Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.18 , 05:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Автобусы по Польше

Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Author Topic: Автобусы по Польше  (Read 1234 times)
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« on: 14.01.18 , 21:01 »
Share Reply with quote

Не заблукали :) От тільки трохи незручно у них - виїзд до 11, а ресторація з 11 :) Вечеря не знадобилася, а чекати на відкриття ресторації не було бажання. Окрім польскі бус є ще якісь сайти по автобусам? Наступного разу плануємо трошки розширити географію :)
Logged
tabo
Active user

Posts: 3278


View Profile
« Reply #1 on: 14.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

Окрім польскі бус є ще якісь сайти по автобусам?
Спочатку шукайте загальним агрегатором http://e-podroznik.pl, там показує перевізника, а потім можна перевіряти і по їх сайту (великі гравці мають свої сайти з системами бронювання і акційними квитками). Але не забувайте, що в PL автобус не завжди найдешевший варіант ;)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3956


View Profile
« Reply #2 on: 14.01.18 , 23:01 »
Share Reply with quote

Додам лише,  що PolskiBus фактично перетворився на FlixBus.  Так що можна вже їх за цією назвою гуглити.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« Reply #3 on: 27.01.18 , 23:01 »
Share Reply with quote

Якась цікава фігня з автобусами виходить. Якщо вибирати 1 квиток, то ціна 9 злотих, а якщо 3 на той же рейс - 53 злотих за все. Чому так?
Logged
tabo
Active user

Posts: 3278


View Profile
« Reply #4 on: 27.01.18 , 23:01 »
Share Reply with quote

Якась цікава фігня з автобусами виходить. Якщо вибирати 1 квиток, то ціна 9 злотих, а якщо 3 на той же рейс - 53 злотих за все. Чому так?
Значить, що немає трьох акційних квитків ;)
Пояснень в цьому випадку може бути декілька, це треба вже дивитися з конкретними даними по перевзнику і рейсу (напр. по акційній ціні квитків залишилось <3 чи усього пропонується тільки один-два на рейс; можливо система так спеціально налаштована, щоб в одній транзакції не було більше одного акційного, тобто треба брати трьома різними і т.д.)
« Last Edit: 27.01.18 , 23:01 by tabo » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21824


View Profile
« Reply #5 on: 28.01.18 , 01:01 »
Share Reply with quote

і це явище не є специфічним для автобусів.
З авіаквитками і акційними квитками багатьох залізниць - аналогічно.

Суть проблеми у тому, що більшість систем бронювання зазвичай не уміють у відповідь на запит кількох місць - віддати квитки по різному тарифу і з різними умовами використання (в термінах авіатарифів - це називається "в різних класах бронювання"). Хоча окремі приклади коли система бронювання таке уміє - існують.

Quote
можливо система так спеціально налаштована
Гадаю справа не у налаштуваннях, а у здатності системи на таку реакцію. Справа у тому, що видавати різнотарифні квитки різним пасажирам в одній транзакції - попри всю логічність і очевидність з точки зору буденної логіки - це досить неочевидна реакція, як для комп'ютерної системи, така логіка сама по собі не запрацює. Якщо в ТЗ в явних спосіб така реакція не була виписана - то цілком логічно що розробники впроваджують саме ту реакцію, котра нам так не подобаться - коли тарифи (класи бронювання), по котрих наявна кількість місць, що менша ніж просять у транзакції - пропускаються і підбирається найближчий з тарифів (класів бронювання), щоб на всіх пасажирів в транзакції вистачило.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3956


View Profile
« Reply #6 on: 28.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

Польський автобусний перевізник Bus-Inter з 20 січня відкрив нове автобусне сполучення з Перемишля у Катовіце через Краків. Цей напрямок буде дуже цікавим для українських туристів, оскільки розклад руху автобусів розроблений з урахуванням розкладу пасажирських потягів Інтерсіті №705 Київ – Львів – Перемишль та №715 Київ – Вінниця – Хмельницький – Тернопіль – Львів – Перемишль.

Вартість квитків в один бік з Перемишля в Краків становить 35 zl (8.5€), а з Перемишля в Катовіце 45 zl (10.9€). Звертаємо вашу увагу на те, що при одночасному бронюванні подорожі в обидві сторони – квитки коштуватимуть дешевше.

http://lowcost-ua.com/bus-inter-peremyshl-intercity/

Logged
volotar
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #7 on: 28.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

Не заблукали :) От тільки трохи незручно у них - виїзд до 11, а ресторація з 11 :) Вечеря не знадобилася, а чекати на відкриття ресторації не було бажання.
Так - на жаль, зручно поснідати в них немає можливості. Раніше знайти пристойний сніданок зранку в Пермишлі, то взагалі була проблема. Зараз, НЯР, з тим вже трохи краще, але звісно не так добре як в Жешуві.
« Last Edit: 28.01.18 , 21:01 by volotar » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8381


View Profile
« Reply #8 on: 30.01.18 , 07:01 »
Share Reply with quote

А що з себе представляють автобуси Жешув - Варшава? Наскільки комфортно в них подорожувати, якщо виїхати з Варшави о 23 з прибуттям до Жешува о 5-й ранку? Наприклад на передніх місцях 2-го поверху?
Logged
interfan
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #9 on: 30.01.18 , 08:01 »
Share Reply with quote

Ну імхо якщо вже робити овернайт переїзд автобусом PolskiBUS - то тільки на тих місцях, біля скла, за додаткових 5 злотих. Звісно подорожувати некомфортно, але на тих місцях хоч трохи місця для ніг є. Особливо якщо ви вдвох їдете.

На звичайних місцях дуже малий крок між кріслами і відповідно ноги немає куди дівати. І ще не знаю чому, але у всіх моїх 4-ьох переїздах PolskiBUS система вентиляції постійно гнала холодне повітря вздовж вікон навіть восени та взимку. Тобто покемарити, як наприклад в "Еталоні" чи "Спринтері" спершись головою об скло там не вийде. Прийшлось навіть кепку вдягати)

На малозавантажені рейси (наприклад з Любліна до Варшави і назад ) я спеціально брав місця в кінці салону. В обох випадках там лишались вільні місця, тому була можливість зайняти два сидіння. Народ навіть пересідав на вільні місця, аби комфортніше проїхати ті три години.

Ну і туалети були в такому стані, що на них розраховувати не варто :(

Хоча весь мій досвід міжміських автобусних переїздів закордоном вищезгаданими поїздками і обмежується, може це мені просто так нещастило)
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 21 queries.