Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.05.18 , 12:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція Київ-Херсон-Вадим

Pages: 1 [2] 3
Print
Author Topic: Пропозиція Київ-Херсон-Вадим  (Read 2156 times)
portofranco
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #10 on: 14.01.18 , 16:01 »
Share

Дякую. Тоді такі питання
Чи узагалі можна технічно мати пасс. поїзд чи причіпні вагони без заправки водою на кінцевій станції?
Якщо приміський поїзд буде під ЧМЕЗ та піде зі скороченими зупинками та причіпними вагонами - наскільки це може дати економії часу?
Чи можна задіяти під такі вагони на тому напряму для прискорення інший локомотив?
Чи можна в теорії поміняти дізель-поїзд Миколаїв-Вадим на вагони під локомотивом, наскільки це погіршить його рентабельність/швидкість/щось інше?
Скільки часу на ділянку Херсон-Вадим може дати рейковий автобус без приміських зупинок?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #11 on: 14.01.18 , 16:01 »
Share

Боюсь, що я трохи незрозуміло поставив питання
Цікавлять технічні особливості станції Вадим та/або ділянки Вадим-Херсон які можливо не дозволяють обслуговувати пасажирский поїзд далекого прямування чи причіпні вагони.
Платформа по ст. Вадим коротка та вона одна. Тому мова може йти лише про безпересадкові вагони (ну десь 8-10 вагонів), бо цілий склад туди не влізе.
Заправка водою я так розумію по ст. Вадим неможлива. Інші маневри з пасажирським складом локомотивної тяги будуть можливі.

Стосовно графіку - він все одне буде тягнутим, інакше ніяк, бо це потяг треба буде всунути між двома приміськими, і іншого варіанту бути не може. Обгін приміського поїзда Миколаїв - Вадим на шляху прямування також неможливий, бо ці київські вагони повинні прийти до Вадиму після приміського, а виїхати з Вадима раніше дизель-поїзда десь хвилин за 20. Інакше ніяк, бо у Вадимі одна платформа, і спочатку потрібно прийняти дизель-поїзд, провести висадку пасажирів, загнати його на колію відстою (у Вадимі така є, точніше раніше точно була, не знаю як зараз) і лише після цього приймати поїзд з Києва. Інакше не вийде. Так само і назад, тільки у зворотному порядку.

Орієнтоний графік цієї групи може бути такий: Херсон 9.15 - Вадим 11.40, зворотно Вадим 16.20 - Херсон 18.30.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #12 on: 14.01.18 , 16:01 »
Share

Чи можна наприклад прискорити приміський поїзд Херсон-Вадим?
Можна, замінивши склад на рейковий автобус.
Можна, але не потрібно, бо тоді народ буде їхати на даху. Навіть взимку у робочий день 9 січня бачив цей дизель-поїзд Д1 по Херсону (наче було 3 вагони, замість 4), але завантаженість його складала десь не менше 80%. Це без дачників та студентів. 
Logged
portofranco
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #13 on: 14.01.18 , 16:01 »
Share

Стосовно графіку - він все одне буде тягнутим, інакше ніяк, бо це потяг треба буде всунути між двома приміськими, і іншого варіанту бути не може. Обгін приміського поїзда Миколаїв - Вадим на шляху прямування також неможливий, бо ці київські вагони повинні прийти до Вадиму після приміського, а виїхати з Вадима раніше дизель-поїзда десь хвилин за 20. Інакше ніяк, бо у Вадимі одна платформа, і спочатку потрібно прийняти дизель-поїзд, провести висадку пасажирів, загнати його на колію відстою (у Вадимі така є, точніше раніше точно була, не знаю як зараз) і лише після цього приймати поїзд з Києва. Інакше не вийде. Так само і назад, тільки у зворотному порядку.
А якщо 6572/6571 трохи пришвидчити (скоротити зупинку в Херсоні наприклад) та/або пустити трохи раніше з Миколаїву?
І всеж таки чи можна за графіком 6572/6571 пускати вагони під локомотивом та увязати його з Київ-Херсон з тим щоб чіпляти до нього ж причіпні вагони ?
Тобто - або прискорюємо миколаївський та після нього пускаємо ще один, з вагонами, або перетворюємо миколаївський у основний склад для таких вагонів, що краще?
« Last Edit: 14.01.18 , 17:01 by portofranco » Logged
portofranco
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #14 on: 14.01.18 , 17:01 »
Share

Якщо ж брати Вадим – Миколаїв вант. 6574/6573 здається й зараз ніщо не заважає пускати його з Вадиму раніше, щоб з нього встигалося на вечірній київський у Херсоні
Чи я помиляюся та там є якість фактори?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #15 on: 14.01.18 , 17:01 »
Share

Якщо ж брати Вадим – Миколаїв вант. 6574/6573 здається й зараз ніщо не заважає пускати його з Вадиму раніше, щоб з нього встигалося на вечірній київський у Херсоні
Чи я помиляюся та там є якість фактори?

Обидві пари приміських поїздів Миколаїв - Вадим заточені таким чином, щоб підвозити робочий персонал у Херсон до початку денної та нічних змін, тобто до 8.00, або до 20.00 як з Вадима, так і до Миколаєва. Аналогічно і відправлення робочих змін повинно бути після 8 та 20 години, цим і зумовлена така довготривала стоянка по Херсону для цих поїздів. Також цими поїздами їздять колійники та СЦБісти Херсонської дистанції колій та сигналізації та зв"язку для виконання своїх робочих обов"язків як у напрямку Вадима, так і в напрямку Миколаєва. Можливо там є ще якісь складнощі, чтосовно проходження одноколійної ділянки пост 230 км - Миколаїв-Вантажний.
Logged
portofranco
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #16 on: 08.02.18 , 22:02 »
Share

Останні події щодо цього питання http://www.ppu.gov.ua/narada-z-pytan-pasazhyrskogo-zaliznychnogo-spoluchennya-do-pryleglyh-do-okupovanogo-krymu-rajoniv/
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11374


View Profile
« Reply #17 on: 08.02.18 , 23:02 »
Share

Quote
В ході наради було досягнуто домовленостей з коротко- та довгострокових перспектив відповідної роботи та заплановані подальші зустрічі стосовно зазначеного проекту.
Другими словами - по сути решений нет, но решили собраться еще раз :)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 413


View Profile
« Reply #18 on: 13.02.18 , 11:02 »
Share

Це дозволить мати поїзд на відстані пішої досяжності вій його кінцевої до КПВВ.

Від станції до КПВВ 7 км ходу, це не пішохідна досяжність.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11310


View Profile
« Reply #19 on: 14.02.18 , 10:02 »
Share

Да не нужен поезд в Вадим. Или до Херсона, или в сам Крым, если будет политическое решение.
Аналогично все эти Новоалексеевки.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 22 queries.