Но через Бобринец всего 1 смена локомотива, и все под электротягой.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!